Najnovije vesti iz auto industrije
Volkswagen Tiguan - prve fotke i informacije
Objavljeno: 10.06.2007.
Posle brojnih fotografija studije Volkswagen Tiguana, pred nama je serija fotografija iz Namibijske pustinje, na kojima se vidi Volkswagenov "poluterenac" u akciji. Iako je Tiguan blago kamufliran, interesantno je da je kompanija Volkswagen sama objavila ove fotke.
Kamuflaža prednjeg dela automobila podseća nas na Hondu FR-V, dok je profil automobila inspirisan većim bratom, modelom Touareg. Ni enterijer automobila nas neće preterano iznenaditi. Očigledno je Volkswagen odlučio da igra na sigurno. Uostalom, igrača koji "zabija" golove ne treba menjati, zar ne. A, to Volkswagenovi kupci sa tradicionalno konzervativnim crtama najviše i vole. Primer je kokpit sa središnjom konzolom u obliku debelog ispupčenja, što neodoljivo podseća na Golf Plus.

Za pokretanje Tiguana biće zaduženi TSI agregati snage 110, 125 i 147 kW, kao i dizel verzije sa 103 i 125 kW. Prednje vešanje će biti klasičnog McPherson tipa. Za 4Motion pogon biće zadužen sistem Haldex, koji omogućuje promenjiv odnos snage po osovinama. Standardna izvedba Tiguana biće "obuvena" u pneumatike dimenzija 215/65 R16, a jače verzije u 235/55 R17 i 235/50 R18. Tiguan će doneti i malu tehnološku poslasticu, po uzoru na Toyotu i BMW: kameru što očitava metre slobodnog parkirnog mesta i sama bira idealnu putanju za parkiranje.

Podsetimo, za ovaj automobil vlada neobično veliko interesovanje. Uostalom o njegovom imenu je odučilo 350.000 posetioca interneta. Tiguan (spoj delova reči tigar i iguana) direktno atakuje na klasu u kojoj samouvereno vladaju Toyota RAV4, Opel Antara, Hyundai Santa Fe, BMW X3, Jeep Compass i novi Land Rover Freelander. U startu je jasno da tako brojnu i atraktivnu konkurenciju, kojoj će se pridružiti Audi Q5, Volvo XC50 i Ford X-Max, neće biti lako baciti na kolena. Volkswagen. očigledno, ima rešenje, jer da ga nema, ovaj automobil ne bi bio kamufliran.
Goran Sarić - Automagazin
Nova Honda Jazz (u Japanu, Kini i Americi prodaje se pod imenom Fit) porasla je u svim smerovima. U dužinu za 50 mm (3.900 milimetara), a širina je porasla za 20 mm (1.695 milimetara). Ono što je mnogo važnije jeste povećanje međuosovinskog rastojanja za 50 milimetara, što obećava puno prostora za putnike pozadi.
Odluku o osvajanju ove prestižne nagrade donela je komisija sastavljena od 600 članova (automobilskih inženjera). Najvažniji argument kod Fiata 500 bili su odlični rezultati crash testova Euro NCAP, gde je Fiat 500 osvojio 5 zvezdica, kao i inovacije materijala...
"Downsizing", ili zamena većih atmosferskih agregata manjim motorima opremljenim turbo punjačem, galopirajući se širi porodicom Volkswagenovih lepotana. Motor 1.6 FSI u Volkswagen Passatu dobija sjajnu alternativu u vidu 1.4-litarskog TSI agregata koji razvija 122 konjske snage...
Na sajmu automobila u Novom Sadu domaćoj javnosti prvi put predstavljena je potpuno nova Mazda 2, koju odlikuje niska potrošnja goriva, visoka funkcionalnost, lako korišćenje i odlična dinamika. Cena osnovnog modela na domaćem tržištu, pogonjenog 1.3-litarskim benzinskim agregatom počinje već od privlačnih 9.990 eura, dok za najskuplju Mazdu 2 1.5 GT treba izdvojiti 16.599 eura sa carinom i PDV-om…
Kompanija Iveco je na izložbi u Amsterdamu prvi put javnosti je predstavila automobil Iveco Massif, pravi off-road telom i dušom, koji stilom prati klasične terence, kao što je Land Rover Defender...
Ovogodišnju prestižnu nagradu 'International Van of the Year 2008' dobilo je lako dostavno vozilo koje je plod saradnje grupacije PSA i Fiata, a koje se prodaje pod imenima Peugeot Expert, Citroen Jumpy i Fiat Scudo...
Iako sajam automobila u Novom Sadu nije svetski reprezentativan i nije posvećen hibridnim tehnologijama, kao onaj u Ženevi, po harizmi i šarmantnosti naših prelepih hostesa kolege iz Švajcarske samo nam mogu pozavideti. Fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili klikom na
LINK...
Sajam automobila u Novom Sadu idelna je prilika da javnost u Srbiji prvi put doživi III generaciju Renault Lagune. Podsetimo, od komercijalnog lansiranja, 1994. godine, u prve dve generacije, prodato je više od 2,3 miliona Laguna...
Iako će tržišnu premijeru u Srbiji doživeti početkom sledeće godine, Peugeot 4007 privukao je veliku pažnju javnosti na sajmu automobila u Novom Sadu. Trenutno najpopularniji član Peugeot porodice i prvi terenac sa znakom lava na haubi, model 4007 predstavlja plod saradnje grupacije PSA i Mitsubishi Motors...