AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

ŠKODA podržava Tour de France kao zvanični sponzor šesnaest godina za redom

   ŠKODA podržava Tour de France kao zvanični sponzor šesnaest godina za redom

ŠKODA podržava Tour de France trku šesnaesti put kao zvanični sponzor i partner. Proizvođač automobila će obezbediti 250 vozila za potrebe orgtanizacije trke...

Peloton će predvoditi automobil ŠKODA SUPERB  koji će služiti kao „Red Car“ za direktora trke Christian Prudhomme-a. ŠKODA je takođe sponzor nagrade „Green Jersey“; peti put za redom, logo proizvođača automobila će se naći na dresu onoga ko osvoji najveći broj poena u klasifikacijama. Fanovi biciklizma mogu imati sve aktuelne informacije o trci zahvaljujući zvaničnoj Tour de France aplikaciji „powered by ŠKODA“. 

Alain Favey, član uprave  ŠKODA AUTO za prodaju i marketing, ističe: „ Kao glavni partner Tour de France-a, predstavljamo brend milionima fanova biciklizma, kao i sportistima tokom jednog od najatraktivnijih sportskih događaja na svetu. U martu smo produžili saradnju sa organizatorom Tour de France-a za još pet godina do 2023. godine. Na taj način smo postavili temelj za kontinuiran zajednički uspeh i naglašavamo važnost biciklizma i Tour de France-a u segmentu podrške sportskih aktivnosti.”  

ŠKODA je predstavljena kao zvanični sponzor i partner na prestižnom biciklističkom događaju. Češki proizvođač automobila podržava ovaj događaj šesnaesti put za redom. Flota automobila broji 250 vozila, uključujući SUV modele KODIAQ i KAROQ, kao i najprodavaniji model OCTAVIA i top model brenda SUPERB. 

   ŠKODA podržava Tour de France kao zvanični sponzor šesnaest godina za redom

Peloton će i ove godine predvoditi posebno ŠKODA vozilo. Crveni ŠKODA SUPERB će biti mobilni centar direktora trke Christian Prudhomme-a, iz kog će pratiti trku. ŠKODA SUPERB je jedino vozilo koje će izvoziti stazu zajedno sa biciklistima. 

106-ti Tour de France počinje 6. i trajaće do 28. jula. Za „Grand Départ“ 106-te tradicionalne biciklističke trke, biciklisti iz celog sveta će se okupiti 6. jula u glavnom gradu Belgije, Briselu u čast petostrukom pobedniku Tour-a, Eddy Merckx-u koji drži svetski rekord u trkama po etapama. Najinteresantniji deo
 
 
trke uključuje planinske rute kroz Alpe, gde će profesionalci morati da savladaju Col de Cars, Col d'Izoard i Col du Galibier. Finalna etapa je tradicionalno kroz Jelisejska polja u Prizu gde se biciklisti očekuju 28. jula.  

ŠKODA kampanja „Najvećoj porodici: Biciklistima“ - osvojite VIP putovanje na Tour. Za ovogodišnji najveći biciklistički događaj, ŠKODA je pokrenula kampanju koja prenosi strast i duh prijateljstva i dinamičnosti unutar biciklističke zajednice. Kampanja je aktivna na televiziji i društvenim mrežama. Za promociju kampanje se koristi i ŠKODA web stranica WeLoveCycling.com.

ŠKODA je takođe ekskluzivni partner zvanične Tour de France aplikacije koja omogućava fanovima biciklizma da budu pravovremeno informisani o Tour-u. Aplikacija je besplatna i dostupna je za Android i iOS.  

Podsetimo da istorija brenda ŠKODA počinje proizvodnjom bicikala. 1895. godine Václav Laurin i Václav Klement osnovali su fabriku za proizvodnju bicikala u gradu Mladá Boleslav. Samo deset godina kasnije, prvi automobil je izašao iz proizvodnje – Voiturette A. 1925. godine se Laurin & Klement udružuju sa ŠKODA. Baš kao što podržava Tour de France i Tour of Spain ('Vuelta'), češki proizvođač podržava mnoge druge međunarodne biciklističke događaje, kao i nacionalne i internacionalne popularne sportske događaje. Dodatna oprema za bicikle je takođe deo originalne dodatne opreme brenda ŠKODA.

PR

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Rally Saudi Arabia 2025 - Sebastien Ogier
Slika nedelje