AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia Motors Europe sa novim šefom marketinga

Kia Motors Europe sa novim šefom marketinga

Kia Motors Europe postavila je Karlosa Lahoza za novog šefa marketinga, koji je odmah krenuo sa obavljanjem funkcije...

Gospodin Lahoz će biti zadužen za Kijin marketing i komunikacione programe, a biće odgovoran za brojna područja kao što su npr. Kijin digitalni marketing, brend i strateško marketinško planiranje, odnosi sa javnošću, društveni mediji i korisničko iskustvo.
 
Lahoz neposredno podređen Emiliu Hereri, izvršnom direktoru Kia Motors Europe Karlos Lahoz će ulaskom u Kijin evropski menadžment zameniti Artura Martinsa, koji je odnedavno zaposlen u centrali korejskog giganta u južnokorejskoj prestonici Seul. Lahozov neposredni nadređeni biće Emilio Herera, izvršni direktor Kia Motors Europe.
 
Kia sa novim hibridnim i električnim modelima želi da osnaži svoj ugled “To je posebno uzbudljivo razdoblje za Kiju, jer u Evropi sve više jača shvatanje našeg brenda kao pametnog, cenovno pristupačnog i elektrifikovanog,” rekao je Emilio Herera. “Na još nekoliko dolazećih električnih i hibridnih modela će Karlos raditi sa marketinškim odeljenjem kako bi Kia i dalje pružala dobar odnos i komunikaciju sa postojećim i potencijalnim klijentima na najefikasnije načine. Njegovo znanje o tome kako Kia funkcioniše, zajedno sa uvidom u to što naše stranke žele od svojih vozila i od brenda čini ga idealnim  za ovu ulogu.”
 
Kijina regionalna centrala zadužena za 39 tržišta u Evropi i Zakavkazju Gospodin Lahoz ima više od dvadeset godina iskustva u automobilskoj branši. Pre dolaska na sadašnju funkciju pet godina je bio direktor strateškog planiranja i operacija u Kia Motors Europe, gde je bio odgovoran za dugoročnu poslovnu strategiju, upravljanje sa CO2, poslovne analize i planiranje prodaje. Bio je takođe zadužen za Kijinu evropsku proizvodnju, planiranje delovanja u Kijinoj evropskoj fabrici u Slovačkoj. U Kijinu evropsku centralu došao je kao viši menadžer poslovnog planiranja španske podružnice (Kia Motors Iberia).
 
44-godišnji Španac je završio ekonomski fakultet na univerzitetu u Saragosi, a nakon toga je na red došao i MBA studije u poslovnoj školi u Madridu. Sledilo je postdiplomsko usavršavanje na Wharton School (Univerzitet Pensilvanija, SAD). Gospodin Lahoz pored maternjeg španskog jezika tečno govori engleski i italijanski, a dobro se snalazi i na nemačkom.

PR

Nova E-Klasa: Inteligencija postaje uzbudljiva

Nova E-Klasa: Inteligencija postaje uzbudljiva

Automobilska inteligencija sada postaje uzbudljiva i dinamična: E-Klasa Limuzina i Karavan prvi su predstavnici detaljno osvežene serije. Oba modela će stići u salone evropskih dilerstava na leto 2020.godine. Verzija limuzine za dugim među-osovinskim rastojanjem (Kina), kao i coupé i kabriolet verzija, uslediće nakon toga.

DDOR BG CAR SHOW 07 - Lepota, snaga i strasti na jednom mestu

DDOR BG CAR SHOW 07 - Lepota, snaga i strasti na jednom mestu

Dve po svemu jedinstvenе i ekskluzivnе sajamskе manifestacijе - Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 07 i 14. Sajam motocikala MOTOPASSION - najznačajniji godišnji regionalni događaj u sektoru auto i moto industrije, startuju na Beogradskom sajmu 19. marta i trajaće sve do 25. marta 2020. godine...

Akcijska ponuda za BMW X1 i BMW X2

Akcijska ponuda za BMW X1 i BMW X2

BMW X1 i X2 su pravi predstavnici BMW game koji će vas impresionirati svojim izgledom i svakim detaljem. U enterijeru, elegancija i prostranost odgovaraju svestranosti u svakom smislu, dok ih inovativne BMW tehnologije i izuzetna upravljivost izdvajaju od ostalih predstavnika iz njihove klase...

Stigao je novi Nissan Juke (FOTO)

Stigao je novi Nissan Juke (FOTO)

Revolucionarni JUKE prvi put je predstavljen pre deset godina, a dosad je širom sveta prodato 1,5 miliona primeraka, te je stvorio novi segment kompaktnih crossover SUV vozila koji od tad uključuje sve više vozila te vrste...

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Od svog lansiranja na tržište kao prvog svetskog sportsko-rekreativnog/lifestyle SUV vozila 1994. godine, RAV4 je konstantno evoluirao u skladu s potrebama i zahtevima kupaca koji su se vremenom menjali u pogledu kvaliteta, stila, performansi i raznolikosti – čime je osigurana njegova pozicija kao jednog od najprodavanijih vozila na svetu...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje