AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

Malena i vrlo uporna ekipa srpskih vozača koja aktivno učestvuje u simulaciji Richard Burns Rally, obradovala nas je dobijanjem licence za učešće u Svetskom Prvenstvu Richard Burns Rally. Posle sjajnih rezultata u šampionatu Slovenije, Nenad Mirković i Aleksandar Cvijović dobili su pojačanje od "pravog" reliste, poznatog asa Romana Podboja, koji će nastupiti u bojama tima Automagazin Rally Team u Svetskom RBR prvenstvu...

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

- Roman Podboj: "Ovo je odlična ideja i super zabava u zimskoj pauzi. Svetski Šampionat u simulaciji Richard Burns Rally je ipak nešto posebno. Za mene je ovo veliki izazov, jer su oštećenja bolida sasvim realna i moram se truditi da napravim što manje greški, što je jedan od važnih elemanata na pravom takmičenju. Dosta sam vežbao, jer želim da sa Nenadom i Acom osvojim što više timskih bodova. Već sam vozio shakedown i bio sam četvrti. Zadovoljan sam, Nenad je odmah ispred mene. Ako budem uspeo da ga pratim na pravom takmičenju, to će biti odlično za tim. Veliki pozdrav za sve čitaoce portala automagazin."

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

- Nenad Mirkovic: " Svetsko RBR prvenstvo je pravi virtuelni Svetski sampionat (WRC) .Voze ga najbrži ljudi iz celog Sveta, sampioni država iz kojih potiču,u suštini od ovog takmičenja jačeg nema. Kao učesnik Slovenačkog sampionata, raspitao sam se za uslove učesca, kontaktirao ljude iz organizacije, i uz pomoc glavnog medijskog sponzora automagazin.co.yu uspeli smo da oformimo jednu Srpsku ekipu. Takmičenje je vrlo ozbiljno i tako ćemo mu i pristupiti. Reliji će imati i preko 25 brzinskih ispita, raspoređenih u 3 etape. Realno oštećenje vozila neće dozvoljavati ni najmanju grešku, tako da koncentracija mora biti maksimalna. Smatram da će presuditi pravi tempo od samog starta. Ciljevi su naravno što bolji plasman, i vozača i ekipe, a najsrećniji bih bio kada bi se makar jednom popeo na podijum. Tamo su mnogo jako konkurenti, još ih dovoljno nisam upoznao, pa o tome detaljnije mogu govoriti tek nakon par relija. Šampionat ćemo voziti sa istim automobilom, s kojim učestvujem u Slovenačkom sampionatu, Fiat Punto S1600. Automobil ima poslednju evoluciju homologacije, iz 2005-e godine, ali smatram da ćemo biti konkurentni sa novijim automobilima iz klase S1600. Sigurno nije najbrži, ali je dosta brz i pouzdan. Punto dosta dobro poznajem, i taj bolid je moje radno mesto, moja "kancelarija". Mehaničarska ekipa Nešac Motorsport će spremati bolide i raditi na setup-u, a meni kao vozacu preostaje da sve to isprobam i pomognem im savetima kako bismo bili što brži. Nadam se da ćemo imati veliku podršku svih ljubitelja relija, a mi ćemo se maksimalno truditi da opravdamo ukazano poverenje. Sportski pozdrav!"

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

- Aleksandar Cvijovic: "Već duže vreme Nenad je imao ideju da se uključimo u Svetski Šampionat. Ja sam, naravno pozdravio ovakav predlog jer već imam iskustva sa svetskim šampionatima drugih takmičenja pa znam da je to ono pravo. Veoma sam srećan što ćemo se takmičiti na nivou celog sveta sa S1600 automobilima. Ne znam ni sam šta da očekujem kada su u pitanju rezultati, mislim da ćemo morati da sačekamo i vidimo, ali svakako da se ne plašim konkurencije, iako je dosta poštujem. Očekujem da budem vrlo konkurentan na svakom asfaltnom reliju i da se borim za pobede, dok ću na drugim pokušati da dođem do cilja i možda se popnem na postolje na nekom reliju." Više informacija vezanih za ovo prestižno takmičenje nalazi se na oficijelnom potralu. Goran Sarić - Automagazin

Ford X-Max stiže u Frankfurt

Ford X-Max stiže u Frankfurt

Prema pisanju britanskog magazina "Autoexpress" novi Ford će izgledati agresivno, sportski, a mnoge linije biće preuzete sa koncepta Iosis. Ford sa modelom X-Max želi direktno da atakuje na klasu gde vladaju Toyota RAV 4, Honda CR-V, Nissan Qashqai ili Volkswagen Tiguan...
Wankel motor slavi 40 godina

Wankel motor slavi 40 godina

Prvi automobil na svetu koji je pod haubom imao agregat Wankel tipa bio je Mazda Cosmo Sport, iz 1967. godine. Jednolitarski rotacioni Wankel agregat razvijao je snagu od 110 konjskih snaga, i 130 Nm obrtnog momenta pri 3.500 o/min. Trenutno je Mazda jednini proizvođač na svetu koji Wankel rotacioni motor ugrađuje u svoje serijske automobile...
Mercedes B klasa beleži uspehe

Mercedes B klasa beleži uspehe

Ovih dana u pogonima Mercedes-Benza prekoračena je granica od 250.000 proizvedenih jedenica modela B klasa. Najinteresantnija tržišta za ovaj automobil su Nemačka, Francuska, Japan i Španija.
Hibridni Ferrari? Zašto da ne...

Hibridni Ferrari? Zašto da ne...

Ceo svet teži ka ekološkim automobilima. Među njima ne zaostaje ni proizvođač super sportskih automobila, kakav je Ferrari. Naime, menadžment kompanije Ferrari definisao je novu strateguju, po kojoj ovaj proizvođač mora smanjiti emisiju CO2, a da pritom performanse ne budu ugrožene...
ADAC: Nemci najpouzdaniji

ADAC: Nemci najpouzdaniji

2006. godina ponovo je oborila rekord za ADAC-ove interventne ekipe. Gotovo 2,5 miliona izlazaka svojih ekipa predstavlja povećanje od 3,6 % u odnosu na prethodnu godinu. Nemački automobili pokazali su se najpouzdaniji, a odmah iza slede tardicionalno kvalitetni Japanci...
Peugeot 207 SW - prve fotke bez maske

Peugeot 207 SW - prve fotke bez maske

Maleni karavan Peugeot 207 SW prvi put je predstavljen kao koncept na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi. Nedugo zatim predstavljena je serija špijunskih fotografija, a sada su pred nama prve fotke snimljene u zvaničnom katalogu ponude boja dugo očekivanog Francuza. Zvanična premijera Peugeota 207 SW zakazana je za autosajam u Brnu...
Volkswagen razvio DSG menjač sa 7 stepeni prenosa

Volkswagen razvio DSG menjač sa 7 stepeni prenosa

Nakon što su Toyota i BMW predstavili automatske menjače sa osam stepeni prenosa, došlo je vreme da Volkswagen unapredi svoj automatski DSG menjač sa šest stepeni prenosa. Podsetimo, DSG je skraćenica od "Direkt Schaltgetriege", automatizovanog menjača sa dve lamele i dva razdvojena toka snage, za parne i neparne stepene prenosa...
Volvo slavi 20 godina vazdušnog jastuka

Volvo slavi 20 godina vazdušnog jastuka

Prvi Volvo automobil sa vazdušnim jastukom proizveden je 1987. godine. Od tada Volvo punih dvadeset godina kontinuirano poboljšava tehnologiju vazdušnog jastuka kako bi unapredio zaštitu svojih putnika kako kod prednjih tako i kod bočnih sudara.
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje