AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Adidas postaje zvanični partner budućeg Audi Formula 1 tima

Adidas postaje zvanični partner budućeg Audi  Formula 1 tima

Budući Audi F1 tim i Adidas objavljuju višegodišnje partnerstvo kojim nemački proizvođač sportske opreme postaje zvanični partner tima za odeću...

Kolekcija, koja će biti predstavljena pre početka sezone 2026, ima za cilj da spoji stilizovani dizajn, koji oduševljava jasnoćom i preciznošću, sa najnaprednijom tehnologijom. Kao deo ovog partnerstva, Adidas i budući Audi F1 tim blisko sarađuju na razvoju sveobuhvatne kolekcije opreme visokih performansi – prilagođene specifičnim zahtevima vozača, mehaničara, inženjera i ostalih članova tima na stazi. Zajednički cilj je da se stvore funkcionalni proizvodi koji timu pružaju maksimalnu podršku u svakodnevnom radu i podstiču vrhunske rezultate.


U sportu koji se temelji na stalnom napretku, kolekcija postavlja i nove trendove u kulturi motosporta – obeležena najnovijom Adidas tehnologijom i svežim, inovativnim pristupom za paddock i šire. Pošto su navijači srce ovog partnerstva, Adidas i budući Audi F1 tim od samog početka dele strast prema sportu, oblikujući saradnju koja prevazilazi samu izradu opreme. Ujedinjeni zajedničkom kulturom sporta, inovacija i emotivnog dizajna, dva brenda će lansirati ekskluzivnu liniju odeće, obuće i aksesoara širom sveta čak i pre prve trke pružajući navijačima priliku da iskažu svoju podršku timu.


Gernot Döllner, izvršni direktor AUDI AG i predsednik Upravnog odbora Sauber Motorsport AG, izjavio je: „Adidas i Audi imaju decenije saradnje na najvišem nivou sporta, zasnovane na zajedničkim vrednostima i želji da inspirišemo kroz performanse. Naše partnerstvo u Formuli 1 nadilazi potragu za inovacijama i vrhunskim rezultatima: objedinjuje snagu i viziju dva progresivna brenda.”


Buduća Adidas kolekcija biće obeležena jasnoćom i preciznošću, baš kao i nova dizajnerska filozofija Audija. „To što zajedno sa Adidasom oblikujemo ulazak našeg brenda u najvišu klasu moto sporta, dodatno potvrđuje veliko poverenje i međusobno poštovanje u ovoj saradnji.” Bjørn Gulden, izvršni direktor adidasa, istakao je: „Veoma smo ponosni što sarađujemo sa budućim Audi F1 timom i podržavamo njihov debi u najvišoj konkurenciji u ovom sportu. Spajanje legendarna četiri prstena i naše tri pruge u paddocku 2026. označava uzbudljivo novo poglavlje u moto sportu.

 

Kao deo naše kontinuirane posvećenosti Formuli 1, ovo partnerstvo ističe našu fokusiranost na saradnju sa brendovima koji dele zajednička uverenja i inovativne perspektive – na stazi i van nje. Veoma se radujemo otkrivanju svega što smo pripremili, dok nastojimo da omogućimo vozačima i timu da uspeju i angažujemo novu generaciju ljubitelja moto sporta!” Jonathan Wheatley, šef tima budućeg Audi F1 tima, izjavio je:


„Ovo partnerstvo objedinjuje dva legendarna brenda – četiri prstena i tri pruge – na globalnoj sceni i predstavlja hrabar korak napred na našem putu ka startnoj liniji kao Audi F1 tim. Sa Adidasom opremamo naše ljude vrhunskom tehničkom sportskom opremom, koja poboljšava performanse tamo gde je to najvažnije. Osim samog takmičenja, delimo posvećenost ostavljanju uticaja i van staze kroz inovacije, stil i neumornu težnju ka izvrsnosti. Zajedno ćemo kreirati snažne brend kampanje i revolucionarna iskustva.”


Audi u Formuli 1:


Audi će prvi put ući u Formulu 1 2026. godine sa sopstvenim fabričkim timom i hibridnim pogonskim sistemom („power unit“) razvijenim u Nemačkoj.


Budući tim ima bazu na tri lokacije:


• Audi Formula Racing GmbH – osnovan posebno za ovaj projekat, razvija pogonsku jedinicu u Nojburgu na Donau (Nemačka)
• Hinvil (Švajcarska) – sedište za razvoj trkaćeg automobila, kao i za planiranje i izvođenje trka
• Tehnološki centar u Bisteru (Velika Britanija) – pruža prisustvo u srcu „Doline motosporta“ (Motorsport Valley) i omogućava direktan pristup vrhunskim F1 talentima i ključnim
strateškim partnerima


Formula 1 se smatra vrhuncem motosporta i, zahvaljujući globalnom dometu, predstavlja jednu od najvažnijih sportskih platformi na svetu. Još jedan ključni faktor za Audi ulazak u Formulu 1 su nove FIA regulative koje stupaju na snagu 2026. godine — one predviđaju korišćenje održivih goriva i povećanje električne komponente hibridne pogonske jedinice na skoro 50%.

PR

123456. . .1631
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje