AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Grupa Renault - prodajni rezultati na svetskom tržištu za 2019. godinu

Grupa Renault - prodajni rezultati na svetskom tržištu za 2019. godinu

Grupa Renault učvrstila je svoj položaj na ključnim tržištima i zadržala globalni tržišni udeo...

„Prodaja Grupe porasla je u poslednjem tromesečju zahvaljujući uspesima novih modela na ključnim tržištima Grupe, kao što su Evropa, Rusija i Indija, u kojoj Renault beleži snažan rast. Ova godina će nam doneti prednost jer će to biti prva puna godina prodaje naših najprodavanijih modela, novog Clija i novog Captura kao i nastavak naše električne i hibridne ofanzive, posebno kada je reč o novom Renaultu ZOE, Renaultu Twingo Z.E. i tehnologiji E-Tech. Kvalitet i privlačnost naših proizvoda će nam omogućiti da nastavimo našu cenovnu strategiju započetu 2019.”, izjavio je Olivier Murguet, potpredsednik odeljenja za prodaju i regiju grupe Renault.

Grupa Renault je u 2019. prodala 3.753.723 vozila širom sveta, što je pad prodaje od 3,4 % odnosno -186.000 vozila, dok ukupno tržište automobila beleži pad od 4,8 %.

Prodaja električnih vozila Grupe na svetskom nivou  je porasla za 23,5 % na 62.447 vozila. Novi ZOE, predstavljen krajem prošle godine, će biti predvodnik električne ponude u 2020. Kada je reč o lakim komercijalnim vozilima, Kangoo Z.E. ostaje neosporni predvodnik u segmentu sa rastom prodaje od 19,2 % na 10.349 vozila. Grupa je u novembru predstavila Renault City K-ZE u Kini, gde je u dva meseca prodala 2658 primeraka ovog vozila.
 
Prodaja u segmentu lakih komercijalnih vozila porasla je za 0,7 %, čime je ostvaren novi prodajni rekord. Rekord je ostvaren zahvaljujući uspesima marke Renault u Evropi, odnosno njenom rastu od 3,6 % na tržištu koje beleži rast od 2,8 %.

Renault Pro+ je još jednu godinu za redom zadržao svoje dve vodeće pozicije; jednu u prodaji kombija i lakih komercijalnih vozila i drugu u prodaji električnih lakih komercijalnih vozila.

U Evropi je ostvario rast prodaje od 1,3 % na tržištu koje beleži rast od 1,2 %.
CLIO je predvodnik u B-segmentu, a 45 % prodaje novog Renaulta CLIO ide na njegovu najluksuzniju verziju. CLIO 4 je zadržan u ponudi kako bi se kupcima ponudio širok izbor. CAPTUR ostaje vodeći SUV u klasi. Prodaja Renaulta ZOE porasla je za 19,1 % (47.027 vozila).
Marka Dacia je sedmu godinu za redom postavila novi prodajni rekord u Evropi sa ukupno 564.854 prodatih vozila (+10,4 %). Ovaj porast duguje uspehu novih modela DUSTER i SANDERO.

Osim na ključnim tržištima, Grupa je predvodnik i u Africi, Turskoj, Kolumbiji i Rumuniji.

2020. započinje nova faza Renaultove električne ofanzive u kojoj nas čeka predstavljanje modela Twingo Z.E., uvođenje novog E-TECH hibridnog motora i širenje ponude plug-in hibrida.

PR

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Od svog lansiranja na tržište kao prvog svetskog sportsko-rekreativnog/lifestyle SUV vozila 1994. godine, RAV4 je konstantno evoluirao u skladu s potrebama i zahtevima kupaca koji su se vremenom menjali u pogledu kvaliteta, stila, performansi i raznolikosti – čime je osigurana njegova pozicija kao jednog od najprodavanijih vozila na svetu...

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel će nastaviti svoju trenutnu izvoznu ofanzivu povratkom  na važno japansko tržište. Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku: najprodavaniju Corsu, koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni Combo Life i Grandland X kompaktni SUV...

Mercedes-Benz na autosalonu u Ženevi 2020

Mercedes-Benz na autosalonu u Ženevi 2020

Ovogodišnji 90. Salon automobila u Ženevi donosi nekoliko novih proizvoda: unapređenu E-Klasu, tri AMG svetske premijere, nove modele iz porodice kompaktnih hibrida, kao i model Marco Polo sa Mercedes-Benz Advanced Control sistemom (MBAC)...

Mazda 6e
Slika nedelje