AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ Apatinska pivara je sada već tradicionalno Upravi saobraćajne policije donirala alkometre najsavremenije generacije, kako bi podržala efikasniju kontrolu saobraćaja...

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare uručila je deset najsavremenijih alkometara sa integrisanim GPS modulom, Bobanu Milinkoviću, zameniku načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije. Već tokom prve večeri Beer fest-a pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova Uprave saobraćajne policije kontrolisali su nivo alkohola u krvi vozačima na Novom Beogradu. Akcija pojačane kontrole trajaće do kraja letnje festivalske sezone što je ujedno apel Apatinske pivare i Uprave saobraćajne policije svima da budu umereni u konzumiranju i misle na bezbedan povratak kućama.

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

„Efikasne kontrole alkoholisanosti vozača koju sprovodi saobraćajna policija i preventivne akcije koje se sprovode sa ciljem podizanja svesti o štetnim posledicama upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola doprineli su da se procenat saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola postepeno smanjuje, iz godine u godinu. U ukupnom broju saobraćajnih nezgoda, ovaj pokazatelj je sa 11,9% u 2015. godini, pao na 10,3% u 2018. godini, dok je kod saobraćajnih nezgoda sa nastradalim licima u istom periodu smanjen sa 15,4 na 13,4%. Kampanja „Kad pijem ne vozim“ je tokom prethodnih 13 godina dala je značajan doprinos ostvarenju ovih rezultata.“ izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

„Tradicionalnom dodelom alkometara i konstantnom edukacijom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije već godinama radimo na prevenciji. Takođe, raznim aktivacijama na manifestacijama širom Srbije koje podržavamo primetno je da su građani počeli da posvećuju više pažnje i da postaju svesniji posledica vožnje pod uticajem alkohola zbog čega se i ponašaju odgovornije. Verujemo da su sve aktivnosti koje sprovodimo kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” sigurno doprinele odgovornijoj konzumaciji što nas motiviše da budemo istrajni u želji da vožnju pod dejstvom alkohola udruženo svedemo na najniži mogući nivo i približimo se najboljim svetskim standardima,“ rekla je Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare.

Apatinska pivara već 13 godina putem kampanje „ Kad pijem ne vozim“ poziva građane da ne sedaju za volan ukoliko su popili već da prošetaju, sačekaju autobus, pozovu prijatelja ili taksi. Do sada je pivara donirala 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije nastojeći da udruženim snagama edukuju javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.


Ove godine kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” Apatinska pivara je na zanimljiv način približila mladim vozačima mogućnosti alternativnog prevoza nakon provoda.


PR

DDOR BG CAR SHOW 07 - Lepota, snaga i strasti na jednom mestu

DDOR BG CAR SHOW 07 - Lepota, snaga i strasti na jednom mestu

Dve po svemu jedinstvenе i ekskluzivnе sajamskе manifestacijе - Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 07 i 14. Sajam motocikala MOTOPASSION - najznačajniji godišnji regionalni događaj u sektoru auto i moto industrije, startuju na Beogradskom sajmu 19. marta i trajaće sve do 25. marta 2020. godine...

Akcijska ponuda za BMW X1 i BMW X2

Akcijska ponuda za BMW X1 i BMW X2

BMW X1 i X2 su pravi predstavnici BMW game koji će vas impresionirati svojim izgledom i svakim detaljem. U enterijeru, elegancija i prostranost odgovaraju svestranosti u svakom smislu, dok ih inovativne BMW tehnologije i izuzetna upravljivost izdvajaju od ostalih predstavnika iz njihove klase...

Stigao je novi Nissan Juke (FOTO)

Stigao je novi Nissan Juke (FOTO)

Revolucionarni JUKE prvi put je predstavljen pre deset godina, a dosad je širom sveta prodato 1,5 miliona primeraka, te je stvorio novi segment kompaktnih crossover SUV vozila koji od tad uključuje sve više vozila te vrste...

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Od svog lansiranja na tržište kao prvog svetskog sportsko-rekreativnog/lifestyle SUV vozila 1994. godine, RAV4 je konstantno evoluirao u skladu s potrebama i zahtevima kupaca koji su se vremenom menjali u pogledu kvaliteta, stila, performansi i raznolikosti – čime je osigurana njegova pozicija kao jednog od najprodavanijih vozila na svetu...

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel će nastaviti svoju trenutnu izvoznu ofanzivu povratkom  na važno japansko tržište. Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku: najprodavaniju Corsu, koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni Combo Life i Grandland X kompaktni SUV...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje