Renault grupa uvodi pogon na vodonične gorivne ćelije u svojim lakim komercijalnim vozilima
Renault uvodi tehnologiju vodonika kako bi povećao upotrebu svojih električnih lakih komercijalnih vozila. Tehnologiju vodonika koju Renault ispituje još od 2014. razvijena je u saradnji sa kompanijom Symbio, ćerkom firmom grupe Michelin...
Renault MASTER Z.E. Hydrogen očekuje se u prvoj polovini 2020. Uz trostruko povećanje dometa sa 120 na 350* km, biće dostupan u verziji furgona (dve verzije) i kabine sa šasijom (dve verzije). Dva rezervoara za vodonik ugrađena u šasiju će doprineti svestranosti vozila, bez uticaja na utovarni kapacitet od 10,8 do 20 m3 i uz prihvatljivo povećanje mase od 200 kg.
„Grupa Renault upotpunila je svoju ponudu električnih lakih komercijalnih vozila Renaultom MASTER Z.E. Hydrogen i Renault KANGOO Z.E. Hydrogen. Ova vozila nude dostavnim službama sav potreban domet tokom dužih putovanja kao i rekordno vreme punjenja. Ali, prednostima tu nije kraj. Renault MASTER Z.E. Hydrogen i Renault KANGOO Z.E. Hydrogen pokreće obnovljivi izvor energije koji je pogodan za okolinu i nudi svu udobnost električne vožnje.” - izjavio je Denis Le Vot, viši potpredsednik Alijanse, poslovna jedinica lakih komercijalnih vozila Renault-Nissan.
Neprestano prateći kretanja na tržištu, grupa Renault odlučila je da poslovnim korisnicama usluge Renault Pro+ ponudi Renault MASTER Z.E. Hydrogen i Renault KANGOO Z.E. Hydrogen.
* U toku je homologacija prema ispitnom postupku WLTP.
PR