Najnovije vesti iz auto industrije
Volkswagen Tiguan - prve fotke i informacije
Objavljeno: 10.06.2007.
Posle brojnih fotografija studije Volkswagen Tiguana, pred nama je serija fotografija iz Namibijske pustinje, na kojima se vidi Volkswagenov "poluterenac" u akciji. Iako je Tiguan blago kamufliran, interesantno je da je kompanija Volkswagen sama objavila ove fotke.
Kamuflaža prednjeg dela automobila podseća nas na Hondu FR-V, dok je profil automobila inspirisan većim bratom, modelom Touareg. Ni enterijer automobila nas neće preterano iznenaditi. Očigledno je Volkswagen odlučio da igra na sigurno. Uostalom, igrača koji "zabija" golove ne treba menjati, zar ne. A, to Volkswagenovi kupci sa tradicionalno konzervativnim crtama najviše i vole. Primer je kokpit sa središnjom konzolom u obliku debelog ispupčenja, što neodoljivo podseća na Golf Plus.

Za pokretanje Tiguana biće zaduženi TSI agregati snage 110, 125 i 147 kW, kao i dizel verzije sa 103 i 125 kW. Prednje vešanje će biti klasičnog McPherson tipa. Za 4Motion pogon biće zadužen sistem Haldex, koji omogućuje promenjiv odnos snage po osovinama. Standardna izvedba Tiguana biće "obuvena" u pneumatike dimenzija 215/65 R16, a jače verzije u 235/55 R17 i 235/50 R18. Tiguan će doneti i malu tehnološku poslasticu, po uzoru na Toyotu i BMW: kameru što očitava metre slobodnog parkirnog mesta i sama bira idealnu putanju za parkiranje.

Podsetimo, za ovaj automobil vlada neobično veliko interesovanje. Uostalom o njegovom imenu je odučilo 350.000 posetioca interneta. Tiguan (spoj delova reči tigar i iguana) direktno atakuje na klasu u kojoj samouvereno vladaju Toyota RAV4, Opel Antara, Hyundai Santa Fe, BMW X3, Jeep Compass i novi Land Rover Freelander. U startu je jasno da tako brojnu i atraktivnu konkurenciju, kojoj će se pridružiti Audi Q5, Volvo XC50 i Ford X-Max, neće biti lako baciti na kolena. Volkswagen. očigledno, ima rešenje, jer da ga nema, ovaj automobil ne bi bio kamufliran.
Goran Sarić - Automagazin
Rasprave o klimatskim promenama i emisiji CO2 su sve žustrije i iz sala Evropskog parlamenta mogu se čuti sve teže kritike. Tim povodom, tjunerska kuća "Hartge" odlučila se da prekorači magičnu brzinu od 300 km/h, i to sa BMW-om serije 1, koji će pod haubom imati V8 motor pogonjen zemnim gasom. Ime projekta je V300 Plus!
Ugledni magazin "ROAD AND TRAVEL" proglasio je Volkswagen Eos za najsexy automobil 2007. godine. Ovo je 11. godina zaredom da pomenuti severno-američki magazin bira najsexy automobil, čija cena ne prelazi 30.000 dolara...
Šef kompanije Škoda, gospodin Martin Jahn, juče je obajvio vest da se proizvodnja prve generacije modela Octavia produžava do 2010. godine. Razlog je vrlo prost: tražnja za ovim automobilom je još uvek velika...
Posle objabljivanja prvih špijunskih fotografija automobila Lexus LF-A (mogli ste pročitati
OVDE), došli smo i do prvih tehničkih podataka o testiranom automobilu. Toyota je odlučila da iskustvo iz Formule 1 primeni direktno na produkcijskom modelu. Pod haubom LF-A disaće V 10 agregat snage 500 KS...
Ponuda motora za Fiat Grande Punto biće proširena za turbo agregat 1.4 16V T-Jet, koji razvija 120 konjskih snaga i obrtni moment od 206 Nm. Kao najveću prednost ovog agregata, koji će svoje mesto pronaći i u modelu Bravo, Fiat navodi visok obrtni moment pri niskim obrtajima...
Automobilska kompanija Volvo još jednom nam pokazuje da na ekologiju misli veoma odgovorno. U šampionat WTCC (World Touring Car Championship) uskoro će se uključiti VOLVO S60 FLEXIFUEL, koji za pogon koristi bio-etanol E85. Za volanom će sedeti Robert Dahlgren, aktuelni vozač u seriji STCC (Swedish Touring Car Championship)...
Falelift ponosnog Amerikanca doneće nekoliko, kako tehničkih, tako i vizuelnih, novina. Najinteresantnija biće sigurno "Hill Descent Control", sistem koji će olakšati vozaču posao prilikom eksploatacije na nepristupačnim terenima sa velikim nagibom...
Prema prodajnim brojkama zaključujemo da se Opel u prvoj polovini tekuće godine nije pomakao iz mesta. Od januara do juna Opel je prodao ukupno 863.303 automobila, što predstavlja minimalan porast u odnosu na prethodnu godinu od 0,8 %.
Kako to špijunske fotografije i pokazuju, veća maska agregata osigurava ovom uličnom bolidu više vazduha za hlađenje motora i kočnica. Pozadi su se izmene na karoseriji zadržale na braniku u koji su integrisane četiri izduvne cevi...