AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Motor Corporation i BMW Group jačaju saradnju na unapređenju društva vodonika

Toyota Motor Corporation i BMW Group jačaju saradnju na unapređenju društva vodonika

S ciljem da prošire liniju putničkih automobila na gorivne ćelije, Toyota i BMW zajedno razvijaju sistem gorivnih ćelija treće generacije i rade zajedno na stvaranju infrastrukture...

Toyota Motor Corporation (Toyota) i BMW Group (BMW) potpisali su sporazum o jačanju saradnje u sektoru vodonika, s ciljem stvaranja vodoničnog društva i dostizanja ukupne neutralnosti ugljenika. Obe kompanije će zajedno raditi na razvoju sistema gorivnih ćelija i unapređenju infrastrukture.


Dve kompanije su u decembru 2011. potpisale sporazum o uspostavljanju srednjoročne saradnje u oblasti zaštite životne sredine i zajedno su unapredile razvoj ekoloških tehnologija, uključujući gorivne ćelije i sportske automobile, više od jedne decenije. Deleći zajedničku viziju „ostvarivanja vodoničnog društva”, dve kompanije će nastaviti da ubrzano rade na tehnološkim inovacijama u sistemima gorivnih ćelija.

Toyota Motor Corporation i BMW Group jačaju saradnju na unapređenju društva vodonika

Dve kompanije će pružiti širi spektar opcija kupcima opremanjem više putničkih automobila sistemima gorivnih ćelija


Toyota i BMW sarađuju na razvoju sistema gorivnih ćelija treće generacije, koji će biti ugrađen u modele obe kompanije, kako bi kupcima pružili širi spektar električnih vozila s gorivnim ćelijama (FCEV). Kao prvi korak, BMW planira da lansira svoj prvi masovno proizvedeni FCEV model 2028.


Obe kompanije će takođe raditi na stvaranju sinergije kroz saradnju u razvoju i nabavci, kao i na smanjenju troškova spajanjem pogonskih jedinica da bi se povećala potražnja za komercijalnim i putničkim vozilima. Time što će FCEV postati pristupačnija opcija, partnerstvo će doprineti stvaranju moćnijeg vodoničnog društva.

 

Uspostavljanje održivih mreža snabdevanja vodonikom


Obe kompanije veruju da je rad s partnerima istomišljenika od suštinskog značaja za realizaciju vodoničnog društva. S obzirom na potrebu za stvaranjem klastera potražnje za vodonikom u ranim fazama popularizacije, Toyota i BMW će podsticati održivo snabdevanje vodonikom stvaranjem potražnje i bliskom saradnjom s kompanijama za proizvodnju vodonika, kao i s objektima za distribuciju i punjenje goriva, kako bi se obezbedilo stabilno snabdevanje vodonikom i smanjili troškovi.

Toyota Motor Corporation i BMW Group jačaju saradnju na unapređenju društva vodonika

Pioniri vodonika: BMW Group i Toyota Motor Corporation podižu saradnju na viši nivo kako bi ponudili opcije električnih vozila s gorivnim ćelijama (FCEV) za putničke automobile
S leva na desno: Hiroki Nakajima, član borda direktora, izvršni potpredsednik Toyota Motor Corporation; Koji Sato, predsednik i član Upravnog odbora (predstavnički direktor) Toyota Motor Corporation; Oliver Zipse, predsednik Upravnog odbora BMW AG; Frank Weber, član upravnog odbora BMW AG, razvoj.


“Drago nam je što je saradnja između BMW-a i Toyote ušla u novu fazu. U našoj dugoj istoriji partnerstva, potvrdili smo da BMW i Toyota dele istu strast prema automobilima i veru u „tehnološku otvorenost” i „višestruki pristup” neutralnosti ugljenika. Na osnovu ovih zajedničkih vrednosti, produbićemo našu saradnju u naporima kao što su zajednički razvoj sistema gorivnih ćelija sledeće generacije i proširenje infrastrukture, u cilju realizacije vodoničnog društva. Ubrzaćemo naše napore zajedno sa BMW-om i partnerima u različitim industrijama, kako bismo ostvarili budućnost u kojoj energija vodonika podržava društvo”. - Koji Sato, predsednik Toyote.


“Ovo je prekretnica u istoriji automobilske industrije: prvo serijsko vozilo s gorivnim ćelijama koje će ponuditi globalni premium proizvođač. Pokretan vodonikom i vođen duhom naše saradnje, on će naglasiti kako tehnološki napredak oblikuje buduću mobilnost. I to će najaviti eru značajne potražnje za električnim vozilima s gorivnim ćelijama”. - Oliver Zipse, predsednik Upravnog odbora BMW AG.


Toyota je pozicionirala vodonik kao ključni izvor energije u svojim naporima da postigne neutralnost ugljenika, i unapređuje inicijative u saradnji s mnogim partnerima u oblastima „proizvodnje, transporta, skladištenja i korišćenja“ vodonika.


Toyotin cilj je da postane “najbolja u gradu” sprovođenjem lokalno ukorenjenog menadžmenta koji odgovara tržišnim karakteristikama svakog regiona i potrebama kupaca svakog regiona. Idući dalje, Toyota nastavlja da se bavi potrebama kupaca u svakom regionu fokusirajući se na pristup s više putanja koji uključuje opcije FCEV, BEV, HEV i PHEV, a sve to uz konstantan rad na smanjenju emisije CO2.


PR

Japan na Rajni

Japan na Rajni

Dizeldorf, grad u zapadnoj Nemačkoj, dom je jedne od najvećih japanskih zajednica u Evropi. U vožnji novim modelom Mazda CX-80, Mazda Stories otkriva čari mesta koje je danas poznato kao „Mali Tokio na Rajni"...

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 proglašen je ukupnim pobednikom na izboru World Car Awards 2025. Na svečanoj dodeli nagrada World Car Awards, koja se održala u sklopu Međunarodnog sajma automobila u Njujorku, Kia EV3 osvojio je prestižnu titulu Svetskog automobila godine 2025...

123456. . .1622
Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje