Kijino uspešno prvo polugodište
Kia je u prvih 6 meseci u Evropi prodala 268.305 vozila (+1,6% u odnosu na 2018) Kia Motors je zabeležila najbolje polugodište u Evropi ikada...
Istovremeno se i povećao Kijin tržišni udeo i to sa 3,0% na 3,2%.
Rast pokreću obogaćena ponuda modela Ceed i električni modeli Emilio Herera, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “Novi i unapređeni modeli su nas ove godine odveli do novog vrhunca i pokazali da naša poslovna strategija rasta, koja se između ostalog temelji na razvoju novih vozila, itekako deluje. Širenjem Ceedove ponude i brojnih hibridnih, električnih i sportskih modela sada u mnogo segmenata nudimo više izbora nego drugi proizvođači. U drugoj polovini godine ćemo ponuditi još veći izbor, jer stiže novi urbani krosover XCeed te novi hibridni i plug-in hibridni modeli.”
Ceedov uspeh Treća generacija Kia Ceeda je od sredine 2018. godine u ponudi kao hečbek i karavan, a početkom ove godine pridružio im se shooting brake ProCeed, kao i sportske varijante GT (Ceed i ProCeed), što je bio dodatni prodajni stimulans porodice Ceed za čak 41% bolji rezultat u odnosu na prošlu godinu. ProCeed je sa prodatih 9.589 primeraka u prvih šest meseci nesumnjivo dobro krenuo u 2019. godini – u odnosu na samo 1.131 prodatih primeraka prošle generacije pro_cee’d u istom periodu 2018.
Ukupno se polugodišnja prodaja Kijinih električnih vozila sa 27.671 vozila povećala na 38.173 vozila (+38%), što uključuje starog Soula EV i novog e-Soula, plug-in hibrid Optima (limuzina i karavan) kao i 48-voltni blagi hibrid Sportage EcoDynamics+.
PR