AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Grupa Renault - prodajni rezultati na svetskom tržištu za 2019. godinu

Grupa Renault - prodajni rezultati na svetskom tržištu za 2019. godinu

Grupa Renault učvrstila je svoj položaj na ključnim tržištima i zadržala globalni tržišni udeo...

„Prodaja Grupe porasla je u poslednjem tromesečju zahvaljujući uspesima novih modela na ključnim tržištima Grupe, kao što su Evropa, Rusija i Indija, u kojoj Renault beleži snažan rast. Ova godina će nam doneti prednost jer će to biti prva puna godina prodaje naših najprodavanijih modela, novog Clija i novog Captura kao i nastavak naše električne i hibridne ofanzive, posebno kada je reč o novom Renaultu ZOE, Renaultu Twingo Z.E. i tehnologiji E-Tech. Kvalitet i privlačnost naših proizvoda će nam omogućiti da nastavimo našu cenovnu strategiju započetu 2019.”, izjavio je Olivier Murguet, potpredsednik odeljenja za prodaju i regiju grupe Renault.

Grupa Renault je u 2019. prodala 3.753.723 vozila širom sveta, što je pad prodaje od 3,4 % odnosno -186.000 vozila, dok ukupno tržište automobila beleži pad od 4,8 %.

Prodaja električnih vozila Grupe na svetskom nivou  je porasla za 23,5 % na 62.447 vozila. Novi ZOE, predstavljen krajem prošle godine, će biti predvodnik električne ponude u 2020. Kada je reč o lakim komercijalnim vozilima, Kangoo Z.E. ostaje neosporni predvodnik u segmentu sa rastom prodaje od 19,2 % na 10.349 vozila. Grupa je u novembru predstavila Renault City K-ZE u Kini, gde je u dva meseca prodala 2658 primeraka ovog vozila.
 
Prodaja u segmentu lakih komercijalnih vozila porasla je za 0,7 %, čime je ostvaren novi prodajni rekord. Rekord je ostvaren zahvaljujući uspesima marke Renault u Evropi, odnosno njenom rastu od 3,6 % na tržištu koje beleži rast od 2,8 %.

Renault Pro+ je još jednu godinu za redom zadržao svoje dve vodeće pozicije; jednu u prodaji kombija i lakih komercijalnih vozila i drugu u prodaji električnih lakih komercijalnih vozila.

U Evropi je ostvario rast prodaje od 1,3 % na tržištu koje beleži rast od 1,2 %.
CLIO je predvodnik u B-segmentu, a 45 % prodaje novog Renaulta CLIO ide na njegovu najluksuzniju verziju. CLIO 4 je zadržan u ponudi kako bi se kupcima ponudio širok izbor. CAPTUR ostaje vodeći SUV u klasi. Prodaja Renaulta ZOE porasla je za 19,1 % (47.027 vozila).
Marka Dacia je sedmu godinu za redom postavila novi prodajni rekord u Evropi sa ukupno 564.854 prodatih vozila (+10,4 %). Ovaj porast duguje uspehu novih modela DUSTER i SANDERO.

Osim na ključnim tržištima, Grupa je predvodnik i u Africi, Turskoj, Kolumbiji i Rumuniji.

2020. započinje nova faza Renaultove električne ofanzive u kojoj nas čeka predstavljanje modela Twingo Z.E., uvođenje novog E-TECH hibridnog motora i širenje ponude plug-in hibrida.

PR

Renault i Dacia servisna akcija

Renault i Dacia servisna akcija

Za sve vlasnike Renault i Dacia automobila koji u periodu od 01.9.2020. do 01.10.2020.  (ili do isteka zaliha) zakažu svoj termin u nekom od ovlašćenih Renault i Dacia servisa, spremna je specijalna servisna akcija “Originalni rezervni delovi za sigurnu vožnju”...

ŠkodaEnyaq iV je spremna za Tour de France

ŠkodaEnyaq iV je spremna za Tour de France

Da bi bicikliste mogao da sprovede kroz tri etape ovogodišnjeg Tour de France takmičenja, serijska verzija električnog SUV modela ŠkodaEnyaq iV pretvorena je u mobilnu kontrolnu sobu, „komandni automobil“ direktora trke, Christiana Prudhomme...

Kamperi i vozila za rekreaciju popularniji nego ikada

Kamperi i vozila za rekreaciju popularniji nego ikada

Pandemija COVID-19 potpuno je izmenila ustaljene turističke navike, i dok mnogi pokušavaju da spasu letnju sezonu, ima i onih kojima novi uslovi putovanja idu na ruku. Proizvođači kampera i vozila za rekreaciju (RV) beleže veliki rast u proizvodnji i prodaji...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje