Toyotina podrška sportistima za igre 2020
Toyota Motor Corporation (Toyota), globalni partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara predstavila je posebnu podstranicu na svojim internet stranicama, kao znak podrške i platformu za predstavljanje priča o otprilike *240 sportista iz 43 zemlje širom sveta...
Ova posebna internet stranica za sportiste predstavlja njihove priče kao „Globalne ekipe Toyotinih sportista“ na njihovom putu ka učestvovanju u Tokiju 2020. Stranice sportista će se osvežavati kako se Igre budu približavale, vestima o tome ko je uspeo da se kvalifikuje za nastup u Tokiju 2020, dok se sportisti vesele takmičenju u svom najboljem izdanju na svetskoj pozornici.
(*Broj sportista na dan 22. avgusta 2019.)
„Globalna ekipa Toyotinih sportista“ se ne sastoji samo od sportista, već su tu i Toyotini zaposleni, ali uključuje sportiste koji su odabrani iz svojih zemalja jer dele Toyotine filozofije i vrednosti, kao što su „izazov“, „neprestano poboljšanje“, „iskrenost“, „timski rad“, „skromnost i zahvalnost“, „odgovornost i iskrenost“ i drugo. Ovi sportisti pretvaraju „Započni svoje nemoguće“ u delo, kada se takmiče u svojim sportovima, prikazuju hrabrost i nadahnjuju sve Toyotine aktere, počevši od naših zaposlenih. Pored podrške koju Toyota pruža sportistima kao poslodavac, naša kompanija nudi podršku i u razvoju opreme, kao sponzor, kao i na niz drugih načina.
„Da bi stvari bile još bolje moramo imati mentalitet „nema predaje“. Dok se borimo za nešto drugo, nešto što nismo mi sami, kao što su naši saradnici, shvatamo da to radimo „za ekipu“, nešto što se ogleda u našim višestrukim pokušajima da stvaramo sve bolje automobile”.
Godine 2011. sport je pružio Toyoti osećaj nade i ohrabrenja, osećaj „nema predaje“. Tokom te godine „Veliki zemljotres u istočnom Japanu“ udario je početkom godine, a kasnije te godine poplave na Tajlandu su prouzrokovale prekid lanca dostave zbog čega je proizvodnja bila prekinuta. Akio Toyoda je otišao da vidi situaciju te je, dok je bio tamo, primio iz Japana vesti o ženskoj ekipi kompanije u softbolu. Ekipa je bila usred finalnog meča za titulu. Prva vest je govorila da je ekipa imala izjednačeni rezultat, 0-0, te je u produžetku prepustila dva boda protivnicama. Međutim, ekipa se podigla i uspela da preokrene rezultat pobedivši s dva boda prednosti.
Komentarišući svežije informacije o čudesnoj pobedi Toyoda je rekao: „Ova vest je došla u trenutku kada se kao kompanija suočavamo s izazovima koji su posledica velikog zemljotresa u istočnom Japanu i poplava na Tajlandu, pa je pobeda ekipe u sofbolu donela toliko potrebno ohrabrenje”.
Zbog ovog iskustva i brojnih drugih, Toyota želi da podeli lepotu sporta sa što većim brojem ljudi.
Povrh novopridodane stranice za sportiste, Toyota već ima celi niz stranica posvećenih sportu, sportistima i mobilnosti:
1) Toyota Olympic, Paralympic and Sports website
- Sadrži informacije o Toyoti i sportu, uključujući i Olimpijske i Paraolimpijske igre
2) Stranice sportista – predstavljamo ih ovom prilikom
-Stranice koje predstavljaju svakog od oko 240 članova „Globalne ekipe Toyotinih sportista“ (počevši od 22. avgusta 2019.)
3) Athlete stories
-Blogovi iz odabranih razgovora sa sportistima koji su usredsređeni na duh izazova
4) Mobility for All
-Stranica koja deli filozofije i priče iz kampanje „Započnite svoje nemoguće“, uz sveobuhvatan sadržaj, uključujući novopredstavljeni film “Para Tech,” reportažu o osmorostrukoj zlatnoj paraolimpijki Andrei Eskau i Toyotinim inženjerima koji su pomerali granice mogućeg u biciklizmu za osobe s invaliditetom, koristeći Toyotino iskustvo u auto-sportu
PR