AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Letnji muzički festivali uveliko počinju, a bez obzira na to koja vrsta muzike je zastupljena, Apatinska pivara već dvanaest godina kroz kampanju Kad pijem ne vozim širom Srbije upućuje jasnu poruku – ako ste popili, ne sedajte za volan, već pozovite taksi, sačekajte autobus, dozovite prijatelja ili prošetajte.

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Ista poruka ovih dana mogla se čuti i na „ULAZ” festivalu. U okviru kampanje Kad pijem ne vozim, posetioci su imali priliku da kroz aktivacije testiraju brzinu i koordinaciju pokreta i svoju preciznost istovremeno se edukujući i podsećajući na značaj odgovorne konzumacije kao i rizike vožnje pod dejstvom alkohola.

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Kampanja Kad pijem ne vozim u saradnji sa Upravom saobraćajne policije promoviše odgovornu konzumaciju alkohola i sigurnu vožnu. Više od decenije, Apatinska pivara podiže svest o važnosti bezbedne vožnje.

Posetioci „ULAZ” festivala tokom tri dana bili su deo provoda koji se pamti, uživali su u omiljenoj muzici slušajući poznate izvođače koji su nastupili na Jelen Ulaz i Bavaria IDJ TV bini.

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Pored „ULAZ” festivala, Apatinska pivara će ovog leta i na drugim festivalima podsećati na važnost odgovornog konzumiranja alkohola. Zato uživajte u omiljenoj muzici i ne zaboravite na poruku – Kad pijem ne vozim!

PR

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Rally Saudi Arabia 2025 - Sebastien Ogier
Slika nedelje