AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Toyota je objavila ambiciozan plan rasta za svoj segment lakih privrednih vozila (LCV). Ostvarenje ovog cilja biće podržano jačanjem ponude lakih komercijalnih vozila i novim brendom - Toyota Professional...

Proširena paleta proizvoda

Toyota PROACE CITY će krenuti u prodaju početkom 2020, i na taj način se pridružiti furgonu srednje veličine PROACE i „neuništivom“ pick-upu Hilux, zaokružujući tako Toyotinu paletu lakih privrednih vozila (LCV).  PROACE CITY će biti konkurentan i privlačan dodatak segmentu kompaktnih furgona (Compact Duty Van - CDV), proširujući Toyotinu pokrivenost modelima na preko dve trećine tržišta dostavnih vozila. Ovaj model nudi praktičnost kroz pažljivo konstruisanje i oblikovanje, uz odličnu nosivost i sposobnost transporta dugih tereta – jedan od malobrojnih modela koji mogu prevoziti dve Euro-palete.

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Elektrifikacija modela PROACE i PROACE CITY

Rastuća zabrinutost zbog klimatskih promena i kvaliteta vazduha dovode do novih, strožih propisa o emisijama štetnih gasova u mnogim evropskim gradovima. Ti faktori menjaju zahteve i prioritete kupaca lakih privrednih vozila, posebno u gradskim područjima. U saradnji sa Grupom PSA, Toyota će pridodati baterijske električne verzije (BEV - Battery Electric Vehicle) modela PROACE i PROACE CITY. One će biti predstavljene 2020. odnosno 2021, omogućavajući Toyoti ispunjavanje novih potreba kupaca dostavnih vozila.
 
Toyota Professional

Toyotina nova proizvodna ofanziva pruža pravu priliku za predstavljanje LCV brend strategije: Toyota Professional. Ova inicijativa će dodatno usmeriti aktivnosti i posvećenost na dostavna vozila u celoj njenoj mreži. Povrh toga, Toyota će pokrenuti novu strategiju za LCV mrežu radi osiguravanja posebnog pristupa kupcima lakih privrednih vozila, što će uključivati pretvaranje nekih od postojećih prodajno-servisnih centara u LCV centre sa specijalizovanim osobljem.

„Širenje i elektrifikacija palete proizvoda u segmentu lakih privrednih vozila koju nudi Toyota Motor Europe, biće utemeljena na novom brendingu: Toyota Professional. On naglašava Toyotinu posvećenost rastućem broju kupaca lakih privrednih vozila i uključuje posebnu LCV mrežu radi pružanja odgovarajuće usluge kupcima vozila iz ovog tržišnog segmenta“, istakao je povodom objave nove strategije Matt Harrison, izvršni podpredsednik TME.

PR

Delta Automoto prodajni salon i servis su tu za vas

Delta Automoto prodajni salon i servis su tu za vas

U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa kako bi i dalje bila na raspolaganju za sve potrebe svojih klijenata...

CITNow – nova usluga u Delta Motorsu (VIDEO)

CITNow – nova usluga u Delta Motorsu (VIDEO)

Kompanija Delta Motors, generalni uvoznik i distributer za BMW i MINI vozila, od nedavno je u svoj servis uvela, CITNow, poseban vid izveštavanja klijenata o radovima koje je potrebno izvršiti na njihovom vozilu nakon pregleda po dolasku u servis...

Delta Motors prodajni saloni i servis su tu za vas

Delta Motors prodajni saloni i servis su tu za vas

U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Motors, generalni zastupnik za BMW i MINI, prilagodila je radno vreme salona i servisa kako bi i dalje bila na raspolaganju za sve potrebe svojih klijenata...

Audi Q3 2026
Slika nedelje