AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia u aprilu u Evropi s tržišnim udelom od 5,7 procenata

Kia u aprilu u Evropi s tržišnim udelom od 5,7 procenata

Podaci evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) razotkrivaju da je Kia u Evropi (ovde spadaju zemlje članice EU, EFTA i Velika Britanija) u aprilu dostigla tržišni udeo od  5,7 posto...

U aprilu izjednačen januarski rekordni 5,7-postotni tržišni udeo


Tim rezultatom Kia se izjednačila sa svojim rekordnim rezultatom iz januara ove godine i plasirala se među pet najprodavanijih proizvođača u prošlom mesecu.


Kia u aprilu u Evropi prodala 47.725 vozila što je 12,5% bolje nego prošle godine
U zemljama EU, EFTA i Velikoj Britaniji u aprilu su prvi put registrovali 47.725 Kia vozila što je 12,5% više nego u aprilu prošle godine.


Uspeh Kije uprkos negativnom trendu na tržištu koje se u aprilu smanjilo za 20%
Ukupno se tržište putničkih vozila prošli mesec smanjilo za 20,2%. Sa izuzetkom pandemijske 2020. godine je to prodajno najlošiji april na evropskom tržištu otkad prikupljaju podatke.


Predsednik Kia Europe Jason Jeong rekao je: "Prošli mesec je evropsko automobilsko tržište doživelo pad prodaje, dok je Kia prodajno rasla kako količinski tako i po tržišnom udelu. Poslednji podaci govore kako je Kia ove godine najbrže rastuća marka u EU."


»Današnjim klijentima na raspolaganju je zaista širok izbor, ali vlasnici vozila Kia prepoznaju ulogu naše izuzetne ponude u omogućavanju održivije budućnosti. U aprilu su više od trećine naše ukupne prodaje predstavljali elektrifikovani modeli. Kako se naša elektrifikovana ponuda širi, a mi i dalje širimo svoju ponudu na području sharing mobilnosti Kia će zaista kreirati 'pokret koji inspiriše'."


U aprilu su bili najprodavaniji Kijini modeli, Sportage (8.368 prodatih vozila), Ceed (7.995 vozila – uključuje Ceed, XCeed, Ceed Sportswagon i ProCeed) i elektrifikovani Niro (6.735 vozila). Pošto Kia i dalje ostvaruje svoju strategiju Plan S zacrtala je ciljeve za potpuno elektrifikovanu liniju do 2035. godine, pri čemu će se ponudi do 2027. godine pridružiti 14 električnih modela. Nedavno je Kia razotkrila planove za izgradnju svoje prve fabrike namenjene proizvodnji Kijinog prvog namenskog vozila (PBV) što će biti početak implementacije ambicija kompanije da postane globalno vodeći brend na tržištu ovakvog tipa vozila.


Kia Connect


Elektrifikacija pored povezivosti ostaje središnji stub Kijine strategije Plan S. Od 2019. godine kada je pokrenut sistem povezivosti Kia Connect prodor Kije i s tim povezan broj korisničkih računa neprestano se povećava zbog privlačne ponude usluga povezivosti. Pored izuzetnih aprilskih prodajnih rezultata i rekordnog tržišnog udela Kia je na svom evropskom putu povezivosti premašila granicu 500.000 aktivnih povezanih vozila.


Ovi rezultati, koji su deo temeljnih strateških stubova elektrifikacije i povezivosti, podržavaju Kijinu transformaciju u održivog i inovativnog igrača mobilnosti.


PR

Maserati treninzi sportske vožnje u Srbiji

Maserati treninzi sportske vožnje u Srbiji

Strast za brzinom kreira legendu o Maseratiju koja traje već 110 godina, a Maserati Delta Automoto, kao zvanični regionalni distributer ovog prestižnog italijanskog brenda, tu strast donosi i u našu zemlju...

SEAT S.A. beleži visok operativni profit

SEAT S.A. beleži visok operativni profit

Danas je SEAT S.A. predstavio svoje rezultate za 2023. godinu uz strategiju za naredne godine. Prošle godine, operativni profit je dostigao rekordnih 625 miliona evra, povećavajući se za 592 miliona evra (2022: 33 miliona evra)...

Svečano otvoreni DDOR BG Car Show 08 i 16. Motopassion

Svečano otvoreni DDOR BG Car Show 08 i 16. Motopassion

Sajam automobila DDOR BG Car Show 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme „Motopassion“ svečano su otvoreni 20. marta, na kraju „novinarskog dana“ namenjenog medijskim profesionalcima, dan pre nego što u sajamske hale uđu prvi posetioci...

123456. . .1593
Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje