AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault brine za bezbednost naše dece

Renault brine za bezbednost naše dece

U ponedeljak 03.juna 2018. u osnovnoj školi Danilo Kiš na Voždovcu, održan je edukativni čas na temu  bezbednosti dece u saobraćaju čime je i zvanično obeležen početak tradicionalne akcije „Bezbednost za sve“...

Već treću godinu za redom, Renault Nissan Srbija sprovodi ovu akciju u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova, Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Agencijom za bezbednost saobraćaja i kompanijom Transfera d.o.o.

Renault brine za bezbednost naše dece

Do sada je kroz ovaj edukativni program prošlo 34000 dece širom Srbije, a ove godine će više od 27000 mališana u 44 opštine u Srbiji neposredno pred početak velikog školskog raspusta, tokom prve dve nedelje juna, imati priliku da se druže sa saobraćajnim policajcima i da se u okviru jednog časa redovne nastave podsete koliko je bezbedno i odgovorno ponašanje u saobraćaju važno, bilo da u njemu učestvuju kao pešaci, vozači bicikla, rolera i trotineta, ili kao putnicu u automobilu.
 
Reč je o međunarodnom vaspitno-edukativnom programu koji Renault sprovodi u dvadeset zemalja u svetu, kao potporu globalnom projekta UN-a „Dekada akcije za bezbednost na putevima 2011.–2020.“. Program je namenjen podsticanju najmlađih, a time i najranjivijih, učesnika u saobraćaju na sigurno ponašanje na ulicama, a pripremljen je za učenike trećeg razreda. Kriterijum za izbor opština bio je zvanični podatak MUP-a i Agencije za bezbednost saobraćaja o javnom riziku stradanja i akcenat je stavljen na najugroženija područja.

Za kompaniju Renault bezbednost je na prvom mestu kako kada je konstruisanje automobila u pitanju, tako i kada je reč o bezbednom učestvovanju naše dece u saobraćaju. Renault Nissan Srbija planira da akcija „Bezbednost za sve“ ima dugu tradiciju i da svake školske godine omogući deci u najugroženijim područjima u Srbiji da prodju kroz ovu edukaciju.

Renault brine za bezbednost naše dece

PR

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Iz Kia Motors Corporation javljaju da je Johen Paesen postao podpredsednik grupe za dizajn enterijera. Gospodin Paesen radi u Kijinom dizajnerskom centru u Namyangu (J. Koreja) i neposredno je odgovoran Karimu Habibu, višem podpredsedniku i vođi dizajnerskog centra...

Mercedes-Benz GLB (2026)
Slika nedelje