AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane...

Ovu disciplinu možete pronaći svuda, u svakom detalju, a posebno na natpisu Mokka. Potpuno je nov, kao i ceo automobil, sa posebno dizajniranim fontom koji na tehnički, graciozan i živopisan način formira reč „Mokka“. Ime i amblem sada su u središtu nove generacije vozila, a tako je i sa novom Mokkom, prvim Opelom koji samouvereno nosi svoje ime pozicionirano centralno na zadnjim vratima ispod legendarnog simbola munje. Čitljiv svima i bez nepotrebnih dodataka kao što su linije opreme ili skraćenice. Nova Opel Mokka nosi oznaku samo „Mokka“ ili „Mokka“ sa malim „e“ u slučaju električne verzije.

„Logo oslikava apsolutnu preciznost nove Mokke“, objašnjava Mark Adams potpredsednik kompanije Opel dizajn. „Moderno dizajniran logo postavljen je vodoravno, kako bi naglasio širinu vozila. Ovaj centralni položaj u skladu je sa Opelovim dizanerskim pravcem, gde su ključni vizuelni elementi smešteni duž vertikalne i horizontalne ose. Električni Mokka-e defineše novu eru za Opel marku. Oblik i funkcija savršeno su povezani, a to je jednostavno nemačka odlika.”

Nova generacija Opel Mokke ima potpuno novi dizajn i biće dostupna kupcima početkom 2021. godine.

Opelov dizajnerski pravac:  vizuelni identitet budućih modela

Predstojeća generacija Mokke premijerno otkriva novi nacrt i izgled prednjeg i zadnjeg dela budućih Opelovih modela. U ovom dizajnu dve ose se seku sa Opelovom munjom u sredini. Logotip legendarne marke postaje centralna karakteristika sada više nego ikad. Oštrija i jasnija brazda haube, koja se nastavlja ispod munje, određuje centralnu osu, a jedinstveni dizajn dnevnih svetala u obliku krila, koja će i ubuduće predstavljati Opelove modele, simbolizuju horizontalnu liniju. Izgled se ponavlja na zadnjem delu i prikazuje Opelov dizajn u najboljem obliku. Munja u sredini u kombinaciji sa centralno postavljenom natpisom imena modela povezuje horizontalnu osu zadnjih svetala u obliku krila, sa vertikalnom osom koja se proteže od krovne antene do nabora na braniku.

PR

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Grupa Renault - plan smanjenja troškova do 2022.godine

Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe...

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Toyota ulaže u obnovljive izvore energije

Kao deo neprestanih aktivnosti u Evropi u prelasku svog poslovanja na čistu i obnovljivu energiju, Toyota Motor Europe (TME) uložila je u dve nove tehnologije za proizvodnju električne energije na licu mesta, u svom sedištu u Briselu...

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Škoda vozila odmah dostupna za isporuku

Autočakač je svom prodajnom portfoliju dodao i mogućnost online odabira vozila. Na internet stranici Škoda Auto u Srbiji, pored informacija o trenutnim akcijama i popustima, možete naći ponudu modela koji su odmah dostupni za isporuku...

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Iz Kia Motors Corporation javljaju da je Johen Paesen postao podpredsednik grupe za dizajn enterijera. Gospodin Paesen radi u Kijinom dizajnerskom centru u Namyangu (J. Koreja) i neposredno je odgovoran Karimu Habibu, višem podpredsedniku i vođi dizajnerskog centra...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje