Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes C 63 AMG dolazi 2008. godine
Objavljeno: 05.07.2007.
Mercedes je u saradnji sa kompanijom AMG svetu predstavio najsnažniji sedan srednje klase. Automobilska javnost očekivala ga je sa velikim nestrpljenjem i posle puno špekulacija vezanih za snagu, i špijunskih fotografija, pred nama je Mercedes C 63 AMG. 457 KS snažan "bilder" na tržište stiže početkom 2008. godine...

C 63 AMG dobio je individualizovan originalan optički paket, koji ga čini agresivnijim od "normalne" C klase. Izmenjeni prednji branik se stara za dovoljno vazduha kako za kočioni sistem, tako i za super snažni agregat, ali i za dovoljno pritiska na podlogu pri visokim brzinama. Pod haubom se krije 6,2-litarski V8 agregat koji isporučuje 457 konjskih snaga i obrtni moment od 443 Nm pri 5.500 o/min. Sa ovim agregatom C 63 AMG do stotke sprinta za samo 4,5 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Prema ovim podacima, BMW sa modelom M3 i Audi RS4 mogu samo da se poklone. Ipak, sačekajmo prve rezultate sa test staza, jer C 63 AMG je težak 1.730 kilograma, što može uticati na ponašanje na stazi. Ali, ni konkurenti nisu puno lakši, i sigurno je da su inženjeri AMG-a naparavili dobar posao.

Za prenos snage na podlogu brine se automatski 7G-Tronic menjač, koji raspolaže sa tri moda: Comfort, Sport i Manual. Poslednji mod omogućava vozaču promenu stepena prenosa palicama iza upravljača. Automobil je "obuven" u 18" točkove sa pneumaticima 235/40 napred i 255/35 pozadi. Uz doplatu mogu se dobiti u 19" felne sa pneumaticima 235/35 napred i 255/30 pozadi. Tradicionalno, Mercedes i AMG su veliku pažnju posvetili bezbednosti. Standardnu opremu činiće ESP program stabilnosti i još puno elemenata pasivne i aktivne sigurnosti. Tržišna premijera zakazana je za početak sledeće godine.
Wallpaper novog C 63 AMG modela možete pogledati u galeriji Automagazin portala.
Goran Sarić - Automagazin
Nova Honda Jazz (u Japanu, Kini i Americi prodaje se pod imenom Fit) porasla je u svim smerovima. U dužinu za 50 mm (3.900 milimetara), a širina je porasla za 20 mm (1.695 milimetara). Ono što je mnogo važnije jeste povećanje međuosovinskog rastojanja za 50 milimetara, što obećava puno prostora za putnike pozadi.
Odluku o osvajanju ove prestižne nagrade donela je komisija sastavljena od 600 članova (automobilskih inženjera). Najvažniji argument kod Fiata 500 bili su odlični rezultati crash testova Euro NCAP, gde je Fiat 500 osvojio 5 zvezdica, kao i inovacije materijala...
"Downsizing", ili zamena većih atmosferskih agregata manjim motorima opremljenim turbo punjačem, galopirajući se širi porodicom Volkswagenovih lepotana. Motor 1.6 FSI u Volkswagen Passatu dobija sjajnu alternativu u vidu 1.4-litarskog TSI agregata koji razvija 122 konjske snage...
Na sajmu automobila u Novom Sadu domaćoj javnosti prvi put predstavljena je potpuno nova Mazda 2, koju odlikuje niska potrošnja goriva, visoka funkcionalnost, lako korišćenje i odlična dinamika. Cena osnovnog modela na domaćem tržištu, pogonjenog 1.3-litarskim benzinskim agregatom počinje već od privlačnih 9.990 eura, dok za najskuplju Mazdu 2 1.5 GT treba izdvojiti 16.599 eura sa carinom i PDV-om…
Kompanija Iveco je na izložbi u Amsterdamu prvi put javnosti je predstavila automobil Iveco Massif, pravi off-road telom i dušom, koji stilom prati klasične terence, kao što je Land Rover Defender...
Ovogodišnju prestižnu nagradu 'International Van of the Year 2008' dobilo je lako dostavno vozilo koje je plod saradnje grupacije PSA i Fiata, a koje se prodaje pod imenima Peugeot Expert, Citroen Jumpy i Fiat Scudo...
Iako sajam automobila u Novom Sadu nije svetski reprezentativan i nije posvećen hibridnim tehnologijama, kao onaj u Ženevi, po harizmi i šarmantnosti naših prelepih hostesa kolege iz Švajcarske samo nam mogu pozavideti. Fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili klikom na
LINK...
Sajam automobila u Novom Sadu idelna je prilika da javnost u Srbiji prvi put doživi III generaciju Renault Lagune. Podsetimo, od komercijalnog lansiranja, 1994. godine, u prve dve generacije, prodato je više od 2,3 miliona Laguna...
Iako će tržišnu premijeru u Srbiji doživeti početkom sledeće godine, Peugeot 4007 privukao je veliku pažnju javnosti na sajmu automobila u Novom Sadu. Trenutno najpopularniji član Peugeot porodice i prvi terenac sa znakom lava na haubi, model 4007 predstavlja plod saradnje grupacije PSA i Mitsubishi Motors...