Kia već peti put zaredom najbolji masovni brend po istraživanju J.D. Power IQS 2019
Vlasnici Kija su doživeli najmanje kvarova u prvih 90 dana od kupovine od svih neluksuznih brendova u SAD-u. Broj kvarova se kod Kije popravio za dva boda u odnosu na prošlu godinu, što je bilo dovoljno za 1. mesto među svim neluksuznim brendovima i ukupno 2. mesto među svim brendovima...
Sportageve pobede u nizu
Pobede u nizu na području kvaliteta ne ostvaruje samo marka Kia kao celina nego i njeni modeli. Tako je Sportage, koji je među svim sportskim terencima već 25 godina sinonim za vrhunski kvalitet, nakon prošlogodišnjeg 2. mesta ove godine slavio u razredu malih sportskih terenaca u istraživanju IQS. Osim toga Sportage je dva puta zaredom pobednik prestižnog istraživanja J. D. Power o pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study 2017, provedeno u Nemačkoj*), u kojoj vozači detaljno ocenjuju svoje vlasničko iskustvo o vozilu koje voze više od dve godine. Legendarni Kijin SUV je ostvario i najbolji rezultat svih vremena na testu izdržljivosti nemačkog Auto Bilda, dobio brojna priznanja za dizajn i osvojio nagradu Best Buy za najbolji odnos između kvaliteta i cene.
Četiri modela Kia su među 10 najboljih, što je najviše od svih brendova
Za Kijin dugogodišnji uspeh u istraživanju IQS najzaslužnija su 4 modela (Rio, Forte, Sportage i Soul), koji su se plasirali među 10 najboljih u ukupnom poretku, čime je Kia postala brend sa najviše pobednika.
Modeli Rio, Forte, Sportage i Sedona pobednici u svojim razredima
Pored toga Kia je imala 4 pobednika po razredima: Rio (malo vozilo), Forte (kompaktno vozilo), Sportage (mali sportski terenac) i Sedona (monovolumen).
“Biti na vrhu u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu kupaca među masovnim brendovima je izuzetna čast, ali održavanje vodećeg položaja pet godina zaredom nesumnjivo potvrđuje Kijinu privrženost kvalitetu i vlasničkom iskustvu,” rekao je Majkl Kol, izvršni direktor Kia Motors America. “Sa četiri pobednika u svojim razredima – i tri dodatna modela među najbolja 3 u svojem razredu – Kia utelovljuje filozofiju brenda kojem je kupac uvek na prvom mestu.”
Godišnji izveštaj analizira odazive 76.256 kupaca vozila (257 različith modela) u 26 kategorija. Vozila ocenjuju s obzirom na vozačko iskustvo, mogućnosti motora i menjača kao i širok izbor stvari povezanih sa kvalitetom, koje su prijavili vlasnici vozila u prvih 90 dana korišćenja vozila.
PR