AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia razotkriva EV6 – svoje prvo potpuno električno vozilo

Kia razotkriva EV6 – svoje prvo potpuno električno vozilo

Prvi električni auto sa Kijinom novom platformom za električna vozila (E-GMP), prvi sa novom nomenklaturom modela...

Kia razotkriva EV6 – svoje prvo potpuno električno vozilo

Kia je razotkrila prve fotografije modela 'EV6' – svog prvog isključivo baterijskog električnog vozila (BEV), napravljenog na Kijinoj novoj EV platformi (električna globalna modularna platforma odn. E-GMP).


EV6 je i prvi model Kijine nove generacije BEV-ova kog su razvili u skladu sa novom dizajnerskom filozofijom i utelovljava Kijin prelazak na elektrifikaciju.


"EV6 je utelovljenje namene našeg brenda – slogana "Pokret koji inspiriše," kao i naše nove dizajnerske filozofije. Dizajniran je tako da svako putovanje inspiriše pružanjem instinktivnog i prirodnog doživljaja, koji poboljšava svakidašnji život naših klijenata, a pored toga korisnicima omogućava vlasništvo, koje je jednostavno, intuitivno i integrisano," rekao je Karim Habib, viši podpredsednik i vođa Kijinog globalnog dizajnerskog centra. "Naš cilj je dizajnirati fizički doživljaj našeg brenda i kreirati odvažna, originalna i električna vozila."

Kia razotkriva EV6 – svoje prvo potpuno električno vozilo

Kijina nova nomenklatura dolazećih isključivo električnih modela


Kao deo preoblikovanja brenda od sada će Kijina nova isključivo baterijska električna vozila imati imena u skladu sa novom strategijom. Novi pristup donosi jednostavnost i doslednost u Kijinoj nomenklaturi EV-ova širom sveta.


Sva Kijina nova baterijska električna vozila imaće prefiks 'EV', koji će korisnicima pomoći da razumeju koji modeli su potpuno električni. Tome sledi broj, koji odgovara položaju vozila u gami.

Kia razotkriva EV6 – svoje prvo potpuno električno vozilo

Model EV6, dizajniran i napravljen u skladu sa Kijinim novim sloganom "Pokret koji inspiriše " (engl. Movement that inspires) svetskoj javnosti će biti predstavljen u prvom kvartalu 2021. godine.


PR

Mazda - ljudski dizajn

Mazda - ljudski dizajn

Kao i svaki brend koji se razvija kroz vreme, Mazda neprestano usavršava svoj vizuelni, tehnološki i emocionalni identitet kako bi odgovorila na promenljive potrebe i želje svake nove generacije…

Očekivani pad prodaje motocikala u Evropi

Očekivani pad prodaje motocikala u Evropi

Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova je dobila informaciju od ACEM-a (Asocijacija proizvođača motocikala Evrope) da je, tokom prvog polugodišta 2025.godine,  došlo do očekivanog pada prodaje dvotočkaša u Evropi...

123456. . .1630
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje