Audi RS4 Avant facelift (2020) - kozmetika i nova tehnologija, 450 KS ostaje!
Prošle godine, na tržište je stigla četvtza generacija supersnažnog karavana Audi RS4, a juče je kompanija iz Ingolstadta objavila prve fotografije i info o njegovoj osveženoj verziji...
S obzirom da automobil poseduje vrhunsku i najmoderniju tehniku ispod haube, nemački proizvođač se fokusirao na estetska unapređenja. Pažnju privlači nova, šira maska hladnjaka sa crnim logom, koju po uzoru na najnovije RS modele dopunjuje uska crna lajsna između haube i maske hladnjaka, koja se proteže između svetala. Većina inovativnih detalja inspririsana je novom generacijom modela RS6 Avant.
Posle nedavnih lansiranja super-brzih modela, kao što su Audi RS6, RS7 Sportback, RS Q3 i RS Q3 Sportback, osveženi RS4 Avant je dobio i unapređeni enterijer. Unutra nalazimo novi multimedijalni sistem MMI dijagonalne 10,1 inča, koji je blago zakrenut ka vozaču. Na displeju se prikazuju sve informacije, kojima se upravlja preko okruglog kontrolora na središnjoj konzoli. Za razliku od velikih modernih Audija, RS4 Avant ostaje veran nezavisnom panelu sa komandama klimatizacije.
Audi RS4 Avant i dalje pogoni 2,9-litarski šestocilindarski twin-turbo agregat maksimalne snage 331 kW i maksimalnog obrtnog momenta od 600 Nm, koji je dostupan u rasponu obrtaja od 1.900 do 5.000 o/min. Iz mesta mirovanja do "stotke" treba mu 4,1 sekunda, dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h. Agregat je uparen sa osmostepenim automatizovanim menjačem Tiptronic, koji snagu motora na sve točkove prenosi preko savremenog quattro sistema pogona.
Automagazin.rs