AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota beleži veliki rast u Evropi

Toyota beleži veliki rast u Evropi

Toyota Motor Europe završila je 2019. godinu sa 1.089.422 Toyota i Lexus vozila, što predstavlja porast od 5,2% u odnosu na 2018...

Ukupno učešće grupacije na evropskom tržištu poraslo je na 5,3 odsto, što je stabilan parametar već godinama. Uz preko 560.000 prodatih hibridnih električnih vozila, što predstavlja 52% ukupnog plasmana, Toyota i Lexus nude ukupno 20 hibridnih modela, kreirajući tako najširi spektar potpuno hibridnih električnih vozila u auto-industriji.

Ukupno sedam novih modela lansirano je na tržište u 2019. računajući oba brenda, što predstavlja dodatni zamah u rastu iz godine u godinu. Prodajom 1.002.216 vozila, Toyota je prodala više od milion vozila prvi put od 2008. godine, beležeći rast od 4.5% u odnosu na 2018. godinu. U okviru C segmenta, Toyota je lansirala potpuno nove verzije modela Corolla Hatchback i Touring Sports, dostupne sa 1.8 l (122 KS) i 2.0 l (180 KS) hibridnim pogonom, a po prvi put hibridni pogon ugrađen je i u novu Corollu Sedan. Novi RAV4 naišao je na odličan prijem kod kupaca, s potražnjom koja trenutno prevazilazi broj proizvedenih primeraka. Što se ostalih noviteta tiče, tu je hibridna verzija Toyote Camry za evropsko tržište, kao i povratak modela GR Supra.

Toyota beleži veliki rast u Evropi

Ukupna prodaja Lexusa porasla je za 14,5% tokom prošle godine, do rekordnih 87.206 prodatih vozila, čime je zabeležena šesta uzastopna godinu rasta, uz udvostručavanje prodaje u odnosu na 2013. Kontinuirani rast u 2019. godini pojačan je lansiranjem na tržište novog Lexusa UX, premijum kompaktnog crossover modela, novog Lexusa ES sedan i obnovljenog Lexusa RX. Prodaja Lexusa u Zapadnoj Evropi sada je skoro isključivo hibridna, sa 96% „miksa“, dok je udeo hibrida na kompletnom evropskom tržištu 67%.

“Veoma smo zadovoljni još jednim odličnim rezultatom, uprkos prilično neizvesnim uslovima na tržištu u 2019. Stalni rast Toyote i Lexusa tokom ovog perioda je odraz strategije kompanije, kada se radi o fokusu na nove proizvode i širenju naše ponude hibridnih električnih vozila. Zahvaljujemo našim klijentima na poverenju i odanosti. Sigurni smo da možemo da održimo ovaj nivo i u 2020. godini, lansiranjem sedam novih modela na tržište, uključujući novi Yaris, kao i proširenjem naše strategije za električna vozila, predstavljanjem modela Toyota RAV4 PHEV i Lexus UX BEV”, izjavio je dr Johan van Zyl, predsednik i generalni direktor Toyota Motor Europe.

TME pregled Jan-Dec 2019:

• Ukupna prodaja: 1,089,422 (+5.2% u odnosu na 2018. godinu)
• Učešće na tržištu: 5,3% (+0,3 procenta)
• Ukupna prodaja hibrida: 562.040 (+17%)
• Hibridni „miks“: Zapadna Evropa: 63% - Istočna Evropa*: 19% -  Ukupno: 52%

Toyota pregled Jan- Dec 2019:

• Toyota prodaja: 1,002,216 (+4.5% u odnosu na 2018. godinu)
• Najprodavaniji modeli: Yaris gama (224.368); Toyota C-HR gama (134,442); RAV4 gama (139.725)
• Najveći porast: Mirai (+44%); Prius Plus (+41%); RAV4 (+29%); Camry gama (+22%)
• Top hibridi: Toyota C-HR Hybrid (119.507); Corolla Hatchback & Touring Sports (118.715); Yaris Hybrid (109.771); RAV4 (93,792)
• Ukupna prodaja hibrida: 503.891 (+16%)
• Kombinacija hibrida: Zapadna Evropa: 61% - Istočna Evropa*: 20% -  Ukupno: 50%

Lexus pregled Jan-Dec 2019:

• Ukupna prodaja Lexusa: 87,206 (+14.5% iz godine u godinu)
• Najprodavaniji modeli: NX Range (24,309); UX Range (20,943); RX Range (18,657)
• Najveći porast: UX range (novi); ES range (novo u Z. Evropi)
• Top hibridi: NX Hybrid (17,391); UX Hybrid (19,056); RX Hybrid (6,948);
• Ukupna prodaja hibrida: 58,149 (+27% iz godine u godinu)
• Kombinacija hibrida: Zapadna i Centralna Evropa: 96% - Istočna Evropa*: 6% -  Ukupno: 67%

PR

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Audi Q3 2026
Slika nedelje