Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat predstavio novi Bravo
Objavljeno: 01.02.2007.
Kompanija Fiat želi da napravi presek sa neuspešnim asocijacijama iz prošlosti. Model Stilo je tržišno neuspešan model koji je kompaniju Fiat umalo koštao glave. Zato će njegov naslednik ponovo probuditi ime Bravo, koji je dobio odgovornost da prvi ponese novi logo kompanije. Posle špijunskih fotki i špekulacija, Fiat je i zvanično otkrio atribute modela od koga puno očekuje. Krenimo redom...
Dimenzijama 4336 x 1792 x 1498 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2600 mm, Bravo obećava puno više od svog prethodnika. Novi Fiat Bravo se sa međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metra smestio između Grande Punta i Crome. Kada smo već kod gabarita, treba istaći zapreminu prtljažnog prostora od dovoljnih 400 litara, sa veoma dobrom ergonomijom i pristupom.
Novi Fiatov pulen neće se obrukati ni kada je oprema u pitanju. U serijsku opremu spadaju i dva vazdušna jastuka napred, kao i dva bočna, što je za svaku pohvalu. Neće nedostajati ni ABS, EBD, ESP sa funkcijom Hill Holder, ASR i MSR. Italijani će kupcima ponuditi četiri nivoa opreme: Active, Dznamic, Emotion i Sport. Iako cena još uvek nije poznata, one bi se mogla kretati od 15.400 do 22.800 eura.

Osnovnu motorizaciju čini 1,4-litarski benzinski agegat, snage 90 konjskih snaga i 128 Nm obrtnog momenta. Novi Fiat Bravo opremljen ovim agregatom, od 0 do 100 km-h sprinta za 12,5 sekundi, i razvija maksimalnu brzinu od 175 km-h. Prosečna potrošnja pomenutog agregata iznosi 6,7 litara benzina na 100 pređenih kilomatara. Interesanto je da će uz ovaj agregat biti u ponudi i šestostepeni manuelni menač. Fiat neće biti bez odgovora ni za Golf V GT. Naime, u ponudi agregata za novi bravo biće i 1,4-litarski turbo, koji razvija od 120 do 150 konjskih snaga. Ukoliko preferirate dizel agregate, Fiat nudi 1,9 turbo dizel MJET, snage od 120 do 150 konjskih snaga, sa zavidnim performansama. Više detalja imaćemo uskoro.
Goran Sarić - Automagazin
Trenutno na svetskom tržištu ne postoji mnogo automobilskih agregata, koji raspolažu zapreminom manjom od 1000 kubnih centimatara. Kompanija Fiat najavljuje tehniku koja će nas impresionirati malom zapreminom, većom snagom i niskom potrošnjom goriva. Pred nama su dvocilindrični benzinski turbo motori zapremine 0,7 i 0,9 litara...
Posle predstavljanja modela Nemo i Berlingo, svetlost dana ugledala je restilizovana verzija modela Citroen C8. Osveženi C8 u prodajnim salonima pojaviće se početkom 2008. godine, a promene u odnosu na dosadašnji model odnose se na manje izmene unutrašnjosti i stylinga eksterijera, kao i novi 2,2-litarski dizelski Hdi agregat...
Kompanija BMW odlučila je da proširi ponudu pogonskih agregata u seriji 3. Pod haubom BMW 316i od sada će disati četvorocilindični motor, identičan onom u modelu 116i. Motor je zapremine 1,6 litra i isporučuje 122 konjske snage...
Francuska kompanija Peugeot novu godinu započinje predstavljanjem nove generacije modela Partner. Podsetimo, model Partner prvi put je predstavljen pre jedanaest godina, a nova generacija u prodaju kreće u drugoj polovini tekuće godine...
U 2008. godinu Mercedes ulazi sa nekoliko noviteta. Pred nama su dve oficijalne fotografije facelift izvedbe modela CLS. Mercedes-Benz ovoga puta za premijeru je izabrao najsnažniju izvedbu, model CLS 63 AMG...
Kompanija Land Rover, do kraja novembra 2007. godine, uspela je da proda više od 200.000 automobila, što predstavlja međugodišnje povećanje prodaje od 27%. Od januara do decembra Land Rover uspeo je da plasira 205.717 svojih automobila širom sveta...
Renault Clio Sport, Opel Corsa OPC, Ford Fiesta ST i drugi nabrijani gradski modeli, dobiće ljutog konkurenta koji nam dolazi iz zemlje izlazećeg Sunca. Kompanija Mazda lansirala je prve fotografije koncepta, nove Mazde 2 (u Japanu Mazda Demio) u verziji MPS (u Japanu nosi naziv Mazdaspeed Demio)...
Prema preciznim statističkim podacima, u Nemačkoj će u 2007. godini biti prodato 3,15 miliona novih automobila, što je najmanji broj registrovanih novih automobila posle 18 godina i spajanja Zapadne i Istočne Nemačke u jednu državu...
Sredozemna obala Španije ima najveći broj sunčanih sati u Evropi. To je bio jedan od razloga da upravo španski importeri Volkswagena predstave svoj koncept kabrioleta postavljenog na bazi modela Volkswagen Touareg. Naravno da prezentacija Touareg cabrioleta nije mogla biti upriličena u realnosti, pa su Španci automobil predstavili na
web portalu...