VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_0.jpg)
Osma generacija bestsellera iz Wolfsburga je pred nama - VW Golf. Iako je možda u dizajnerskom smislu evolucija, ispod "lima" je revolucija - motori su ekološki prihvatljiviji, Golf je potpuno digitalizovan i opremljen mnogobrojnim sistemima asistencije...
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_1.jpg)
Kada je dizajn u pitanju, tu nema "wow" efekta, ali nismo ga ni očekivali. Utisak je da je automobil širi i niži, a najviše pažnje privlače nova prednja svetla, koja su značajno uža nego kod prethodnika. Automobil izgleda dinamičnije i odaje utisak agresivnosti. Slična formula primenjena je i kod zadnjeg dela automobila, sa oštrije dizajniranim linijama, novim svetlima i branikom ukrašenim hromiranim detaljima.
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_2.jpg)
Nema velikih promena ni kod dimenzija. Novi Golf meri 4.284 mm dužine, 1.789 mm širine i 1.456 mm visine. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.636 mm. Brojne izmene karoserije su obezbedile i smanjenje aerodinamičkog otpora vazduha na 0,275 Cd. U odnosu na prethodnika, novi Golf je duži za 26 mm, za 1 mm je širi i za 36 mm niži od prethodnika. Međuosovinsko rastojanje je povećano za 16 mm.
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_3.jpg)
Središnja konzola je pretrpela velike promene, pa je sada značajno "čistija". Tu može biti smeštena zanimljiva ručica DSG menjača, koji koristi tehnologiju "shift-by-wire". Ispod komandne table pozicionirana su dva USB-C konektora, koji se pojavljuju i u zadnjem delu središnje konzole.
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_4.jpg)
Pored toga što je Volkswagen novi Golf lansirao u novo digitalno dobra, treba istaći da su praktičnost i ergonomija ostali na visokom nivou.
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_5.jpg)
Ponuda benzinskih motora počinje sa trocilindarskim 1.0 TSI motorom maksimalne snage 66 kW (90 KS) i njegovom snažnijom verzijom, koja razvija 81 kW (110 KS). Sledi četvorocilindarski 1.5 TSI motor, dostupan takođe u dva nivoa snage - 96 kW (130 KS) i 110 kW (150 KS). Svi motori su deo porodice EA211 Evo. Motor snage 96 kW (130 KS) dobio je štedljivi Millerov ciklus i opremljen je turbopunjačem sa varijabilnom geometrijom - VTG. Svi motori su standardno upareni sa manuelnim menjačem, a od nivoa snage 81 kW (110 KS), mogu biti upareni sa mild-hybridnim sistemom 48V i sistemom eTSI.
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_6.jpg)
Za ljubitelje dizela, tu je potpuno novi 2.0 TDI iz porodice EA288, koji je dostupan u dva nivoa snage - 85 kW (110 KS) i 110 kW (150 KS). Oba motora mogu biti uparena sa DSG menjačem, a snažniji može biti uparen i sa sistemom pogona na sve točkove 4Motion. Za dodatno smanjanje emisije štetnih materija brine se novi sistem katalitičke redukcije "Twin Dosing". Prema tvrdnjama Volkswagena, oba motora biće najčistiji i najefikasniji motori na svetu. U budućnosti očekujemo i 2.0-litarski benzinski motor za modele GTI, GTI Cup i Golf R. Bazni GTI razvijaće 173 kW (235 KS), Golf GTI Cup pokretaće motor snage 231 kW (290 KS) i TOP model biće Golf R sa agregatom maksimalne snage 330 KS.
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_7.jpg)
U ponudi će biti i plug-in hibrid sa oznakom eHybrid, koji je dostupan u dve verzije. Prvi nudi maksimalnu ekonomičnost i električnu autonomiju sa maksimalnom snagom od 150 kW (204 KS). Druga motorizacija se krije ispod oznake GTE i nudi maksimalnu snagu od 180 kW (245 KS). Bazni plug-in kombinuje 1.4-litarski TSI motor, koji je opremljen elektromotorom i šestostepenim DSG menjačem. Energija je smeštena u nove 13.0 kWh baterije, koje obezbeđuju veću autonomiju.
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_8.jpg)
O novim tehnologijama i sistemima asistencije iz porodice IQ, pisaćemo u narednim danima. Takođe, zanimljiva je i komunikaciona tehnologija Car2X, inteligentna svetla IQ.Licht, adaptivno oslanjanje DCC...
![VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije](slike/vesti/20191025082816_photo_9.jpg)
Automagazin.rs