AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Na poziv Red Bulla, stunt svetski moto šampion, Christian Pfeiffer, posetio je Beograd, kao gost i promoter EYOF-a. Vozio je ispred hrama Sv. Save, u studentskom domu, po Karađorđevoj ulici, Kalemegdanu, Obilićevom vencu, trgu Republike, "silikonskoj dolini", ispred nekadašnjeg CK, ušću. Skroman, tih i miran, Pfeiffer nam u početku nije odavao utisak extreme vozača. Ali, kada je seo na motor, stvari su nam bile jasnije...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

I sam Travis Pastrana je rekao da je Chris najbolji u svojoj disciplini. Došao je svojim malim kampom sa prikolicom za motore i spavao na ATV Gravelu uz samu stazu za trening. To su iskoristili domaći bajkeri da treniraju i muče se na Chrisovim motorima. Normalno probali su trial prvi put. Nakon svojih akrobacija ostavio nas je zapanjene! Razmenio je kontakte sa domaćim vozacima, obećao da ce se vratiti...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

“Sachs 100”, na koji se popeo 1975. godine, morao je da bude spušten za njega: Christian Pfeiffer imao je samo pet godina kada je po prvi put uzjahao motocikl. Pet godina kasnije učestvovao je u svom prvom trajal takmičenju. S petnaest godina bio je nemački trajal šampion u juniorskoj konkurenciji, a sa osamnaest uspešno se nadmetao na nemačkom prvenstvu. U isto vreme završavao je srednju školu i pohađao časove flaute, klarineta i solfeđa. "Da nisam postao vozač kaskader, sada bih bio muzičar", kaže Kris. Ipak, odlučio je da muzika ostane hobi. Preselio se u Minhen da studira biologiju i sport. Na neki neki način, bio je to prvi korak na putu da postane profesionalni vozač, zato što je finansirao svoje studiranje učestvujući u programima slobodnog stila širom Nemačke. Njegovo senzacionalno izvođenje u minhenskoj olimpijskoj dvorani privuklo je pažnju medija, a to je dovelo do još zahtevnijih izvođenja. U dvadeset šestoj godini Kris je postao profesionalni “freestyler” (što ga, uzgred rečeno, nije sprečilo da završi celokupne studije).

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Chris nikada nije doživljavao vožnju kao lokalni sport, čak i kada je živeo od njega. Tokom prve godine profesionalnog angažmana završio je “Gilles Lalay Classic” ( najtežu terensku trku na svetu), i osvojio “Offroad Challenge” i “Red Bull Harescramble” u Ercbergu (u Austriji), jedno od najtežih enduro takmičenja, (na kojem je pobedio ponovo 1997). On, međutim, ima i neke interesantne ideje. Na primer: da postane prva osoba koja se popela na Via Tinu, 250 metara dugu stazu za uspinjanje, trećeg strepena težine, iznad jezera Garda. Nameravao je to da učini bez konopca i cipela za penjanje, već samo na motoru. Njegov prvi pokušaj propao je trideset metara pre kraja, zato što se u njegov karburator zaplelo rastinje, što ga je spasilo od pada. Drugi pokušaj bio je uspešan. Trećeg neće biti: "Litica i ja pokazali smo jedno drugom za šta smo sposobni."

Christian Pfeiffer posetio Beograd

1997. godine Christian Pfeiffer ušao je u Ginisovu Knjigu rekorda. Na motociklističkom Gran Priu u Nirbergringu preskočio je motorom preko trideset troje ljudi koji su ležali jedni uz druge. Učinio je to bez rampe. Dve godine kasnije, nesrećna kombinacija pokušaja da obori vlastiti rekord i kvara na kočnicama dovela ga je do bolnice, po prvi put u njegovoj profesionalnoj karijeri. Nakon skoka preko trideset petoro ljudi pri brzini od 50 km/h, Kris je udario u betonski zid. Posledice: slomljena jagodična kost, ručni zglob i čašica na kolenu. Kada mu je doktor savetovao da promeni sport, Kris je promenio doktora. Dok njegov oporavak u rehabilitacionom centru još nije bio primetan, Kris se tajno vratio treninzima na motoru. Godine 2000. pobedio je na takmičenju u Ercbergu po treći put. Četrvrti put ovde je pobedio 2004. Takav je povratak, naravno, veliki izvor inspiracije. Na primer: da bi naučio veštine brazilskih freestyler profesionalaca, kao što je AC Farias, gledao bi ih na DVD-u. Fajfer je pročavao Brazilce i počeo da vozi u njihovom stilu. Upoznao je AC Fariasa 2003. godine na “World Stunt Riding Championship” u Bechyhu u Češkoj Republici. Epilog: nosilac titule nije bio AC već CP! Nakon nekoliko prepravki na motoru, kao što je, recimo, skraćenje zadnjeg dela, ubrzo je dobio novi nadimak: “Mr. One O clock”. Nazvan je tako pošto je prvi demonstrirao vratolomiju pod nagibom od 110 stepeni! Niko nije proverio u udžbenicima fizike da li je to uopšte moguće. Goran Sarić - Automagazin

Novi Subaru Forester - prve fotografije i info

Novi Subaru Forester - prve fotografije i info

Posle mnogobrojnih špekulacija i špijunskih fotografija, pred nama su prve "žive" fotografije novog Subaru Forestera, a tu su i prve informacije. Novi Forester je porastao u svim smerovima i sada je duži, širi, viši i prostraniji od svog prethodnika...
Hyundai gradi fabriku i u Rusiji

Hyundai gradi fabriku i u Rusiji

Korejska kompanija Hyundai kao mesto za izgradnju svoje nove fabrike u Rusiji izabrala je Sankt Peterburg. Radovi na izgardnji počinju sledeće godine, a završetak izgradnje fabričkih pogona očekuje se 2009. godine. Vrednost investicije iznosi 400 miliona dolara...
Novi Ford Ka - Brat Fiata 500 ponovo uhvaćen

Novi Ford Ka - Brat Fiata 500 ponovo uhvaćen

Špijunskim fotografima po drugi put pošlo je za rukom da snime novu generaciju Fordovog mališana prilikom testiranja. Iako je automobil potpuno maskiran, možemo predvideti izgled novog automobila Forda, čija "istorija" razvoja seže od 2005. godine (uporedo modelom Fiat 500)...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora - Servis 24h, uvek tu za Vas

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora - Servis 24h, uvek tu za Vas

U decembru 2007. godine, svi ovlašćeni dileri i servisi velike porodice Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora, preuzeće nova vozila, posebno opremnjena za namenu Servis 24 Sata. Ukupno 9 Sprintera i Vita, opremljena su Bott opremom i Berner alatima - kojima će usuga korisnicima Mercedes-Benz vozila biti brže i sigurnije pružena 24 Sata svakog dana.Tim profesionalaca širom teritorije Srbije i Crne Gore spreman je da svakog trenutka odgovori na potrebe korisnika Mercedes-Benz vozila.
Novi Land Rover SUV pred zvaničnim predstavljanjem

Novi Land Rover SUV pred zvaničnim predstavljanjem

Za 18. decembar 2007. godine bilo je planirano predstavljanje koncepta LRX britanske kompanije Land Rover, koji bi trebao konkurisati nemačkim modelima kao što su Audi Q3 ili BMW X1. Početak serijske proizvodnje predstavljenog koncepta LRX očekuje se 2009. godine...
Nova Mercedes C klasa sa pogonom na sve točkove

Nova Mercedes C klasa sa pogonom na sve točkove

Nova Mercedes-Banz C-Klasa sada u ponudi ima novu generaciju pogona na četiri točka 4MATIC, koji u odnosu na tehnologiju prethodnog pogona na četiri tocka ima veću efikasnost, manju masu i mnogo kompaktniji dizajn. Ove prednosti u poređenju sa svojim prethodnikom rezultirale su boljim prijanjanjem i manjom potrošnjom za 0.5 l na 100 km...
Renault testira novi Megane

Renault testira novi Megane

Renault Megane treće generacije na tržište dolazi 2009. godine, a špijunskim fotografima pošlo je za rukom da snime maskiranu verziju test modela buduće generacije. Novi Megane nam dolazi na sasvim novoj platformi koja će osigurati bolja vozna svojstva i više prostora za putnike...
Fiat Linea je proglašena za AUTOBEST 2008

Fiat Linea je proglašena za AUTOBEST 2008

Fiat Linea je izglasana za “AUTOBEST 2008”. Sa ukupno 850 poena pobedila je sa rezultatom za 66 poena ispred Kije cee’d i Mazde 2, koja je bila treća sa ukupno 704 poena. 8 članova Žirija je glasalo da Linea bude pobednik, dok je preostalih 4 na prvo mesto stavilo KIA c’eed. Mazda 2 je takođe osvojila 2 glasa za 1. mesto među najboljim vozilima.
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje