Renault Megane širi ponudu - dobio je novi 1.7 Blue dCi motor i automatski menjač za više motora
Prošle godine, u okviru modernizacije SUV modela Kadjar, Renault je predstavio novi čisti dizel motor 1.7 dCi, koji u ponudi menja stari 1.6 dCi. Od sada je dostupan i pod haubom modela Megane...
Ovim promenama, Renault je iz svoje ponude izbacio agregat 1.6 dCi, tako da je u cenovniku ostao samo modernizovani dizel 1.5 Blue dCi. U septembru mesecu prošle godine, sa aktuelizacijom SUV modela Kadjar, Renault je predstavio naslednika starog motora. Iako su svi očekivali downsizing, dogodio se upsizing. Novi agregat 1.7 Blue dCi ima zapreminu od 1.749 cm³, u međuvremenu je stigao i pod haubu modela Grand Scenic i Talisman. U Kadjaru može biti uparen sa automatizovanim menjačem sa dvostrukim kvačilom i sistemom pogona na sve točkove.
Sada je red došao na Megane. Motor razvija maksimalnu snagu od 110 kW pri 4.000 o/min i maksimalni obrtni moment od 340 Nm pri 1.750 o/min, što znači da je u poređenju sa prethodnikom snažniji za 14 kW i ima veći obrtni moment za 20 Nm. Ovaj agregat u Meganeu prsečno troši 4,7 l/100 km (prema WLTP ciklusu), a poboljšane su i performanse: do "stotke" mu je potrebno svega 8,8 sekundi i dostiže maksimalnih 214 km/h.
Pored novog motora, Megane proširuje ponudu automatizovanog menjača sa dvostrukim kvačilom za verzije 1.3 TCe (103, 117 kW) i slabiji dizel 1.5 Blue dCi (85 kW).
Automagazin.rs