AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

Malena i vrlo uporna ekipa srpskih vozača koja aktivno učestvuje u simulaciji Richard Burns Rally, obradovala nas je dobijanjem licence za učešće u Svetskom Prvenstvu Richard Burns Rally. Posle sjajnih rezultata u šampionatu Slovenije, Nenad Mirković i Aleksandar Cvijović dobili su pojačanje od "pravog" reliste, poznatog asa Romana Podboja, koji će nastupiti u bojama tima Automagazin Rally Team u Svetskom RBR prvenstvu...

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

- Roman Podboj: "Ovo je odlična ideja i super zabava u zimskoj pauzi. Svetski Šampionat u simulaciji Richard Burns Rally je ipak nešto posebno. Za mene je ovo veliki izazov, jer su oštećenja bolida sasvim realna i moram se truditi da napravim što manje greški, što je jedan od važnih elemanata na pravom takmičenju. Dosta sam vežbao, jer želim da sa Nenadom i Acom osvojim što više timskih bodova. Već sam vozio shakedown i bio sam četvrti. Zadovoljan sam, Nenad je odmah ispred mene. Ako budem uspeo da ga pratim na pravom takmičenju, to će biti odlično za tim. Veliki pozdrav za sve čitaoce portala automagazin."

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

- Nenad Mirkovic: " Svetsko RBR prvenstvo je pravi virtuelni Svetski sampionat (WRC) .Voze ga najbrži ljudi iz celog Sveta, sampioni država iz kojih potiču,u suštini od ovog takmičenja jačeg nema. Kao učesnik Slovenačkog sampionata, raspitao sam se za uslove učesca, kontaktirao ljude iz organizacije, i uz pomoc glavnog medijskog sponzora automagazin.co.yu uspeli smo da oformimo jednu Srpsku ekipu. Takmičenje je vrlo ozbiljno i tako ćemo mu i pristupiti. Reliji će imati i preko 25 brzinskih ispita, raspoređenih u 3 etape. Realno oštećenje vozila neće dozvoljavati ni najmanju grešku, tako da koncentracija mora biti maksimalna. Smatram da će presuditi pravi tempo od samog starta. Ciljevi su naravno što bolji plasman, i vozača i ekipe, a najsrećniji bih bio kada bi se makar jednom popeo na podijum. Tamo su mnogo jako konkurenti, još ih dovoljno nisam upoznao, pa o tome detaljnije mogu govoriti tek nakon par relija. Šampionat ćemo voziti sa istim automobilom, s kojim učestvujem u Slovenačkom sampionatu, Fiat Punto S1600. Automobil ima poslednju evoluciju homologacije, iz 2005-e godine, ali smatram da ćemo biti konkurentni sa novijim automobilima iz klase S1600. Sigurno nije najbrži, ali je dosta brz i pouzdan. Punto dosta dobro poznajem, i taj bolid je moje radno mesto, moja "kancelarija". Mehaničarska ekipa Nešac Motorsport će spremati bolide i raditi na setup-u, a meni kao vozacu preostaje da sve to isprobam i pomognem im savetima kako bismo bili što brži. Nadam se da ćemo imati veliku podršku svih ljubitelja relija, a mi ćemo se maksimalno truditi da opravdamo ukazano poverenje. Sportski pozdrav!"

Automagazin Rally Team u svetskom RBR prvenstu!

- Aleksandar Cvijovic: "Već duže vreme Nenad je imao ideju da se uključimo u Svetski Šampionat. Ja sam, naravno pozdravio ovakav predlog jer već imam iskustva sa svetskim šampionatima drugih takmičenja pa znam da je to ono pravo. Veoma sam srećan što ćemo se takmičiti na nivou celog sveta sa S1600 automobilima. Ne znam ni sam šta da očekujem kada su u pitanju rezultati, mislim da ćemo morati da sačekamo i vidimo, ali svakako da se ne plašim konkurencije, iako je dosta poštujem. Očekujem da budem vrlo konkurentan na svakom asfaltnom reliju i da se borim za pobede, dok ću na drugim pokušati da dođem do cilja i možda se popnem na postolje na nekom reliju." Više informacija vezanih za ovo prestižno takmičenje nalazi se na oficijelnom potralu. Goran Sarić - Automagazin

Novi Ford Mondeo na najvećem bilbordu u Evropi

Novi Ford Mondeo na najvećem bilbordu u Evropi

Na južnoj i zapadnoj strani berlinske klinike "Charité" prošle nedelje osvanuo je najveći automobilski bilbord u Evropi. Naime, u evropskoj centrali kompanije Ford, u Kelnu, odlučili su da dolazak novom Mondea bude pompezno najavljen. Bilbord od 4.200 kvadratnih metara površine je idealno rešenje, zar ne...
Volkswagen 1.4 TSI - nove informacije

Volkswagen 1.4 TSI - nove informacije

Posle uspešne revolucije u oblasti malih turbo agregata, kompanija Volkswagen nastavlja razvoj 1.4-litarskog turbo motora. Novi četvorocilindraš je slabiji i nema kompresor, kao svoj stariji brat iste zapremine, ali će veću snagu razvija "samo" pomoću turbopunjača. Pred nama je novi Volkswagenov "biser".
BMW kupuje Volvo?

BMW kupuje Volvo?

Prema pisanju "Financial Times-a", kompanija BMW zainteresovana je za kupovinu kompanije Volvo. Podsetimo, nezavidna finansijska situacija navela je Ford da proda Aston Martin, a puno se pričalo i o prodaji Jaguara...
BMW X5 dobio M paket

BMW X5 dobio M paket

Za sve ljubitelje BMW-a oznaka "M" uvek je bila nešto posebno. Od sada, prvi put u istoriji, oznaku "M Sport" nosiće model BMW X5. Cena BMW-a X5 M Sport za osnovni model kreće od 78.500 eura.
BMW potvrdio novi menjač za M3

BMW potvrdio novi menjač za M3

Kupci novog BMW-a M3 biće u mogućnosti da biraju dva menjača. Prvi je manuelni šestostepeni, a drugi novorazvijeni sedmostepeni menjač sa dve lamele, koji nosi oznaku M DCT. Novi menjač razvijen je u saradnji sa poznatim Getragom...
BOMBA!!! Renault Laguna III - prve oficijelne fotke

BOMBA!!! Renault Laguna III - prve oficijelne fotke

Francuska kompanija Renault otkrila nam je prve oficijelne fotografije treće generacije modela Laguna. Posle veoma uspešne prve i druge generacije, na tržište uskoro dolazi sledeći tipični Francuz sa velikom dozom komfora i elegancije...
Ford X-Max stiže u Frankfurt

Ford X-Max stiže u Frankfurt

Prema pisanju britanskog magazina "Autoexpress" novi Ford će izgledati agresivno, sportski, a mnoge linije biće preuzete sa koncepta Iosis. Ford sa modelom X-Max želi direktno da atakuje na klasu gde vladaju Toyota RAV 4, Honda CR-V, Nissan Qashqai ili Volkswagen Tiguan...
Wankel motor slavi 40 godina

Wankel motor slavi 40 godina

Prvi automobil na svetu koji je pod haubom imao agregat Wankel tipa bio je Mazda Cosmo Sport, iz 1967. godine. Jednolitarski rotacioni Wankel agregat razvijao je snagu od 110 konjskih snaga, i 130 Nm obrtnog momenta pri 3.500 o/min. Trenutno je Mazda jednini proizvođač na svetu koji Wankel rotacioni motor ugrađuje u svoje serijske automobile...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje