Najnovije vesti iz auto industrije
Volkswagen Tiguan - prve fotke i informacije
Objavljeno: 10.06.2007.
Posle brojnih fotografija studije Volkswagen Tiguana, pred nama je serija fotografija iz Namibijske pustinje, na kojima se vidi Volkswagenov "poluterenac" u akciji. Iako je Tiguan blago kamufliran, interesantno je da je kompanija Volkswagen sama objavila ove fotke.
Kamuflaža prednjeg dela automobila podseća nas na Hondu FR-V, dok je profil automobila inspirisan većim bratom, modelom Touareg. Ni enterijer automobila nas neće preterano iznenaditi. Očigledno je Volkswagen odlučio da igra na sigurno. Uostalom, igrača koji "zabija" golove ne treba menjati, zar ne. A, to Volkswagenovi kupci sa tradicionalno konzervativnim crtama najviše i vole. Primer je kokpit sa središnjom konzolom u obliku debelog ispupčenja, što neodoljivo podseća na Golf Plus.

Za pokretanje Tiguana biće zaduženi TSI agregati snage 110, 125 i 147 kW, kao i dizel verzije sa 103 i 125 kW. Prednje vešanje će biti klasičnog McPherson tipa. Za 4Motion pogon biće zadužen sistem Haldex, koji omogućuje promenjiv odnos snage po osovinama. Standardna izvedba Tiguana biće "obuvena" u pneumatike dimenzija 215/65 R16, a jače verzije u 235/55 R17 i 235/50 R18. Tiguan će doneti i malu tehnološku poslasticu, po uzoru na Toyotu i BMW: kameru što očitava metre slobodnog parkirnog mesta i sama bira idealnu putanju za parkiranje.

Podsetimo, za ovaj automobil vlada neobično veliko interesovanje. Uostalom o njegovom imenu je odučilo 350.000 posetioca interneta. Tiguan (spoj delova reči tigar i iguana) direktno atakuje na klasu u kojoj samouvereno vladaju Toyota RAV4, Opel Antara, Hyundai Santa Fe, BMW X3, Jeep Compass i novi Land Rover Freelander. U startu je jasno da tako brojnu i atraktivnu konkurenciju, kojoj će se pridružiti Audi Q5, Volvo XC50 i Ford X-Max, neće biti lako baciti na kolena. Volkswagen. očigledno, ima rešenje, jer da ga nema, ovaj automobil ne bi bio kamufliran.
Goran Sarić - Automagazin
Lancia se nije zadovoljila malim estetskim promenama na modelu Musa. Sniženjem poda prtljažnog prostora za 4 centimetra, vlasnici će na raspolaganju imati 75 litara više prostora za prtljag (395 litara), koji se po obaranju sedišta povećava na zavidnih 1.495 litara...
Porodica Peugeota 207 SW dobila je trećeg člana, koji se zove Peugeot 207 SW RC. Sportska karavan izvedba modela 207 biće predstavljena na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu i predstavljaće pravo osveženje na tržištu gradskih karavana...
Novi Ford Mondeo na tržište je došao sa nekoliko važnih novina i tehničkih rešenja. Nedavno je zanimljivim poboljšanjima dodato i aktivno ogibljenje točkova, u Fordu nazvano IVDC - Interactive Vehicle Dynamic Control...
Kada spojite Mercedes C klase i 1.500 litara prtljažnog prostora, dobićete Mercedes C Estate. Najmanji karavan sa trokrakom zvezdom na masci hladnjaka svetlost dana ugledaće na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu i biće dostupan u tri nivoa opreme: Classic, Elegance i Avantgarde...
1982. godine General Motors predstavio je model Opel Corsa, koji je počeo da se proizvodi u španskom pogonu u Saragosi. Posle 25 godina od starta proizvodnje Opel slavi proizvodnju jubilarnog, 8-milionitog primerka modela Corsa...
Oficijelno predstavljanje modela Audi A4 dogodiće se sledećeg meseca na sajmu automobila u Frankfurtu. Iako nema zvaničnih informacija iz Ingolstadta, špekuliše se da bi sasvim novi Audi A4 trebao biti duži za 12 centimetara i širi od prethodnog modela...
Najuticajniji žiri za izbor evropskog automobila godine (58 novinara iz 22 zemlje) "Car of the Year" objavio je zvaničan popis kandidata automobila koji ispunjavaju uslove za ulazak u izbor najboljeg automobila u Evropi za 2008. godinu.
Ljuti konkurent modelu BMW X3 ubrzano se testira na alpskim vijugavim stazama Austrije. Posle aprilskog koncepta, pred nama su špijunske fotografije Audija Q5, koji bi se na putevima trebao pojaviti sledeće godine...
Na sajmu automobila u Frankfurtu 2007 Ford Evropa će ponuditi svojim kupcima alternativu ultra niske emisije CO2 za pojedine modele prilikom predstavljanja nove serije Ford ECOnetic modela. Novi Ford Focus ECOnetic, koga pokreće veoma efikasan 1.6-litarski 109KS, Duratorq TDCi motor sa standardnim dizel filterom (DPF), omogućava prosečnu potrošnju goriva od svega 4.3 l/100km, što odgovara prosečnoj emisiji CO2 od samo 115g/km...