AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Letnji muzički festivali uveliko počinju, a bez obzira na to koja vrsta muzike je zastupljena, Apatinska pivara već dvanaest godina kroz kampanju Kad pijem ne vozim širom Srbije upućuje jasnu poruku – ako ste popili, ne sedajte za volan, već pozovite taksi, sačekajte autobus, dozovite prijatelja ili prošetajte.

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Ista poruka ovih dana mogla se čuti i na „ULAZ” festivalu. U okviru kampanje Kad pijem ne vozim, posetioci su imali priliku da kroz aktivacije testiraju brzinu i koordinaciju pokreta i svoju preciznost istovremeno se edukujući i podsećajući na značaj odgovorne konzumacije kao i rizike vožnje pod dejstvom alkohola.

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Kampanja Kad pijem ne vozim u saradnji sa Upravom saobraćajne policije promoviše odgovornu konzumaciju alkohola i sigurnu vožnu. Više od decenije, Apatinska pivara podiže svest o važnosti bezbedne vožnje.

Posetioci „ULAZ” festivala tokom tri dana bili su deo provoda koji se pamti, uživali su u omiljenoj muzici slušajući poznate izvođače koji su nastupili na Jelen Ulaz i Bavaria IDJ TV bini.

Kad pijem ne vozim - Poruka Apatinske pivare koja se mogla čuti i na „ULAZ” festivalu

Pored „ULAZ” festivala, Apatinska pivara će ovog leta i na drugim festivalima podsećati na važnost odgovornog konzumiranja alkohola. Zato uživajte u omiljenoj muzici i ne zaboravite na poruku – Kad pijem ne vozim!

PR

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Iz Kia Motors Corporation javljaju da je Johen Paesen postao podpredsednik grupe za dizajn enterijera. Gospodin Paesen radi u Kijinom dizajnerskom centru u Namyangu (J. Koreja) i neposredno je odgovoran Karimu Habibu, višem podpredsedniku i vođi dizajnerskog centra...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje