Kijina globalna prodaja rasla i u martu
![Kijina globalna prodaja rasla i u martu Kijina globalna prodaja rasla i u martu](slike/vesti/20210408052738_photo_0.jpg)
Kia Corporation je u martu ostvarila globalnu prodaju 251.362 vozila, što je 8,6-postotno povećanje u odnosu na mart prošle godine...
![Kijina globalna prodaja rasla i u martu Kijina globalna prodaja rasla i u martu](slike/vesti/20210408052738_photo_1.jpg)
Kijinu globalnu prodaju predvodili su SUV modeli, na čelu sa modelom Sportage (29.505 prodatih primeraka), kog su sledili modeli Seltos (ne prodaje se u Evropi) i novi Sorento, kod nas ga očekujemo do kraja aprila.
![Kijina globalna prodaja rasla i u martu Kijina globalna prodaja rasla i u martu](slike/vesti/20210408052738_photo_2.jpg)
Prodaja u Južnoj Koreji sa 51.011 prodatih vozila malo bolja nego u martu 2020. godine
Kia je u Južnoj Koreji u martu prodala 51.011 vozila, što je gotovo jednako kao u martu prošle godine (51.008). Među kupcima je najviše zanimanja pobudio veliki monovolumen Carnival (9.520 vozila), dok je drugo mesto zauzeo već pre pomenuti Sorento sa 8.357 prodatih primeraka.
![Kijina globalna prodaja rasla i u martu Kijina globalna prodaja rasla i u martu](slike/vesti/20210408052738_photo_3.jpg)
Prodaja van Koreje u odnosu na mart 2020. skočila za 11 % na ukupno 200.351 vozilo
Prodaja van Koreje je sa prodatim 200.351 vozilom u odnosu na prošlogodišnji mart bila viša za 11 posto, pri čemu najviše zasluga za to imaju sportski terenci Sportage i Seltos te Rio (hečbek i limuzina). Iako se svet suočava sa padom prodaje zbog pandemije COVID-19 najveća svetska tržišta su se oporavila. Stabilna prodaja u Indiji, gde vladaju Seltos i još jedan manji sportski terenac Sonet, pozitivno je uticala na Kijinu globalnu prodaju.
![Kijina globalna prodaja rasla i u martu Kijina globalna prodaja rasla i u martu](slike/vesti/20210408052738_photo_4.jpg)
Kia će sa novim modelima, kao što je npr. EV6 (prvi namenski Kia EV), dodatno ojačati svoju prodaju
Uprkos teškom globalnom poslovnom ambijentu Kia će i dalje biti fokusirana na implementaciju srednjoročne i dugoročne poslovne strategije 'Plan S' te će se više posvetiti povećanju prodaje i profitabilnosti, što će joj omogućiti novi modeli, uključujući nedavno predstavljeni prvi namenski električni model EV6 i limuzinu K8.
U Koreji je prvi dan nakon postavljanja web stranice za model EV6 više od 21.000 stranaka obavilo onlajn predrezervaciju za kupovinu. U Evropi će EV6 biti dostupan u prodaji na jesen.
PR