AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia Motors i Rafael Nadal već 15 godina zajedno na vrhu

Kia Motors i Rafael Nadal već 15 godina zajedno na vrhu

Kompanija Kia Motors i Rafael Nadal ove godine obeležavaju 15 godina partnerstva. Teniska superzvezda je postao Kijin ambasador za špansko tržište 2004. godine kao 17-godišnjak i na početku karijere, koja je već sada jedna od najimpozantnijih u istoriji tenisa...

Partnerstvo je 2006. produženo kada je Španac postao globalni ambasador brenda Kia.
 

Kia i Nadal su odrasli i razvijali se zajedno
 

Emilio Herera, izvršni direktor Kia Motors Europe, kaže: “U zadnjih 15 godina su Kia i Rafa Nadal razvijali pobedničko partnerstvo koje se temelji na strasti, mukotrpnom radu i premašilo je sva očekivanja. Rafa je odigrao važnu ulogu u povećavanju shvatanja brenda Kia, ne samo u Evropi nego i u većem delu sveta. Kada je procvetala njegova karijera i Kia je postala jedan od glavnih igrača u automobilskom sektoru.”

Nadal se pojavljivao u Kijinim brojnim reklamnim kampanjama i iskazao kao neosporni šampion. Njegova pojava, koja se održava kroz veliku dozu samouverenosti i poimanja brenda Kia na evropskom tržištu, doprinela je tome da Kia globalno postane jedan od najprepoznatljivijih i najpoželjnijih brendova.

Tokom svih ovih godina je Nadal izgradio reputaciju najuspešnijeg španskog tenisera u istoriji – i jednog od najvećih u istoriji svetskog tenisa. Ove godine Nadal je osvojio svoj 12. Roland Garros i 18. turnir za grand slem i tako ostvario najviše pobeda na šljaci u istoriji tenisa. Tokom ove saradnje sa Rafom Kia Motors je od samog početka aktivno delovala u fondaciji Rafa Nadal Foundation, podržavala njegovu akademiju (Rafa Nadal Academy) i njegov omladinski turnir.
 

Od svih dugogodišnjih partnerstava koje ima Kia sa brojnim sportistima i organizacijama upravo je Rafa Nadal najvažniji i najzaslužniji za jačanje imidža Kije širom sveta. Kia je i pokrovitelj teniskog grand slema Australian Open i fudbalske lige UEFA Europa League, najmasovnijeg klupskog takmičenja na svetu.
 
 
PR

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Od svog lansiranja na tržište kao prvog svetskog sportsko-rekreativnog/lifestyle SUV vozila 1994. godine, RAV4 je konstantno evoluirao u skladu s potrebama i zahtevima kupaca koji su se vremenom menjali u pogledu kvaliteta, stila, performansi i raznolikosti – čime je osigurana njegova pozicija kao jednog od najprodavanijih vozila na svetu...

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel će nastaviti svoju trenutnu izvoznu ofanzivu povratkom  na važno japansko tržište. Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku: najprodavaniju Corsu, koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni Combo Life i Grandland X kompaktni SUV...

Mercedes-Benz na autosalonu u Ženevi 2020

Mercedes-Benz na autosalonu u Ženevi 2020

Ovogodišnji 90. Salon automobila u Ženevi donosi nekoliko novih proizvoda: unapređenu E-Klasu, tri AMG svetske premijere, nove modele iz porodice kompaktnih hibrida, kao i model Marco Polo sa Mercedes-Benz Advanced Control sistemom (MBAC)...

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje