AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Yaris Limited Edition na srpskom tržištu

Toyota Yaris Limited Edition na srpskom tržištu

Tokom dve decenije i tri generacije Yaris je postao jedan od najvažnijih modela u ponudi Toyote. Yaris je najprodavanija Toyota u Evropi, a proizvodi se lokalno – u Francuskoj (Valenciennes)...

Toyota Yaris Limited Edition na srpskom tržištu

Ovaj izuzetan automobil B segmenta tržišta, za 2019. godinu doteran je u skladu s jubilejom. Dobio je nove elemente opreme, poput maske hladnjaka, okvira maglenki i obloga retrovizora u tamno sivoj boji, kao i crnih C stubova s oznakom Y20 (od paketa opreme Sol). Novi su Gray Machined 15-inčni aluminijumski naplaci za paket opreme Sol, dok se verzije Bi-Tone i Bi-Tone Limited Edition isporučuju s alu naplacima od 16 inča.


Enterijer paketa Sol, na koji se nadovezuju Bi-tone i Bi-tone Limited Edition, ulepšan je tamno sivim detaljima na centralnoj konzoli, upravljaču i ručici menjača. Tu su i Satin Chrome okviri na zvučnicima i ventilacionim otvorima, kao i novi dizajn presvlaka sa Y20 logotipom. Oznaka jubileja postavljena je i na instrument tablu.

Toyota Yaris Limited Edition na srpskom tržištu

Bi-tone i Bi-tone Limited Edition, u odnosu na verziju Sol imaju tamno sivi krov, zadnji krovni spojler, LED dnevna i zadnja svetla, kao i električne komande na svim bočnim prozorima (Sol samo napred). Izbor boja za Yaris Bi-tone podrazumeva kombinaciju Ash Grey krova sa srebrnom, crnom i perla belom. Posebno interesantna je kombinacija za verziju Bi-tone Limited Edition koja nas čuvenom zlatnom nijansom Mystic Gold vraća u vreme veoma uspešnog lansiranja prve generacije Yarisa.


Yaris Bi-tone Limited Edition proizveden je u samo 3000 primeraka, pokreće ga benzinski motor 1.5 VVT-iE maksimalne snage 82 kW (111 KS), a deo te posebne serije nedavno je stigao i u prodajne salone Toyotine ovlašćene mreže u Srbiji.


PR

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Audi Q3 2026
Slika nedelje