AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mazda izvestila o snažnom rastu prodaje u prvom tromesečju

Mazda izvestila o snažnom rastu prodaje u prvom tromesečju

Mazda Motor Corporation je danas objavila finansijske i prodajne rezultate za prvo tromesečje, izveštavajući o globalnoj prodaji od 309.000 vozila u razdoblju od 1. aprila do 30. juna 2023., što je za 32% više u odnosu na prethodnu godinu...

U Evropi je prodaja u prvom tromesečju porasla za 46 posto u odnosu na prethodnu godinu odnosno na 44.000 vozila, što predstavlja tržišni udeo od 1,1 posto, odnosno porast od 0,3 posto u poređenju sa prvim tromesečjem prethodne godine. Mazdin obim prodaje u Severnoj Americi je porastao je za 58 posto na 95.000 jedinica. Na Mazdinom matičnom tržištu, Japanu, prodaja je dosegla 42.000 jedinica, što je porast od 70 posto u odnosu na prethodnu godinu.


Za prvo tromesečje ove fiskalne godine, Mazda je izvestila o neto prodaji od 1 091 milijarde ¥ (7,3 milijarde eura*), što je povećanje od 77 posto u odnosu na prethodnu godinu, i operativnoj dobiti od 30 milijardi ¥ (200 miliona eura*). Neto prihod iznosio je 37,2 milijarde ¥ (248 miliona eura*).


Pozitivan uticaj velikih modela, uključujući Mazdu CX-60 u Evropi i Mazdu CX-90 u Severnoj Americi, rezultirao je time da Mazda predviđa globalnu prodaju za celu fiskalnu godinu od 1,3 miliona jedinica, sa prodajom od 189.000 jedinica u Evropi. Mazda takođe predviđa neto prodaju od 4 500 milijardi ¥ (32,4 milijarde eura*), operativni prihod od 180 milijardi ¥ (1,3 milijarde eura) i neto prihod od 130 milijardi ¥ (935 miliona eura*) za ovu fiskalnu godinu.


Mazda će nastaviti da razvija svoju strategiju elektrifikacije kako bi se uskladila sa brzim promenama propisa o zaštiti okoline i postojano se kretala prema ugljeničnoj neutralnosti. To uključuje i novi model MX-30 R-EV, koji će biti predstavljen kasnije ove godine na evropskim tržištima kao jedno od Mazdinih višenamenskih rešenja za elektrifikaciju, kao i Mazdin nedavni angažman sa Panasonic Energy u vezi srednjoročnog do dugoročnog partnerstva za snabdevanje cilindričnih litijum-jonskih baterija u skladu sa Mazdinom politikom upravljanja do 2030. godine.


PR

Hankook objavljuje izveštaj o održivosti

Hankook objavljuje izveštaj o održivosti

Hankook, proizvođač premijum guma, objavila je svoj ESG izveštaj za 2022/23 (Environmental Social Governance = životna sredina, društvena pitanja i korporativno upravljanje). U tom izveštaju, Hankook izveštava o svojim aktivnostima i strategijama održivosti za tekuću godinu...

Predstavljen novi, potpuno električni MINI Cooper

Predstavljen novi, potpuno električni MINI Cooper

Novi, potpuno električni MINI Cooper pete generacije predstavlja spoj prepoznatljive tradicije i aktuelnih inovacija, čime MINI jasno sledi svoju strategiju da do 2030. godine postane brend sa svim potpuno električnim modelima...

Renault Rafale E-Tech Hybrid Esprit Alpine
Slika nedelje