AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Superheroji već 10 godina na putevima Srbije!

Superheroji već 10 godina na putevima Srbije!

Hyundai Srbija već deset godina u kontinuitetu sprovodi društveno odgovorne aktivnosti posvećene povećanju bezbednosti dece u saobraćaju...

Superheroji već 10 godina na putevima Srbije!

Ove godine, kampanja pod nazivom „Superheroji na putu“, posvećena je propagiranju pravilne upotrebe dečijih sedišta za vozila.


Edukativna predavanja će biti organizovana u periodu od oktobra do kraja decembra u saradnji sa Udruženjem Roditelj, Školom roditeljstva Nada Lazić, Gradskom opštinom Zemun, Lokalnim savetom za bezbednost u saobraćaju Gradske opštine Vračar i Bio Save-om. Hyundai Srbija će donirati dečija sedišta roditeljima kojima je pomoć potrebna. Deca će na poklon dobiti knjigu priča autorke Biljane Kordić, pod nazivom „Čarobne priče o sabraćaju“.


Kampanja kompanije Hyundai Srbija, ''Superheroji na putu'', posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, ove godine se održava u periodu od oktobra do decembra. Hyundai Srbija u saradnji sa Udruženjem roditelj organizuje niz edukativnih predavanja namenjenih roditeljima, u vezi pravilne upotrebe dečijih sedišta. Cilj kampanje je da roditeljima ukaže na zakonske propise i neophodnost bezbednog transporta dece i obezbedi obuku za pravilnu upotrebu auto sedišta. Ukupno 10 edukativnih predavanja će biti organizovano u Školi roditeljstva Nada Lazić, Opštinama Zemun i Vračar, u okviru programa Mlečni put Bio Save i u Narodnom pozorištu u Beogradu. Hyundai Srbija će donirati dečija sedišta roditeljima kojima je pomoć potrebna.

Superheroji već 10 godina na putevima Srbije!

Kampanja kompanije Hyundai Srbije, ''Superheroji na putu'', posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, ima dugu tradiciju. Pokrenuta 2008. godine, kontinuirano pomaže rešavanje različitih problema u saobraćaju sa kojima se suočavaju najmlađi. Hyundai Srbija je prepoznala potrebu da u Srbiji aktivno podrži kampanju koju Hyundai Motor Company organizuje širom sveta. U toku deset godina trajanja kampanje posvećene povećanju bezbednosti u saobraćaju, učestvovalo je preko 10.000 dece širom Srbije, uzrasta od prvog do četvrtog razreda osnovnih škola i predškolskih ustanova. Hyundai je za decu mlađeg školskog uzrasta organizovao niz edukativnih radionica, takmičenja u poznavanju saobraćajnih propisa i kreativnih radionica.  Kampanju su u raznim periodima podržale brojne institucije i javne ličnosti, Narodna kancelarija predsednika Republike Srbije, Ministarstvo unutrašnjih poslova, Saobraćajna škola u Zemunu, profesori Saobraćajnog fakulteta, javne ličnosti kao i osnovne škole sa teritorija čitave Srbije. Pažnja javnosti je na ovaj način usmerena na problem o čijim razmerama govori poražavajuća statistika.

Poruka koju kampanja „Superheroji na putu“ šalje javnosti je da od najranijeg detinjstva treba uticati na decu i njihove roditelje i isticati neophodnost i važnost bezbednog ponašanja u saobraćaju, bilo da u saobraćaju učestvuju kao pešaci ili kao putnici u vozilu, sa krajnjim ciljem da broj poginulih i povređenih u saobraćajnim nezgodama svake godine bude sve manji. Deca će na poklon dobiti knjigu priča autorke Biljane Kordić, pod nazivom „Čarobne priče o sabraćaju“.


Kampanja je zamišljena kao podrška aktuelnoj temi bezbednosti u saobraćaju, uz podršku najuticajnijih TV, print i digitalnih medija.


PR

TAG Heuer je zvanični partner Porsche Formula E tima

TAG Heuer je zvanični partner Porsche Formula E tima

TAG Heuer i Porsche brendovi započeli su dugotrajnu saradnju u okviru Formula E, jer je luksuzna švajcarska časovničarska kuća upravo postala njihov zvanični partner. Porsche tim koji će se nadmetati u ABB FIA Formula E šampionatu 2019/2020 će dobiti naziv TAG Heuer Porsche Formula E Team...

Opelova prednja kamera osvojila nagradu

Opelova prednja kamera osvojila nagradu "Car Connectivity Award 2019"

Inovativna Opelova prednja kamera osvojila je nagradu „Car Connectivity Award 2019”. Sistem, koji je ponuđen u perjanici Opel Insignia i u kompaktnom bestseleru Astri, proglašen je pobednikom u kategoriji „zvezda u odnosu cene i performansi” od strane čitalaca nemačkog automobilskog magazina, auto motor und sport i podkasta Moove...

Euro Sumar: Poslednji primerci Suzuki Ignisa po akcijskoj ceni

Euro Sumar: Poslednji primerci Suzuki Ignisa po akcijskoj ceni

Popularan mali-veliki „Japanac“ – Suzuki Ignis, kod nas uskoro menja cenu naviše. Ovaj automobil, napravljen u „zemlji izlazećeg sunca“, sa carinom i porezom sada se, u baznoj verziji, s Comfort paketom opreme i pogonom na prednje točkove može kupiti već za 9.650 evra, dok s najvišim, Elegance paketom opreme, pogonom na sve točkove i u metalik boji ukupno košta 13.800 evra...

Toyotina mreža predstavila novi Camry

Toyotina mreža predstavila novi Camry

Osmu generaciju Toyote Camry publika u Srbiji prvi put mogla je da vidi uživo na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, gde je izazvala veliko interesovanje i ozbiljno zapretila direktnoj konkurenciji hibridnim pogonom, izuzetno niskom potrošnjom goriva, minimalnom štetnom emisijom i visokim nivoom bezbednosti i luksuza...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje