Grupa Renault - prodajni rezultati na svetskom tržištu za 2019. godinu
Grupa Renault učvrstila je svoj položaj na ključnim tržištima i zadržala globalni tržišni udeo...
Grupa Renault je u 2019. prodala 3.753.723 vozila širom sveta, što je pad prodaje od 3,4 % odnosno -186.000 vozila, dok ukupno tržište automobila beleži pad od 4,8 %.
Prodaja električnih vozila Grupe na svetskom nivou je porasla za 23,5 % na 62.447 vozila. Novi ZOE, predstavljen krajem prošle godine, će biti predvodnik električne ponude u 2020. Kada je reč o lakim komercijalnim vozilima, Kangoo Z.E. ostaje neosporni predvodnik u segmentu sa rastom prodaje od 19,2 % na 10.349 vozila. Grupa je u novembru predstavila Renault City K-ZE u Kini, gde je u dva meseca prodala 2658 primeraka ovog vozila.
Renault Pro+ je još jednu godinu za redom zadržao svoje dve vodeće pozicije; jednu u prodaji kombija i lakih komercijalnih vozila i drugu u prodaji električnih lakih komercijalnih vozila.
U Evropi je ostvario rast prodaje od 1,3 % na tržištu koje beleži rast od 1,2 %.
CLIO je predvodnik u B-segmentu, a 45 % prodaje novog Renaulta CLIO ide na njegovu najluksuzniju verziju. CLIO 4 je zadržan u ponudi kako bi se kupcima ponudio širok izbor. CAPTUR ostaje vodeći SUV u klasi. Prodaja Renaulta ZOE porasla je za 19,1 % (47.027 vozila).
Marka Dacia je sedmu godinu za redom postavila novi prodajni rekord u Evropi sa ukupno 564.854 prodatih vozila (+10,4 %). Ovaj porast duguje uspehu novih modela DUSTER i SANDERO.
Osim na ključnim tržištima, Grupa je predvodnik i u Africi, Turskoj, Kolumbiji i Rumuniji.
2020. započinje nova faza Renaultove električne ofanzive u kojoj nas čeka predstavljanje modela Twingo Z.E., uvođenje novog E-TECH hibridnog motora i širenje ponude plug-in hibrida.
PR