Najnovije vesti iz auto industrije
Honda u Srbiji krupnim koracima grabi napred
Objavljeno: 01.11.2007.
Na nedavno održanoj PRESS konferenciji kompanije Delta Automoto, održana je promocija Hondinih luksuznih modela, Legend i CR-V, i predstavljeni su prodajni rezultati Honde u Srbiji, u prethodnom periodu.

Na PRESS konferenciji govorili su gospodin Dragan Uskoković, direktor Delta Auto i gospodin Milan Mitrović, direktor prodaje Honda vozila. "Hondina strategija jeste da bude ravnopravna sa Premium markama, u segmentima koji ove brendove i čine Premium brendom. Honda to uspeva, a posebno je značajno što Hondini autombili, iako teže ka Premium klasi, jesu značajno jeftiniji od automobila navedene marke." - istakao je gospodin Dragan Uskoković.
Hronologija prodaje Hondinih automobila u Srbiji:
- Maj 2004:
Počeli pregovori sa Hondom
- Mart 2005:
Potpisan ugovor o ekskluzivnom uvozu i distribuciji vozila Honda
- Mart 2005:
Predstavljena Honda na sajmu automobila u Beogradu
- April 2005:
Počela izgradnja Honda Auto Centra u Beogradu
- Novembar 2005:
Počela prodaja vozila Honda
- Mart 2006: Otvoren Honda Auto Centar u Beogradu i zvaničan početak prodaje

Već 2006. godine Delta Automoto uspeva da proda 830 automobila marke Honda, čija struktira prodaje modela izgleda ovako: Jazz 25%, Civic 17%, Accord 51%, CR-V 7%. Prema predviđanjima uvoznik Honde za Srbiju ovu godinu će završiti sa 1350 prodatih automobila, a predviđanja za 2008. godinu govore o brojci 2.000 prodatih Honda automobila. Da ciljevi nisu samo na papiru govori nam i zvaničan početak prodaje nove Honde CRV , kao i luksuzne limuzine Legend.
Goran Sarić - Automagazin
Iako je na tržištu u aktuelnoj generaciji prisutan samo tri godine, kompanija Mercedes-Benz odlučila je da "zategne bore" modelu SL. Podsetimo, model SL je u ponudi Mercedes-Benza još od pedesetih godina prošlog veka, kada je verzija 190 SL osvajala srca svih onih koji su želeli trokraku zvezdu na haubi, ali i vetar u kosi. Zadnji deo osveženog SL-a izmenjen je minimalno, ali dizajnerske novosti prikazane su na prednjem delu automobila...
Kompanija Ferrari prošle sezone postigla je velike uspehe u Formuli 1, osvojivši šampionske titule u obe konkurencije. Pehare u konkurenciji vozača i konkurenciji konstruktora Fiat želi iskoristiti za povećanje prodaje serijskih modela automobila. Fiat 500 Felipe Massa Edition je pred nama...
Na predstojećem sajmu automobila u Ženevi kompanija Mazda predstaviće svoj novi model, Mazda 2, ali u trovratnoj karoserijskoj izvedbi, koji bi trebao proširiti atraktivan portfolio, pored četvorovratnog sedana i petovratnog hatchbacka...
U trenutku kada japanska kompanija Mazda predstavlja novu "šesticu", konkurent iz Japana predstavio je svoj koncept Honda Accord Tourer Concept koji bi trebao učvrstiti odličnu poziciju Honde u konkurenciji automobila srednje klase...
Volvo Cars je nedavno predstavio novu pametnu (smart) tehnologiju koja pomaže kod izbegavanja štete na automobilu. Ova nova tehnologija je karakteristična po automatskom kočenju ukoliko pešak stane ispred vozila. Druga opcija je "Collision Avoidance by Auto Steering", odnosno izbegavanje sudara preko automatskog skretanja. Pomoću ove tehnologije detektuje se mogućnost frontalnog sudara zbog promene trake u kojoj se vozi i i automobil automatski skreće da bi se izbegao sudar.
Mercedes-Benz CLS rvi put javnosti je predstavljen 2004. godine, kada je otvorio jedan potpuno novi segment kupeovskih limuzina sa četvoro vrata. Posle 4 godine na tržištu, nemački proizvođač predstavlja nam facelift izvedbu svog uspešnog modela...
Dvolitarski turbo modeli Volvoa C30, S40 i V50 sada su dostupni i u verzijama sa potpuno automatizovanim prenosom brzina. Novi Powershift je jedinica sa šest brzina. Sadrži dvostruko kvačilo, koje osigurava udobnost kod menjanja brzina jednaku onoj kod potpuno automatizovanog prenosa, ali sa performansom koja se očekuje od manuelnog menjača. Pored ovog, značajno smanjuje potrošnju goriva u odnosu na standardni automatski menjač.
Mercedes-Benz C-Klasa je u Nemačkoj osvojila najveći broj glasova za nagradu najpopularniji automobil. ADAC je miljeniku iz Stutgarta predstavila "Yellow Angel 2008" nagradu. C-Klasa je od samog lansiranja, u martu 2007, postavila novi standard u svom tržišnom segmentu...
Povodom koncerta čuvene japanske trupe "Za Ondekoza", juče je u Beogradskoj Areni održana press konferencija kojoj su prisustvovali direktor kompanije Toyota Srbija, Slobodan Radoičić i direktor "Arene Beograd", organizatora ovog koncerta, Đorđe Milutinović. Podsetimo, Za Ondekoza bubnjari 12. februara u Sava Centru predstaviće perkusionističko taiko umeće i svoj način života i filozofiju, sažetu pod geslom: trčati, svirati i planeti na Zemlji...