AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Kako je nova Opel Astra smršala 200 kilograma?

Kako je nova Opel Astra smršala 200 kilograma?

Nova generacija popularnog Opelovog modela Astra je predstavljena. Nova Astra može se pohvaliti atraktivnim dizajnerskim linijama, kompaktnim izgledom, ali i naprednom tehnikom. U zavisnosti od verzije, nova Astra je lakša od prethodne od 120 do 200 kilograma...

Kako je nova Opel Astra smršala 200 kilograma?

Nova Opel Astra je "smršala", kako bi uspela se ravnopravno nosi u borbi sa konkurencijom. Time je značajno i smanjena emisija CO2, što je posebno važno u zemljama u kojima su izdvajanja za porez značajno uslovljena ovim faktorom. Ništa se ne brinite, uskoro će to stići i kod nas.

Veliki udeo u smanjenju mase nove Astre ima nova platforma, koja je jača i lakša. Samo "gola" šasija automobila i podloga vozila, teže 280 kilograma, što je za 77 kilograma manje nego na prethodnoj generaciji.

Na oslanjanju je ostvarena ušteda od 50 kilograma. Opel je odlučio da podlogu automobila dizajnira tako, da za smanjenje aerodinamičkog otpora nema potrebe da se montiraju dodatne plastike i paneli. Time su smanjeni i troškovi, konačna cena vozila, ali i servis, jer je pristup delovima značajno olakšan. 10 kilograma su lakša i prednja sedišta pojedinačno.

Pošto je Astra lakša, inženjeri su dobili mogućnost da montiraju i manje kočnice, kao i lakše točkove. Тоčkovi su lakši za 11,5 kilograma (u baznoj verziji), a kočioni elementi su lakši za 10 kilograma. Iz Opela nas uveravaju, da nova Astra koči značajno bolje nego prethodnik.

Kako je nova Opel Astra smršala 200 kilograma?

Velika ušteda u masi, zabeležena je na motorima. Najveću zaslugu za to ima prelazak na aluminijumske blokove motora, čime je ostvarena ušteda od 10 kilograma. Za 4,5 kilograma je lakši izduvni sistem, a 10 kg je ušteda na menjaču i sistemu prenosa momenta na točkove.

Motori i menjači imaju manje gubitke. Opel tvrdi, da je Astra opremljena trocilindarskim 1.0 Turbo motorom i menjačem Easytronic 3.0 u kombinovanom režimu vožnje troši 4,2 l/100 km i emituje 96 g/km CO2, što je najbolja vrednost za "nehibridni" automobil u ovom segmentu.

Kako je nova Opel Astra smršala 200 kilograma?

Ovo su lepe vesti, kojima će se sigurno hvaliti novi vlasnici nove Astre, jer upravo je prethodna generacija Opel Astre važila za najteži automobil u C segmentu.

Automagazin.rs

Peugeot učesnik manifestacije Ekomobilnost

Peugeot učesnik manifestacije Ekomobilnost

Ekomobilnost u Srbiji je dvodnevna manifestacija u saradnji sa Srpskom Asocijacijom uvoznika vozila i delova, posvećena temi uticaja motornih vozila na životnu sredinu, sa osvrtom na uticaj medija na edukaciju o ovoj temi...

Dačijino tajno oružje protiv ogrebotina

Dačijino tajno oružje protiv ogrebotina

Najjednostavnije ideje su često i najbolje. Kako bi lakše odolevali ogrebotinama u svakodnevnoj vožnji, novi Dacia Sandero Stepway i novi Dacia Duster sada su opremljeni posebnom zaštitom karoserije za čiju je dugotrajnost zaslužna tehnika bojenja u masi...

Nova Toyota RAV4 Adventure

Nova Toyota RAV4 Adventure

Predstavljanjem nove varijante ADVENTURE, Toyota proširuje izbor i prepoznatljivu privlačnost svog SUV-a RAV4. Širenjem postojeće game osnažena je filozofija „idi bilo gde“, s jedinstvenim, snažnim izgledom koji je neophodan za život na otvorenom...

Continental predstavlja novi SportContact 7

Continental predstavlja novi SportContact 7

Lansiranjem nove gume SportContact 7 Continental sada ima da ponudi pneumatik visokih performansi za sportska vozila. Od ove jeseni u ponudi će biti ukupno 42 artikla u veličinama između 19 i 23 inča, dok će paleta dodatno biti proširena tokom naredne godine...

123456. . .1515
Mercedes-Benz EQG Concept (2021)
Slika nedelje