Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes C 63 AMG dolazi 2008. godine
Objavljeno: 05.07.2007.
Mercedes je u saradnji sa kompanijom AMG svetu predstavio najsnažniji sedan srednje klase. Automobilska javnost očekivala ga je sa velikim nestrpljenjem i posle puno špekulacija vezanih za snagu, i špijunskih fotografija, pred nama je Mercedes C 63 AMG. 457 KS snažan "bilder" na tržište stiže početkom 2008. godine...
C 63 AMG dobio je individualizovan originalan optički paket, koji ga čini agresivnijim od "normalne" C klase. Izmenjeni prednji branik se stara za dovoljno vazduha kako za kočioni sistem, tako i za super snažni agregat, ali i za dovoljno pritiska na podlogu pri visokim brzinama. Pod haubom se krije 6,2-litarski V8 agregat koji isporučuje 457 konjskih snaga i obrtni moment od 443 Nm pri 5.500 o/min. Sa ovim agregatom C 63 AMG do stotke sprinta za samo 4,5 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Prema ovim podacima, BMW sa modelom M3 i Audi RS4 mogu samo da se poklone. Ipak, sačekajmo prve rezultate sa test staza, jer C 63 AMG je težak 1.730 kilograma, što može uticati na ponašanje na stazi. Ali, ni konkurenti nisu puno lakši, i sigurno je da su inženjeri AMG-a naparavili dobar posao.
Za prenos snage na podlogu brine se automatski 7G-Tronic menjač, koji raspolaže sa tri moda: Comfort, Sport i Manual. Poslednji mod omogućava vozaču promenu stepena prenosa palicama iza upravljača. Automobil je "obuven" u 18" točkove sa pneumaticima 235/40 napred i 255/35 pozadi. Uz doplatu mogu se dobiti u 19" felne sa pneumaticima 235/35 napred i 255/30 pozadi. Tradicionalno, Mercedes i AMG su veliku pažnju posvetili bezbednosti. Standardnu opremu činiće ESP program stabilnosti i još puno elemenata pasivne i aktivne sigurnosti. Tržišna premijera zakazana je za početak sledeće godine.
Wallpaper novog C 63 AMG modela možete pogledati u galeriji Automagazin portala.
Goran Sarić - Automagazin
Reli izvedba Audi Quattro predstavljena je 1980. godine, i to je prvi automobil za relije koji je koristio pogon na sve točkove. Kada je FIA donela to pravilo, neki proizvođači bili su sumnjičavi prema 4WD u reliju: govorili su da je skup, težak i kompilovan. Ipak, Audi ih je sve demantovao svojim rezultatima, i danas se putevima kreće više od 2,5 miliona Quattro automobila. Ali, jedna Audijeva pobeda se izdvaja od svih drugih..
Ford Fusion Hydrogen 999 - tako se zove automobil sa kojim kompanija Ford želi u avgustu, na slanom jezeru u Bonnevillu, da postavi brzinski rekord sa automboilom za čiji se pogon staraju vodonikove gorivne ćelije...
Poslednji otvoreni automobil koji je kompanija Škoda proizvela jeste Felicia. Pojavile su se špekulacije da bi nas Škoda mogla iznenaditi sa sledećim cabrio modelom, koji bi bio razvijen na platformi više nego uspešne II generacije modela Fabia...
Kompanija Mercedes-Benz U.S. International Inc. 1997. godine počela je u Tuscaloseu da proizvodi automobile sa trokrakom zvezdom na masci, i to je prvi takav pogon van granica Nemačke. Na proslavi 10-godišnjice pogona prisustvovali su šesf Daimler Chryslera, Dr. Dieter Zetsche, kao i guverner Alabame, Bob Riley...
Rasprave o klimatskim promenama i emisiji CO2 su sve žustrije i iz sala Evropskog parlamenta mogu se čuti sve teže kritike. Tim povodom, tjunerska kuća "Hartge" odlučila se da prekorači magičnu brzinu od 300 km/h, i to sa BMW-om serije 1, koji će pod haubom imati V8 motor pogonjen zemnim gasom. Ime projekta je V300 Plus!
Ugledni magazin "ROAD AND TRAVEL" proglasio je Volkswagen Eos za najsexy automobil 2007. godine. Ovo je 11. godina zaredom da pomenuti severno-američki magazin bira najsexy automobil, čija cena ne prelazi 30.000 dolara...
Šef kompanije Škoda, gospodin Martin Jahn, juče je obajvio vest da se proizvodnja prve generacije modela Octavia produžava do 2010. godine. Razlog je vrlo prost: tražnja za ovim automobilom je još uvek velika...
Posle objabljivanja prvih špijunskih fotografija automobila Lexus LF-A (mogli ste pročitati
OVDE), došli smo i do prvih tehničkih podataka o testiranom automobilu. Toyota je odlučila da iskustvo iz Formule 1 primeni direktno na produkcijskom modelu. Pod haubom LF-A disaće V 10 agregat snage 500 KS...
Ponuda motora za Fiat Grande Punto biće proširena za turbo agregat 1.4 16V T-Jet, koji razvija 120 konjskih snaga i obrtni moment od 206 Nm. Kao najveću prednost ovog agregata, koji će svoje mesto pronaći i u modelu Bravo, Fiat navodi visok obrtni moment pri niskim obrtajima...