AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

MOL Srbija poklonio bajku i paketiće mališanima iz ustanova za decu

MOL Srbija poklonio bajku i paketiće mališanima iz ustanova za decu

Novogodišnji pokloni mališanima, štićenicima ustanova koje zbrinjavaju najmlađe, samo su kruna mnogobrojnih CSR aktivnosti kompanije MOL Srbija u 2015. godini...

U Ustanovi kulture „Vuk Stefanović Karadžić“ kompanija MOL Srbija obradovala je 150 mališana iz OŠ „Boško Buha“ za decu sa smetnjama u razvoju,  škole za oštećene sluhom-nagluve "Stefan Dečanski" i Dnevnog boravka za autističnu decu „Čukarica“ i Doma za decu bez roditeljskog staranja „Dragutin Filipović Jusa“, novogodišnjim paketićima i čarobnom novogodišnjom predstavom „Deda Mrazova čarobna kuća“.

Predstava „Deda Mrazova čarobna kuća“, koju izvode profesionalni članovi trupe UNA SAGA SERBICA, sa dosta akrobacija, baleta, džez baleta i komike, slikovito je najmlađima dočarala magičnu novogodišnju priču. Klinci i klinceze uživali su u novogodišnjim plesnim čarolijama, a uzbuđenje je dostiglo vrhunac kada su, na kraju predstave, Deda Mraz i njegovi pomoćnici mališanima podelili novogodišnje paketiće.

MOL Srbija poklonio bajku i paketiće mališanima iz ustanova za decu

Novogodišnji pokloni mališanima, štićenicima ustanova koje zbrinjavaju najmlađe, samo su kruna mnogobrojnih CSR aktivnosti kompanije MOL Srbija u 2015. godini. U okviru tradicionalne akcije „Vozači velikog srca“ MOL Srbija je ustanovama koje zbrinjavaju najmlađe donirao 2 miliona dinara, a akcijom „Svaki korak bezbedan i lak“ mališani predškolskog uzrasta učili su o bezbednom ponašanju u saobraćaju.

“Izuzetno smo srećni i zadovoljni što smo deci ulepšali ovaj dan i pružili im delić novogodišnjih čarolija. Kao društveno odgovorna kompanija, želimo da pomognemo najmlađima i ustanovama koje ih zbrinjavaju i koje se bave obrazovanjem i vaspitavanjem dece. To je jedan od prioriteta našeg poslovanja, stoga će MOL Srbija i u narednoj godini nastaviti sa sličnim akcijama. Osmeh ove dece, naša je nagrada ” istakla je direktorka MOL Srbija Bianca Vasilescu.

PR

Mazda - ljudski dizajn

Mazda - ljudski dizajn

Kao i svaki brend koji se razvija kroz vreme, Mazda neprestano usavršava svoj vizuelni, tehnološki i emocionalni identitet kako bi odgovorila na promenljive potrebe i želje svake nove generacije…

123456. . .1630
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje