AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Toyota je objavila ambiciozan plan rasta za svoj segment lakih privrednih vozila (LCV). Ostvarenje ovog cilja biće podržano jačanjem ponude lakih komercijalnih vozila i novim brendom - Toyota Professional...

Proširena paleta proizvoda

Toyota PROACE CITY će krenuti u prodaju početkom 2020, i na taj način se pridružiti furgonu srednje veličine PROACE i „neuništivom“ pick-upu Hilux, zaokružujući tako Toyotinu paletu lakih privrednih vozila (LCV).  PROACE CITY će biti konkurentan i privlačan dodatak segmentu kompaktnih furgona (Compact Duty Van - CDV), proširujući Toyotinu pokrivenost modelima na preko dve trećine tržišta dostavnih vozila. Ovaj model nudi praktičnost kroz pažljivo konstruisanje i oblikovanje, uz odličnu nosivost i sposobnost transporta dugih tereta – jedan od malobrojnih modela koji mogu prevoziti dve Euro-palete.

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Elektrifikacija modela PROACE i PROACE CITY

Rastuća zabrinutost zbog klimatskih promena i kvaliteta vazduha dovode do novih, strožih propisa o emisijama štetnih gasova u mnogim evropskim gradovima. Ti faktori menjaju zahteve i prioritete kupaca lakih privrednih vozila, posebno u gradskim područjima. U saradnji sa Grupom PSA, Toyota će pridodati baterijske električne verzije (BEV - Battery Electric Vehicle) modela PROACE i PROACE CITY. One će biti predstavljene 2020. odnosno 2021, omogućavajući Toyoti ispunjavanje novih potreba kupaca dostavnih vozila.
 
Toyota Professional

Toyotina nova proizvodna ofanziva pruža pravu priliku za predstavljanje LCV brend strategije: Toyota Professional. Ova inicijativa će dodatno usmeriti aktivnosti i posvećenost na dostavna vozila u celoj njenoj mreži. Povrh toga, Toyota će pokrenuti novu strategiju za LCV mrežu radi osiguravanja posebnog pristupa kupcima lakih privrednih vozila, što će uključivati pretvaranje nekih od postojećih prodajno-servisnih centara u LCV centre sa specijalizovanim osobljem.

„Širenje i elektrifikacija palete proizvoda u segmentu lakih privrednih vozila koju nudi Toyota Motor Europe, biće utemeljena na novom brendingu: Toyota Professional. On naglašava Toyotinu posvećenost rastućem broju kupaca lakih privrednih vozila i uključuje posebnu LCV mrežu radi pružanja odgovarajuće usluge kupcima vozila iz ovog tržišnog segmenta“, istakao je povodom objave nove strategije Matt Harrison, izvršni podpredsednik TME.

PR

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje