AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Automagazin.co.yu uz nasu ekipu u sampionatu RBR

Automagazin.co.yu uz nasu ekipu u sampionatu RBR

U nastavku Prvenstva Slovenije u "Richard Burns Rally" simulaciji, automagazin.co.yu pruzice medijsku podrsku ekipi "WRCovi Uzice" koju cine Nenad Mirkovic i Aleksandar Cvijovic. Svi ljubitelji pomenute reli simulacije verovatno su culi za otvoreni sampionat Slovenije u najrealnijoj simulaciji reli voznje trenutno na trzistu. Sezona 2006/07 dostupna je vozacima i van Slovenije, tacnije iz zemalja bivse drzave Jugoslavije...

Automagazin.co.yu uz nasu ekipu u sampionatu RBR

Mladi Uzicanin Nenad Mirkovic, posle 7 relija nalazi se na vodecoj poziciji u sampionatu vozaca, a tim "WRCovi UZICE" trenutno zaostaje za Renaultovim fabrickim timom za samo jedan bod u sampionatu timova. - Nenade, kako ti se cini ideja Slovenaca da u Richard Burns prvenstvu dozvole ucesce vozacima van Slovenije, i koji je tvoj motov u ovom takmicenju? " Da sport ne zna za granice,i da spaja ljude, svedoci sjajna ideja Slovenaca da organizuju otvoreni sampionat u ovoj odlicnoj reli simulaciji. Ovo im je vec druga sezona i stvari funkcionisu izvrsno, pocev od najava relija, preko izvestaja sa relija i savrsenih video snimaka nakon svakog takmicenja. Stvarno sam odusevljen kako to sve funkcionise. Evo i Hrvati uskoro zavrsavaju prvu sezonu, i pocinju uveliko pripreme za narednu. Napomenuo bih da su oni vozili nekoliko relija u sklopu Slovenackog sampionata koji su bodovani za njihov. Meni je drago da su prijatelji iz Slovenije dozvolili ucesce svim ljudima iz bivse Juge (HR,SRB,BiH...), i tako nam omogucili odlicno trkanje i zabavu. Sampionat ima 3 klase "WRC A" koji sacinjava 12 vozaca u 6 timova koji su bili najbrzi u prvoj sezoni. Druga klasa je "WRC B" i ima dosta ucesnika sa autima specifikacije 2005 i klasa koju mi vozimo Super 1600. Na svakom reliju startuje preko 100 takmicara od cega oko 60% sa WRC bolidima, i 40% u S1600 trkalicama. Sto se mene tice,za sampionat sam saznao slucajno preko interneta, i zajedno sa drugom se dogovorim da se prijavimo za sampionat kao tim. Prijavu smo poslali, motiv nam je bio "vazno je ucestvovati". Trebalo je podesiti racunar, volan i sve sto je potrebno kako bi startovali, sto smo mi kao po obicaju radili u "pet do dvanaest" tj, dva dana uoci starta prvog relija sezone. Sad,kad je 7 takmicenja iza nas, stekao sam prilicno iskustva i ciljevi su definisani. Trenutno tezimo ka osvajanju titule u klasi. Obecavam jos brze voznje i beskompromisnu borbu do kraja,samo pun gas!"

Automagazin.co.yu uz nasu ekipu u sampionatu RBR

- Kako ocenjujes konkurente? Od rivala naveo bih Janka Bacnara, koji je uvek u vrhu, kao i jako brzog Robija Jereba, koji zna cesto da pretera, napravi gresku, i to ga kosta dobrog plasmana. Ne smem a da ne pomenem mog timskog kolegu Cvijovica, koji me odusevio nastupom na Zasavje reliju osvajanjem druge pozicije, cime smo se vratili u borbu za timsku titulu. On je imao dosta malera i odustajanja od pocetka sezone, ali se nadam da mu je sad samopouzdanje poraslo i da ce i on ubuduce biti u samom vrhu. Ovako kad bih nastavio da nabrajam, ostali bi do sutra, jer svaki reli startuje preko 40 takmicara u mojoj klasi." - Kakav je odziv takmicara iz nase zemlje? Sto se tice srpskih takmicara, vrlo je tanko, poput domaceg sampionata u reliju, znaci slab odziv. Ali nadam se da ce ubudice biti bolje. Naveo bih da vozi nas reli as Roman Podboj koji je sve bolji, i za par relija treba ga ocekivati u samom vrhu WRC kategorije. Nasi ljudi izgleda nisu dovoljno upuceni u sve ovo, ili ih mozda i ne zanima, nazalost."

Automagazin.co.yu uz nasu ekipu u sampionatu RBR

- Kakav je odnos drugih vozaca prema tebi? Odnosi sa konkurentima su korektni, fer play, cestitaju mi ljudi, respektuju moja vremena, cak i oni koji voze WRC bolide. Zaista je lepo, sticu se nova poznanstva, ima tu ljudi koji voze pravi reli, pored ovog virtuelnog. Eto,recimo,na video snimku sa proslog relija tokom moje voznje pustena je pesma Riblje corbe:"...Srbin je lud,Srbin je proklet,jednom ga ubijes,on oce opet...", i tako mi dodelise nadimak "ludi srb". - Ciljevi? Ciljevi, zna se, osvajanje titule u klasi, kako moje tako i timske titule, kako bi to bio potpun uspeh nase ekipe u debitanskoj sezoni. Ali ima do toga jos dosta, nije ni prva polovina sezone prosla, ali nadam se da ce nas i u buduce pratiti sreca i uspeh kao do sada. Ja samo mogu da obecam jos brze i atraktivnije voznje, pruzacu svoj maksimum do kraja. Zahvalio bih se ekipi automagazin.co.yu koja nas je primetila i ceni to sto radimo, hvala jos jednom. Sportski pozdrav." Sledeci reli "Richard Burns Rally" prvenstva Slovenije jeste Kvarnerski Rally, startuje 14. decembra. U pitanju je dvodnevni reli, itinerer jos uvek nije poznat. Nasoj posadi zelimo puno srece u nastavku sezone, a svi oni koji zele da se prijave i ucestvuju u ovom prestiznom takmicenju, mogu to uciniti ovde. Goran Saric - AUtomagazin

Ford X-Max stiže u Frankfurt

Ford X-Max stiže u Frankfurt

Prema pisanju britanskog magazina "Autoexpress" novi Ford će izgledati agresivno, sportski, a mnoge linije biće preuzete sa koncepta Iosis. Ford sa modelom X-Max želi direktno da atakuje na klasu gde vladaju Toyota RAV 4, Honda CR-V, Nissan Qashqai ili Volkswagen Tiguan...
Wankel motor slavi 40 godina

Wankel motor slavi 40 godina

Prvi automobil na svetu koji je pod haubom imao agregat Wankel tipa bio je Mazda Cosmo Sport, iz 1967. godine. Jednolitarski rotacioni Wankel agregat razvijao je snagu od 110 konjskih snaga, i 130 Nm obrtnog momenta pri 3.500 o/min. Trenutno je Mazda jednini proizvođač na svetu koji Wankel rotacioni motor ugrađuje u svoje serijske automobile...
Mercedes B klasa beleži uspehe

Mercedes B klasa beleži uspehe

Ovih dana u pogonima Mercedes-Benza prekoračena je granica od 250.000 proizvedenih jedenica modela B klasa. Najinteresantnija tržišta za ovaj automobil su Nemačka, Francuska, Japan i Španija.
Hibridni Ferrari? Zašto da ne...

Hibridni Ferrari? Zašto da ne...

Ceo svet teži ka ekološkim automobilima. Među njima ne zaostaje ni proizvođač super sportskih automobila, kakav je Ferrari. Naime, menadžment kompanije Ferrari definisao je novu strateguju, po kojoj ovaj proizvođač mora smanjiti emisiju CO2, a da pritom performanse ne budu ugrožene...
ADAC: Nemci najpouzdaniji

ADAC: Nemci najpouzdaniji

2006. godina ponovo je oborila rekord za ADAC-ove interventne ekipe. Gotovo 2,5 miliona izlazaka svojih ekipa predstavlja povećanje od 3,6 % u odnosu na prethodnu godinu. Nemački automobili pokazali su se najpouzdaniji, a odmah iza slede tardicionalno kvalitetni Japanci...
Peugeot 207 SW - prve fotke bez maske

Peugeot 207 SW - prve fotke bez maske

Maleni karavan Peugeot 207 SW prvi put je predstavljen kao koncept na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi. Nedugo zatim predstavljena je serija špijunskih fotografija, a sada su pred nama prve fotke snimljene u zvaničnom katalogu ponude boja dugo očekivanog Francuza. Zvanična premijera Peugeota 207 SW zakazana je za autosajam u Brnu...
Volkswagen razvio DSG menjač sa 7 stepeni prenosa

Volkswagen razvio DSG menjač sa 7 stepeni prenosa

Nakon što su Toyota i BMW predstavili automatske menjače sa osam stepeni prenosa, došlo je vreme da Volkswagen unapredi svoj automatski DSG menjač sa šest stepeni prenosa. Podsetimo, DSG je skraćenica od "Direkt Schaltgetriege", automatizovanog menjača sa dve lamele i dva razdvojena toka snage, za parne i neparne stepene prenosa...
Volvo slavi 20 godina vazdušnog jastuka

Volvo slavi 20 godina vazdušnog jastuka

Prvi Volvo automobil sa vazdušnim jastukom proizveden je 1987. godine. Od tada Volvo punih dvadeset godina kontinuirano poboljšava tehnologiju vazdušnog jastuka kako bi unapredio zaštitu svojih putnika kako kod prednjih tako i kod bočnih sudara.
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje