AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Na poziv Red Bulla, stunt svetski moto šampion, Christian Pfeiffer, posetio je Beograd, kao gost i promoter EYOF-a. Vozio je ispred hrama Sv. Save, u studentskom domu, po Karađorđevoj ulici, Kalemegdanu, Obilićevom vencu, trgu Republike, "silikonskoj dolini", ispred nekadašnjeg CK, ušću. Skroman, tih i miran, Pfeiffer nam u početku nije odavao utisak extreme vozača. Ali, kada je seo na motor, stvari su nam bile jasnije...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

I sam Travis Pastrana je rekao da je Chris najbolji u svojoj disciplini. Došao je svojim malim kampom sa prikolicom za motore i spavao na ATV Gravelu uz samu stazu za trening. To su iskoristili domaći bajkeri da treniraju i muče se na Chrisovim motorima. Normalno probali su trial prvi put. Nakon svojih akrobacija ostavio nas je zapanjene! Razmenio je kontakte sa domaćim vozacima, obećao da ce se vratiti...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

“Sachs 100”, na koji se popeo 1975. godine, morao je da bude spušten za njega: Christian Pfeiffer imao je samo pet godina kada je po prvi put uzjahao motocikl. Pet godina kasnije učestvovao je u svom prvom trajal takmičenju. S petnaest godina bio je nemački trajal šampion u juniorskoj konkurenciji, a sa osamnaest uspešno se nadmetao na nemačkom prvenstvu. U isto vreme završavao je srednju školu i pohađao časove flaute, klarineta i solfeđa. "Da nisam postao vozač kaskader, sada bih bio muzičar", kaže Kris. Ipak, odlučio je da muzika ostane hobi. Preselio se u Minhen da studira biologiju i sport. Na neki neki način, bio je to prvi korak na putu da postane profesionalni vozač, zato što je finansirao svoje studiranje učestvujući u programima slobodnog stila širom Nemačke. Njegovo senzacionalno izvođenje u minhenskoj olimpijskoj dvorani privuklo je pažnju medija, a to je dovelo do još zahtevnijih izvođenja. U dvadeset šestoj godini Kris je postao profesionalni “freestyler” (što ga, uzgred rečeno, nije sprečilo da završi celokupne studije).

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Chris nikada nije doživljavao vožnju kao lokalni sport, čak i kada je živeo od njega. Tokom prve godine profesionalnog angažmana završio je “Gilles Lalay Classic” ( najtežu terensku trku na svetu), i osvojio “Offroad Challenge” i “Red Bull Harescramble” u Ercbergu (u Austriji), jedno od najtežih enduro takmičenja, (na kojem je pobedio ponovo 1997). On, međutim, ima i neke interesantne ideje. Na primer: da postane prva osoba koja se popela na Via Tinu, 250 metara dugu stazu za uspinjanje, trećeg strepena težine, iznad jezera Garda. Nameravao je to da učini bez konopca i cipela za penjanje, već samo na motoru. Njegov prvi pokušaj propao je trideset metara pre kraja, zato što se u njegov karburator zaplelo rastinje, što ga je spasilo od pada. Drugi pokušaj bio je uspešan. Trećeg neće biti: "Litica i ja pokazali smo jedno drugom za šta smo sposobni."

Christian Pfeiffer posetio Beograd

1997. godine Christian Pfeiffer ušao je u Ginisovu Knjigu rekorda. Na motociklističkom Gran Priu u Nirbergringu preskočio je motorom preko trideset troje ljudi koji su ležali jedni uz druge. Učinio je to bez rampe. Dve godine kasnije, nesrećna kombinacija pokušaja da obori vlastiti rekord i kvara na kočnicama dovela ga je do bolnice, po prvi put u njegovoj profesionalnoj karijeri. Nakon skoka preko trideset petoro ljudi pri brzini od 50 km/h, Kris je udario u betonski zid. Posledice: slomljena jagodična kost, ručni zglob i čašica na kolenu. Kada mu je doktor savetovao da promeni sport, Kris je promenio doktora. Dok njegov oporavak u rehabilitacionom centru još nije bio primetan, Kris se tajno vratio treninzima na motoru. Godine 2000. pobedio je na takmičenju u Ercbergu po treći put. Četrvrti put ovde je pobedio 2004. Takav je povratak, naravno, veliki izvor inspiracije. Na primer: da bi naučio veštine brazilskih freestyler profesionalaca, kao što je AC Farias, gledao bi ih na DVD-u. Fajfer je pročavao Brazilce i počeo da vozi u njihovom stilu. Upoznao je AC Fariasa 2003. godine na “World Stunt Riding Championship” u Bechyhu u Češkoj Republici. Epilog: nosilac titule nije bio AC već CP! Nakon nekoliko prepravki na motoru, kao što je, recimo, skraćenje zadnjeg dela, ubrzo je dobio novi nadimak: “Mr. One O clock”. Nazvan je tako pošto je prvi demonstrirao vratolomiju pod nagibom od 110 stepeni! Niko nije proverio u udžbenicima fizike da li je to uopšte moguće. Goran Sarić - Automagazin

Subaru Impreza WRX STi - Evropska premijera u Bolonji

Subaru Impreza WRX STi - Evropska premijera u Bolonji

Subaru Impreza treće generacije u WRX STI verziji premijerno će biti predstavljena na salonu automobila u Bolonji. Subaru Europa, sedište kompanije Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI) za Evropu, najavilo je evropsku premijeru njihovog potpuno novog modela Subaru Impreza WRX STI na salonu automobila u Bolonji, koji se održava od 05. do 16. decembra...
I Škoda Made in Russia

I Škoda Made in Russia

U sredu, 28. novembra kompanija Škoda započela je sklapanje svojih modela u ruskom pogonu u mestu Kaluga. Pomenuti proizvodni pogon mogao bi vremenom preuzeti i proizvodnju kompletnog automobila, što će najviše zavisiti od prodajnih rezultata češke kompanije...
Nova Opel Insignia - zbogom Vectra

Nova Opel Insignia - zbogom Vectra

Špekulacijama je došao kraj. Kompanija Opel prvi put zvanično je objavila ime budućeg modela srednje klase: Insignia! Nova Opel Insignia javnosti će biti predstavljena na sajmu automobila u Londonu, sledeće godine i predstavljaće radikalan rez u dizajnu i tehnici srednje klase...
BMW serije V stiže 2010. godine

BMW serije V stiže 2010. godine

BMW crossover V serije, koji pripada novoj, PAS klasi (Progressive Activity Sedan) u serijsku proizvodnju ulazi razvijen na dizajnerskoj platformi koncept automobila CS. Novi model Minhenskog proizvođača koristiće tehniku iz modela BMW serije 5 i neke elemente serije 7...
Euro NCAP - Nissan X-Trail - idealna zaštita za Vašu decu

Euro NCAP - Nissan X-Trail - idealna zaštita za Vašu decu

Iako je ostvario dobre rezultate na testovima bezbednosti EURO NCAP, Nissan X-Trail 2.0 dCi XE nije uspeo ponoviti odlične rezultate koji je postigao manji Nissan Qashqai. 1.646 kilograma težak Nissan X-Trail morao je da se zadvolji sa 4 EURO NCAP zvezdice za bezbednost...
Toyota Auris T-Sport - 200 konja, ali dizel

Toyota Auris T-Sport - 200 konja, ali dizel

Toyota Motor Sport na autosalonu u Essenu, koji se otvara u petak, predstaviće nabrijanu izvedbu modela Auris, pod čijom haubom će disati turbo dizel agregat snage 200 KS. Pogađate, radi se o modifikovanom 2,2 D-4D motoru, koji u standardnoj verziji produkuje 180 KS...
Alfa Romeo 147 Ducati Corse

Alfa Romeo 147 Ducati Corse

Kada bi svi fabrički pogoni za tuning radili kao oni u Alfa Romeu, male tuning fabrike bi sigurno ostale bez posla. Jer, Alfa 147 Ducati Corse pruža nam savršen primer kako automobil učiniti sportskijim i vizuelno agresivnijim, a pritom zadržati meru dobrog ukusa. 147 Ducati Corse, kao što samo ime kaže, treba i da nas podseti na uspehe Ducatija u ovogodišnjem Moto GP prvenstvu...
Porsche Boxster RS 60 Spyder - Limited Edition

Porsche Boxster RS 60 Spyder - Limited Edition

Kompanija Porsche pripremila je limitiranu ediciju modela Boxster, koja će nas podsetiti na takmičarske uspehe modela Spyder, iz 60-ih godina. Model RS 60 Spyder biće predstavljen javnosti na autoshow-u u Bologni, a pred nama su prve fotografije i informacije...
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje