AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Završen Beer fest - Odgovorna konzumacija alkohola i briga o okolini pre svega!

Završen Beer fest - Odgovorna konzumacija alkohola i briga o okolini pre svega!

Kroz kampanje Kad pijem, ne vozim i Reciklirajte i Vi, Apatinska pivara još jednom je na proteklom Beer festu podsetila kako na odgovornu konzumaciju alkohola, tako i na odgovornost prema životnoj sredini...

Završen Beer fest - Odgovorna konzumacija alkohola i briga o okolini pre svega!

Tradicionalno, pivara je uoči početka festivala već 13 godinu zaredom donirala Upravi saobraćajne policije 10 novih, najsavremenijih alkometara nastojeći da udruženim snagama edukuju javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Tokom trajanja festivala, najveću pažnju privukla je aktivacija za testiranje refleksa uz pomoć koje su posetioci mogli da provere svoju koordinaciju pokreta i brzinu reagovanja, istovremeno se edukujući i podsećajući na značaj odgovorne konzumacije alkohola.

Završen Beer fest - Odgovorna konzumacija alkohola i briga o okolini pre svega!

Kao i svake godine, pivara je približila vozačima mogućnosti alternativnog prevoza nakon provoda, pozivajući ih da ne sedaju za volan ukoliko su popili već da prošetaju, sačekaju autobus, pozovu prijatelja, taksi ili „safe driver-a“.

Letnji muzički festivali nose sa sobom dobro druženje, zabavu i provod, ali traže i odgovornost prema životnoj sredini. Zato je Apatinska pivara tokom trajanja Beer festa u okviru kampanje Reciklirajte i Vi, kroz slogan U festivalu uživaj i prirodu sačuvaj zajedno sa Sekopak-om podsetila na značaj reciklaže i pravilnog odlaganja ambalažnog otpada. Posetioci su mogli da se zabave i recikliraju limenke igrajući Connect 4 i XObox igricu. Na određenim punktovima u okviru festivala bile su postavljene kutije za odlaganje limenki, a sav prikupljen otpad odnet je na reciklažu.

PR

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Iz Kia Motors Corporation javljaju da je Johen Paesen postao podpredsednik grupe za dizajn enterijera. Gospodin Paesen radi u Kijinom dizajnerskom centru u Namyangu (J. Koreja) i neposredno je odgovoran Karimu Habibu, višem podpredsedniku i vođi dizajnerskog centra...

Mercedes-Benz GLB (2026)
Slika nedelje