AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

U 2015. Toyota u Srbiji povećala prodaju za deset odsto

U 2015. Toyota u Srbiji povećala prodaju za deset odsto

U 2015. Toyota je u Srbiji, uprkos turbulentnom tržišnom okruženju, povećala prodaju svojih automobila za deset odsto. Od početka godine, sa uključenim očekivanim isporukama za decembar, prodato je ukupno 1.070 vozila (u 2014. – 980).

Prošlogodišnji trend rasta Toyotinog udela na srpskom automobilskom tržištu je nastavljen i u ovoj godini - sada iznosi 5,5%  (u odnosu na 5% u 2014-toj).

U 2015. najtraženiji Toyotin model u Srbiji ponovo je Yaris: pet prodajnih partnera je isporučilo  330 tih automobila. Sa 230 isporučenih jedinica model Corolla je na drugom, a Auris sa 205 isporučenih na trećem mestu najpopularnijih vozila ove marke u našoj državi.

Ova godina za Toyotu Srbija je značajna i zbog uspešnog tržišnog debija novih modela Auris i Avensis, kao i zbog zapaženog učešća na 52. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu.  

Toyota Srbija je u 2015. nastavila akciju “Hvala što vozite Toyotu”, započetu u decembru 2014. Njome se na svojevrstan način iskazuje zahvalnost vlasnicima Toyota vozila za njihovu vernost tom brendu.  Vernost marki je, između ostalog, to što Toyotu izdvaja od konkurencije, jer je lojalnost njenih kupaca već dugi niz godina među najvećima u odnosu na druge automobilske proizvođače.

PR

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Od danas sa srpskim tagom možete da putujete auto-putevima kroz Republiku Hrvatsku i obrnuto. Naš sistem Toll4All funkcioniše i u zemljama Evropske unije.“, izjavio je Zoran Drobnjak,v.d. direktora JP „Putevi Srbije“...

123456. . .1623
AMG Experience 2025
Slika nedelje