AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota nastavlja rast na srpskom tržištu - Povećanje prodaje od 16 odsto u odnosu na 2018.

Toyota nastavlja rast na srpskom tržištu - Povećanje prodaje od 16 odsto u odnosu na 2018.

Prošla, 2018. godina, bila je izuzetna za Toyotu na srpskom tržištu, s uvećanjem prodaje od 18,5%. Trend rasta nastavljen je i tokom ove godine, a Toyota Srbija završiće 2019. s plasiranih 1677 automobila (trenutni rezultat)...

Toyota nastavlja rast na srpskom tržištu - Povećanje prodaje od 16 odsto u odnosu na 2018.

To je povećanje prodaje od novih 16 odsto, a koliko je to dobar rezultat možda najbolje otkriva poređenje plasmana iz 2017. (1266 vozila) i 2019. jer je za samo dve godine prodaja Toyote u Srbiji povećana praktično za trećinu ili preciznije 32,5 odsto.

Posebnu pažnju izaziva rast prodaje hibridnih automobila, kojih je u 2019. prodato čak 267 odsto više nego u 2018. Veliki rast prodaje i plasman od 406 hibrida u odnosu na 152 u 2018. godini, znatno je uvećao i učešće vozila s tom vrstom pogona, tako da je takozvani miks narastao sa 11% na čak 25%. To znači da je svaka četvrta nova Toyota, koja je registrovana 2019. u Srbiji, imala hibridni pogon. Najprodavaniji hibrid bio je novi RAV4 (130 primeraka), kod koga se pokazalo da zapremina motora od 2,5 litara nije bila prepreka da se više od dve trećine kupaca tog modela odluče upravo za tu verziju. Imajući u vidu najavljenu izmenu poreske politike, očekuje se da će RAV4 Hybrid imati veoma dobru prodaju u Srbiji i naredne godine.

Pored prodaje novih vozila, rastao je i promet u ovlašćenoj mreži servisa, gde je zabeležen rast usluga od 5% kod redovnog održavanja i popravki i 23% kod limarskih radova i lakiranja. Sve to pratila je bolja prodaja originalnih rezervnih delova za 17% i originalne dodatne opreme za 19%, a motornih ulja za 8%.

Toyota Srbija planira plasman od preko 1800 vozila sledeće godine i lansiranje više noviteta. Na predstojećem BG CAR SHOW-u biće predstavljen potpuno nov dostavni model Proace City, a već u januaru na tržište stiže redizajnirani C-HR koji je dobio i novi dvolitarski hibridni sistem s maksimalnom snagom od 184 „konja“. Krajem godine pojaviće se i potpuno nova generacija modela Yaris, kao i RAV4 Plug-in Hybrid, ali i neki drugi noviteti o kojima će više reči biti u drugoj polovini 2020.

Na izložbi BG CAR SHOW, koja se na „Beogradskom sajmu“ održava od 19. do 25. marta 2020, Toyota će imati dva izložbena prostora. Aktuelna ponuda putničkih automobila biće predstavljena u hali I na 400 kvadratnih metara, dok će komercijalni program biti izložen u hali IV na 200 m2.

PR

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Audi Q3 2026
Slika nedelje