AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

"Kad pijem, ne vozim“ na 54. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, i ove godine tradicionalno su za sve posetioce  54. Međunarodnog salona automobila  pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Tokom trajanja salona, ljubitelji automobila susreli su se sa različitim aktivacijama koje testiraju strpljenje, stabilnost i koordinaciju vozača, a posetioci su mogli i da se oprobaju u stonom fudbalu. 

Tim Apatinske pivare sa predstavnicima Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije konstantno svojim aktivnostima na različitim događajima tokom godine apeluju na vozače u okviru kampanje “Kad pijem ne vozim”. Smatramo da je izuzetno važna kontinuirana edukacija o odgovornoj konzumaciji alkohola. Upravo zato smo i ove godine pripremili brojne zanimljive aktivacije koje su zainteresovale posetioce”, istakli su u Apatinskoj pivari.

Kampanja „ Kad pijem, ne vozim“ koja se realizuje već punu deceniju skreće pažnju javnosti da alkohol čak i u malim količinama može uticati na rasuđivanje i motoričke sposobnosti. U okviru kampanje, Pivara svake godine MUP-u donira alkometre najsavremenije generacije, kako bi pomogla efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju, a za proteklih deset godina donirano je ukupno 110 alkometara.


PR

Toyotine premijere u Šangaju - Toyota ubrzava elektrifikaciju

Toyotine premijere u Šangaju - Toyota ubrzava elektrifikaciju

Toyota planira da tokom prve polovine 2020. na globalnom nivou u ponudu uvede više od 10 modela koje pokreće struja iz akumulatora i stalno se kreće napred u popularizaciji elektrifikovanih vozila, postavljajući cilj prodaje više od 5,5 miliona elektrifikovanih vozila na globalnom nivou do 2030. godine...

Mazda 6e
Slika nedelje