AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel Srbija predstavio podmlađanu gamu lakih komercijalnih vozila

Opel Srbija predstavio podmlađanu gamu lakih komercijalnih vozila

Kompanija Opel Srbija predstavila je po prvi put podmlađenu gamu lakih komercijalnih vozila, a Opel Vivaro, Movano i Combo zajedno čine da nemački brend ima najmlađu gamu ove vrste vozila na tržištu...

Opel Srbija predstavio podmlađanu gamu lakih komercijalnih vozila

Opel je pokrenuo model ofanzive za laka komercijalna vozila kao i za putnička vozila, a činjenica da je Movano u prvih deset bestselera u svojoj klasi podvlači važnost LCV strategije kod nemačkog proizvođača. Paleta lakih komercijalnih vozila Opel dostupna je u stotinama varijanti za svaku namenu kupaca.

„Opel i njegov inženjerski tim zadužen je za razvoj LCV programa lakih komercijalnih vozila za celu PSA grupu i očekujemo izuzetno dobre proizvode tog rada. Sa nestrpljenjem čekamo novi Movano, koji će se pojaviti 2021, a izrađuje se u Opelovoj fabrici u Gljivicama. Mi imamo jedan zahtevan plan da od 2017. do 2020. godine povećamo prodaju LCV vozila za 25% i mislim da smo na dobrom putu da to i realizujemo.  U sledećoj godini naša želja je da učešće na tržištu komercijalnih vozila bude isto sa učešćem putničkih vozila, što do sada nije bio slučaj. Očekujemo da market šer bude između 6 i 7%“, rekao je Aleksandar Nikolić, menadžer prodaje komercijalnih vozila Opel Srbija i dodao da se paralelno sa elektrifikacijom putničkog programa dešava i elektrifikacija komercijalnog programa i da se sredinom sledeće godine očekuje Vivaro sa električnim pogonom.

Opel Srbija predstavio podmlađanu gamu lakih komercijalnih vozila

OPEL MOVANO

Kabina novog Movana je dizajnirana kao moderna pokretna kancelarija, a brojni sistemi asistencije i tehnologije olakšavaju život na poslu i čine ga prijatnijim. Sa oko 170 hiljada prodatih jedinica do sada, Movano je bestseler u E-van segmentu tržišta. Bio je redovno među najboljih 10 u svojoj klasi tokom protekle dve godine i zato ne čudi što ga smatraju operativnom zvezdom u svetu vanova.
 
Kao i pre, novi Movano panel van je dostupan u četiri dužine i tri visine, sa maksimalnom ukupnom masom vozila do 4,5 tona i 17 kubnih metara tovarnog prostora. 

Brojni sistemi asistencije za vozača, koji su dostupni po prvi put u Movanu i kojih nema u ponudi konkurencije, čine vožnju opuštenijom i pre svega bezbednijom. Idealnu vidljivost sa svih strana obezbeđuju sistemi upozorenja na vozila u mrtvom uglu i ,,Rear Vision’’ kamere za pogled unazad. Funkcije kao što su upozorenje na vozila u mrtvom uglu i upozorenje na napuštanje saobraćajne trake će takođe povećati bezbednost drugih učesnika u saobraćaju. Sedišta sa više načina podešavanja dodaju udobnost, omogućavajući vozaču Movana da nakon duge vožnje kabinu napusti odmoran. Opciona komforna sedišta za vozača i suvozača nude podešavanje lumbalne podrške. Ukoliko se Movano često vozi po neravnim površinama, vozači će ceniti sedište sa vazdušnim oprugama. Vozač može da podesi elastičnost po svojoj želji.

Tu je i odlična povezanost i ponuda infozabavnog sistema koji je kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto sistemima, a takođe podrazumeva i 7-inčni ekran osetljiv na dodir. Pametni telefoni mogu da se pune bežično. Novi, snažniji, efikasniji i praktičniji Movano naglašava važnost Opelove strategije rasta prodaje lakih komercijalnih vozila, koja je deo PACE! strateškog plana za postizanje održive profitabilnosti.

Opel Movano Van 2.3D može se nabaviti po ceni od 25.322,40 evra uz učešće od 25% i period finansiranja od 60 meseci uz mesečnu ratu od 339 evra.

Opel Srbija predstavio podmlađanu gamu lakih komercijalnih vozila

OPEL VIVARO
Od 2001, Vivaro ima vrhunsku reputaciju kao dostavno vozilo, sa oko milion jedinica koje su sišle sa proizvodnih traka. Sa veličinama koje su skrojene za razne potrebe i brojnim inovativnim tehnologijama, novi Vivaro može svaki posao da obavi bolje nego ikada pre.

Nova generacija Vivara, sa kapacitetom vuče do 2500 kg, nije samo svestrani transporter već se pokretom ručnog zgloba pretvara u kancelariju na točkovima. Zahvaljujući FlexCargo sistemu, naslon srednjeg sedišta se preklapa i postaje sto za dokumente, laptop ili tablet. Opel Vivaro nudi tri umesto dve dužine (4,60 metara, 4,95 m i 5,30 m), a  sa maksimalnom zapreminom tovarnog prostora od 6,6 kubnih metara, ima nosivost do 1400 kilograma što je više od 200 kg više od prethodnika. Isto važi i za kapacitet vuče: maksimalna opterećenost prikolice od 2500 kg je sada za pola tone viša nego pre. Jedino što je skromno je visina, jer je većina varijanti visoka oko 1,90m. Novi Vivaro zahvaljujući toj činjenici može da pristupi podzemnim garažama ili tržnim centrima, što olakšava utovar i istovar. Neometan pristup tovarnom prostoru je omogućen putem širokih zadnjih i kliznih bočnih vrata. Posebno praktična su klizna vrata koja se, po prvi put u Vivaru, otvaraju automatski. Pokret stopalom ka senzorima je sve što je potrebno van vozila. Predmeti dužine do 4,02 m mogu da se bezbedno smeste u verziju dužine 5,30 m, zahvaljujući FlexCargo mogućnosti utovara ispod prednjeg putničkog sedišta.

Novi Vivaro Van 1.5D može se kupiti po ceni od 21,072.00 evra uz učešće od 25% i period finansiranja od 60 meseci uz mesečnu ratu od 282 evra.
 
COMBO CARGO 

Kada se uzmu u obizir sve opcije koje nudi Combo, ne čudi činjenica da je nosilac titule za najbolji van ove godine. Opel Combo Cargo dolazi u dve verzije – može biti dugačak 4,40 metara ili 4,75 metara u verziji Cargo koja nudi dodatni teretni prostor. Ono što ovaj model ističe jesu kompaktne dimenzije spolja u kombinaciji sa izuzetnom prostranošću unutra, pa Combo Cargo raspolaže maksimalnom zapreminom teretnog prosto¬ra od čak 3,8 m3, dok je korisna nosivost 1.000 kg. Bezbedan transport dugačkih predmeta je uža specijalnost ovog va¬na, budući da nudi fleksibilne otvore u zadnjim vratima, ali i na krovu, koji se otvaraju i do 40°.

Takođe, Combo Cargo opciono nudi dvoje kliznih vrata, kao i mogućnost da zadnja vrata budu asimetrična, sa prozo¬rom. Kabina može biti odvojena od tovarnog prostora čvr¬stom pregradom, staklom ili rešetkom. Takođe, unutrašnjost obezbeđuje mesta za prevoz tri putnika u kraćoj, a opciono i za pet putnika u dužoj XL verziji. Sva se¬dišta su sklopiva, pa kada se ne koriste, lako se do¬bija dodatni prostor za teret.

Vozaču i putnicima je na raspolaganju čak 15 osta¬va za sitnice, dok je komfor zagarantovan sedišti¬ma sa uzdignutom pozicijom sedenja, 8-inčnim ekranom multimedije koja može biti opremljena navigacionim sistemom, glasovnim komandama i mogućnošću povezivanja sa pametnim telefoni¬ma koji koriste iOS i Android platforme, a za koje je opciono obezbeđno i bežično punjenje.

O bezbednosti brinu brojni sistemi i asistenci¬je, poput automatskog kočenja sa detekcijom pe¬šaka, sistema za održavanje vozila u traci, za pospa¬nost vozača, za prepoznavanje saobraćajnih znakova, tu su i adaptivni tempomat, kao i automatski farovi, ka¬mera za vožnju unazad, head-up displej, a nudi se i sistem bočnog čuvanja koji koristi 12 senzora kako bi upozorio voza¬ča na prepreke pri skretanju.

Opel Combo Van 1.5D može se kupiti po ceni od 15,904.80 uz učešće od 25% i period finansiranja od 60 meseci uz mesečnu ratu od 213 evra.
 
Foto: Milomir Bošković

Ken Block driftovao na kineskom putu pod oblake (VIDEO)

Ken Block driftovao na kineskom putu pod oblake (VIDEO)

Pikes Peak, Nordschleife i Goodwood spadaju u najslavnije staze na svetu. Od septembra im se pridružila i atraktivna deonica puta Tianmen Shan Big Gate Road u podnožju planine Tianmen u Kini. Tamo je stigao i Ken Block, a gde je on, tu je i show...

Toyotin 2.0-litarski motor stiže iz Poljske

Toyotin 2.0-litarski motor stiže iz Poljske

Kako prodaja hibridnih vozila Toyota Motor Europe (TME) konstantno raste, kao i njihovo učešće u ukupnoj prodaji u evropskom regionu - dostigavši 52 odsto „miksa“ u prvoj polovini 2019. godine, japanska kompanija nastavlja da lokalizuje proizvodnju komponenti hibridnih pogonskih sistema na tlu Evrope...

BMW M5
Slika nedelje