AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

40. godina bez premca – BMW Serije 3

40. godina bez premca – BMW Serije 3

Tokom poslednjih 40 godina i šest generacija modela Serije 3, BMW je postavio standard savremenih sportskih limuzina, posebnim dizajnom, sportskom agilnošću, efikasnošću i komforom, stvarajući jaku emocionalnu vezu između sportskog iskustva vožnje i svakodnevne praktičnosti...

Ove činjenice potvrđuju preko 12 miliona prodatih automobila širom sveta do sada.

U čast četiri decenije od lansiranja prve generacije serije 3, Delta Motors, generalni uvoznik i distributer BMW i MINI vozila za Srbiju i Crnu Goru, poziva vas da posetite izložbu „40 godina bez premca“, na kojoj će biti izloženo svih šest generacija najprodavanijeg BMW-ovog modela. Izložba će trajati od 12. do 19. septembra (izuzev nedelje) ispred Delta Motors BMW salona u Radničkoj 8 u Beogradu, od 9 do 19 časova.

 BMW serije 3 ima veoma zanimljivu istoriju i neobičan razvojni put. Pojavio se kao potpuno nova kategorija vozila, opravdano noseći slogan „Zadovoljstvo u vožnji“ i postao je jedan od najprodavanijih modela u premijum segmentu.

Prvi put je prikazan na Internacionalnoj izložbi automobila 1975. godine u Frankfurtu i odmah se pozicionirao kao najpopularniji model BMW-ove game, a ujedno postao i internacionalni bestseler čime je obezbedio epitet brend ambasadora i ulazak u istoriju kao najnaprednije dostignuće nemačke autoindustrije.

BMW serije 3 osvaja godinama, prenoseći se sa generacije na generaciju, dopunjen novim tehnološkim dostignućima. Kroz istoriju modela provlači se dizajn koji privlači pažnju i ne zaboravlja se. Upadljiv prednji kraj sa dva kružna fara, prepoznatljiva prednja maska, dinamična linija preko krila automobila i moćni zadnji kraj, glavne su karakteristike koje krase ovaj model. Inovativni dizajn kokpita blago zaokrenutog prema vozaču odavno se afirmisao kao ključni elemenat prve generacije modela.

Danas, kao i 1975. godine kada je lansirana, serija 3 predstavlja sinonim za visokokvalitetnu vožnju uz dozu sportskog duha i primenu najsavremenije tehnologije. Najnoviji, restilizovani model serije 3 je u prodaji i može da se vidi u prodajnom salonu Delta Motorsa kao i salonima ovlašćenih dilera u Srbiji i Crnoj Gori, a svim zainteresovanim kupcima je dostupan i za test vožnju.

PR

Mazda - ljudski dizajn

Mazda - ljudski dizajn

Kao i svaki brend koji se razvija kroz vreme, Mazda neprestano usavršava svoj vizuelni, tehnološki i emocionalni identitet kako bi odgovorila na promenljive potrebe i želje svake nove generacije…

Očekivani pad prodaje motocikala u Evropi

Očekivani pad prodaje motocikala u Evropi

Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova je dobila informaciju od ACEM-a (Asocijacija proizvođača motocikala Evrope) da je, tokom prvog polugodišta 2025.godine,  došlo do očekivanog pada prodaje dvotočkaša u Evropi...

123456. . .1630
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje