AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hvala i zbogom Frankfurt! Neverovatno - kraj za autosalon IAA u Frankfurtu

Hvala i zbogom Frankfurt! Neverovatno - kraj za autosalon IAA u Frankfurtu

Jedna od najrenomiranijih automobilskih izložbi na svetu, posle 70 godina odlazi u istoriju. Zbog sve manje popularnosti autosalona, salon u Frankfurtu više se neće održavati. Njegovu ulogu preuzeće jedan drugi nemački grad...

Međunarodni autosalon u Frankfurtu održavao se svake neparne godine. 2021. godine, u Frankfurtu na Majni neće se održati. To dolazi posle konstantnog pada popularnosti autosalona, jer su najpre svoje aktivnosti otakazivale automobilske kompanije, a kao posledicu smo imali sve manje posetilaca.

Nastup na IAA nisu prijavile japanske kompanije Nissan, Mazda, Subaru, Suzuki, Toyota, Lexus i Infiniti. Usledilo je otkazivanje američkih marki Jeep i Cadillac, francuski Renault, Citroen, Peugeot i DS, italijanski Fiat, Alfa Romeo i Ferrari, a nisu bili zainteresovani ni južnokorejska Kia i SsangYong. Apstinirale su i Dacia, švedski Volvo kao i britanski proizvođači Rolls-Royce i Aston Martin.

Tamo gde nema izlagača, nema ni posetilaca. 2015. godine, IAA posetilo je skoro milion ljudi, dve godine kasnije oko 800.000, a prošle godine svega 560.000 ljudi. Nemačka automobilska asocijacija VDA, koja je i organizator ove izložbe, objavila je da se sledeće izdanje nekada najvećeg salona automobila, koje je zakazano za 2021. godinu, otkazuje.

Međutim, VDA ne planira potpuno da se preda. Autosalon će biti održan, ali ne u Frankfurtu, i ne u obliku koji u kojem je do sada bio organizovan. Ugovor između nemačkog udruženja automobiske industrije i izložbenog centra je istekao, tako da VDA traži novi grad. Kao moguća alternativa za sledeći IAA navode se Berlin, Hamburg i Minhen. Prema tvrdnjama VDA, ovi gradovi su ponudili kreativnije ideje, od kojih je teško izabrati najbolju. Novo mesto održavanja IAA znaćemo za nekoliko nedelja.

Da li će promena grada privući proizvođače, ostaje nam da vidimo. Čini se, da su proizvođači automobila svoj marketing usmerili u virtuelno okruženje. Sa sličnim problemima se suočavaju i drugi svetski autosaloni, kao oni u Frankfurtu ili u Ženevi.

VIDEO:


Automagazin.rs

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Iz Kia Motors Corporation javljaju da je Johen Paesen postao podpredsednik grupe za dizajn enterijera. Gospodin Paesen radi u Kijinom dizajnerskom centru u Namyangu (J. Koreja) i neposredno je odgovoran Karimu Habibu, višem podpredsedniku i vođi dizajnerskog centra...

Mazda CX-5 2026
Slika nedelje