Jeep Grand Cherokee - facelift i tehničke novine

Falelift ponosnog Amerikanca doneće nekoliko, kako tehničkih, tako i vizuelnih, novina. Najinteresantnija biće sigurno "Hill Descent Control", sistem koji će olakšati vozaču posao prilikom eksploatacije na nepristupačnim terenima sa velikim nagibom...

Sistem Hill Descent Control sarađuje sa pogonom na sve točkove, i omogućava limitiranje malih brzina na velikim nagibima. Sistem samostalno kontroliše zadatu brzinu kretanja uključujući i aktivaciju kočnica. Sistem funkcioniše pomoću automatika. U prvom stepenu brzinu ograničava na 1,6 km/h, u drugom stepenu na 4 km/h, dok je u trećem stepenu brzina ograničena na 6km/h. Treći stepen omogućava kretanje do 9 km/h, dok je u petom stepenu maksimalna brzina oko 12 km/h. Pritom, vozač na monitoru u svakom trenutku može da pogleda kočioni pritisak na svakom točku posebno. Hill Descent Control biće u ponudi u svim modelima Jeep Grand Cherokee, a neće morati da se doplaćuje samo u verziji SRT8. U ponudi osveženog Grand Cherokeea dolazi i izmenjeni ESP sistem. Od agregata treba istaći 4,7-litarski V8 koji sada nudi 30 % više snage od svog prethodnika (304 konjske snage) i 10 % veći obrtni moment. Na evropskom tržištu u ponudi će biti i savremeni 3-litarski turbo dizel agregat, kao i 3,7-litarski V6 benzinac. Goran Sarić - Automagazin