AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mazda MX-5 će se takmičiti koristeći gorivo sa niskim udelom ugljenika u Super Taikyu seriji 2025. godine.

Mazda MX-5 će se takmičiti koristeći gorivo sa niskim udelom ugljenika u Super Taikyu seriji 2025. godine.

Učestvovanje Mazde u Super Taikyu seriji je deo njene šire predanosti ugljeničnoj neutralnosti, pri čemu koristi automobilizam za razvoj tehnologija sa niskim emisijama...

Mazda Motor Corporation je objavila da će MX-5 trkački automobil "Mazda Spirit Racing RS Future Concept" (broj 12), koji se trenutno takmiči u 2025 ENEOS Super Taikyu Series Empowered by Bridgestone, koristiti E20 niskougljenično gorivo kompanije ENEOS Corporation u preostalim trkama serije.


E20 je održivija mešavina goriva koja sadrži otprilike 20 % bioetanola pomešanog sa konvencionalnim benzinom. Dok su mešavine sa 10 % bioetanola danas široko rasprostranjene u mnogim delovima sveta, snabdevanje i primena mešavina sa 20 % su i dalje ograničene na globalnom nivou, uključujući Japan i Evropu.


Mazdino učestvovanje u Super Taikyu seriji je deo njene šire predanosti postizanju ugljenične neutralnosti, pri čemu automobilizam služi kao poligon za razvoj i ispitivanje tehnologija sa niskim emisijama.


U tom kontekstu, Mazda će proceniti efikasnost i održivost goriva E20 u zahtevnom okruženju moto-sporta, usko sarađujući sa ENEOS-om i drugim partnerima kako bi razmenili znanja i rešili izazove. Ovaj projekat podržava širu inicijativu za ubrzanje prelaza prema ugljenično neutralnom društvu.


Mazda i njeni partneri nastoje da podstaknu inovacije u održivoj mobilnosti jačanjem i vozila i goriva svojom saradnjom.


U skladu sa svojom Strategijom višestrukih rešenja, Mazda će da nastavi da razvija motor sa unutrašnjim sagorevanjem za eru elektrifikacije. Kompanija razvija tehnologije koje će moći da koriste raznovrsnija goriva, pružajući kupcima u budućnosti više ekološki odgovornih opcija.


Mazda ostaje posvećena povećanju užitka u vožnji kroz svoju filozofiju usmerenu na čoveka — stvarajući emocionalno privlačna i bogata iskustva mobilnosti u svakodnevnom životu.


PR

Mazda - ljudski dizajn

Mazda - ljudski dizajn

Kao i svaki brend koji se razvija kroz vreme, Mazda neprestano usavršava svoj vizuelni, tehnološki i emocionalni identitet kako bi odgovorila na promenljive potrebe i želje svake nove generacije…

Očekivani pad prodaje motocikala u Evropi

Očekivani pad prodaje motocikala u Evropi

Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova je dobila informaciju od ACEM-a (Asocijacija proizvođača motocikala Evrope) da je, tokom prvog polugodišta 2025.godine,  došlo do očekivanog pada prodaje dvotočkaša u Evropi...

123456. . .1630
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje