AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

OMV brine za bezbednost dece u saobraćaju

OMV brine za bezbednost dece u saobraćaju

Kao i svake godine, OMV u Srbiji sprovodi humanitarnu akciju Move & Help projekta namenjenu onima kojima je pomoć najpotrebnija – deci i omladini. Akcenat ove godine je u bezbednosti dece i omladina na putevima, posebno sa početkom nove školske godine. Kada je reč o takvim aktivnostima, OMV u Srbiji je ostvario odličnu saradnju sa SOS Dečjim selom u Sremskoj Kamenici i Kraljevu.

OMV brine za bezbednost dece u saobraćaju

Na početku školske 2007-2008 godine, na svim pumpama OMV-a u deset zemalja Evrope, akcenat se stavlja na bezbednost na putu. Ukupno 200,000 svetlećih traka biće pušteno u prodaju na pumpama u Austriji, Bosni, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj republici, Nemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Slovačkoj. Sredstva ostvarena u ovoj međunarodnoj kampanji koristiće se za podršku obrazovnih projekata o bezbednosti na putu, u sklopu Move&Help međunarodnog obrazovnog programa, koji sponozriše OMV u saradnji sa Caritas-om, SOS Dečjim Selima i UNICEF-om. OMV svetleće trake sa natpisom “See Me” (vidi me), treba da prenesu poruku da je osnova bezbednosti „biti uočljiv na putu“. Ove trake, zapravo, omogućavaju da vozači, čak i po lošem osvetljenju, sa sigurnošću opaze decu i tinejdžere koji ih nose. Trake se kače jednostavnim patent mehaniznom i nose se preko odeće na ruci ili na nozi. Klijenti OMV-a će dobijati razglednice sa svetlećom nalepnicom sa natpisom “See Me”, koja se može nalepiti na odeću i torbe, ili poslati prijateljima. Sredstva od prodaje u Srbiji namenjena SOS Dečjim selima u Sremskoj Kamenici i Kraljevu „Od septembra, u Srbijii, 5,500 svetlećih tračica “See Me“ će se prodavati na sve 44 benzinske stanice. Cena jedne trake iznosi 99 dinara, a prikupljena sredstva će se koristiti za finansiranje obrazovanja dece i omladine u školama i drugim centrima, kao i za druge obrazovne mere u domenu bezbednosti na putu i biće uručena SOS Dečjim selima u Sremskoj Kamenici i Kraljevu.“ - izjavio je generalni direktor OMV Jugoslavija d.o.o. Borislav Radosavljević.

OMV Move & Help u deset zemalja sponzoriše obrazovanje i bezbednost na putu :-) Austrija OMV finansra Caritas-ov program obuke za decu i omladinu u školama i drugim centrima, kao i druge obrazovne mere u cilju poboljšanja bezbednosti na putu. :-) Bosna OMV pomaže finansiranje minibusa za SOS Dečje selo u Mostaru. :-) Bugarska Deca i omladina iz SOS Dečjeg sela dobili su informativni materijal o bezbednosti na putu. Bugarski reli vozači takođe aktivno pomažu i podržavaju ovu humanu kampanju. :-) Češka republika Konkurs u slikanju pod nazivom „Bezbednost na putu“ u SOS Dečjem selu u Karlovim Varima dopirnosi povećanju svesti o opasnostima na putu kod dece. Češki reli vozač, Stepan Vojtek je promoter ove kampanje. Pored toga, sponzoriše se i jedna porodica iz SOS Dečjeg sela. :-) Hrvatska SOS Dečje selo Lekenik, u blizini Zagreba, dobilo je pomoć u vidu obrazovnog programa o bezbednosti na putu, kao i neophodan nastvni materijal. :-) Mađarska U SOS Dečjem selu u Battonya postavljen je saobraćajni poligon za obuku radi uvežbavanja bezbednog ponašanja na putu u zaštićenoj sredini. :-) Nemačka Novcem od prodaje svetlećih traka kupljen je školski autobus za SOS Dečje selo u Oberfalcu, kao i 30 novih sedišta za decu i 20 bicikala sa kacigama. :-) Rumunija OMV pomaže uspešno sprovođenje programa SOS Dečjeg sela namenjenog omladini, odnosno, pruža im pomoć u životnom osamostaljivanju. :-) Srbija Đaci prvaci iz SOS Dečjih sela u Kamenici i Kraljevu učestvovali su u posebnim obrazovnim projektima o bezbednosti na putu, i na taj način su se pripremali za izazove sa kojima će se susretati na putu do škole. :-) Slovačka U saradnji sa Ministartvom Obrazovanja, simulirane su stvarne situacije iz saobraćaja, kako bi se deca pripremila na sve opasnosti koje ih vrebaju. Cilj je da se smanji veoma veliki broj nezgoda u na putu u okolini Bratislave. Goran Sarić - Automagazin

Porsche zvanično: Panamera i kao Hybrid

Porsche zvanično: Panamera i kao Hybrid

Nemačka kompanija Porsche izdala je zvanično saopštenje, u kojem objavljuje nove informacije vezane za dolazeći model Panamera. Četvorovratni kupe u ponudi će biti sa klasičnim visokosnažnim pogonskim agregatom, ali i u verziji Hybrid...
Volkswagen Passat CC - prve fotografije i info

Volkswagen Passat CC - prve fotografije i info

Kupe sa četvora vrata je fenomen savremenog doba autoindustrije. Posle uspešnog lansiranja Mercedesovog modela CLS, na sličan potez odlučio se Volkswagen, a mi Vam predstavljamo prve fotografije novog modela iz Volsburga, koji će se jednostavno zvati Passat CC i biće predstavljen za nekoliko sati na sajmu automobila u Detroitu...
Mercedes-Benz CLC i Eva Padberg

Mercedes-Benz CLC i Eva Padberg

Kompanija Mercedes krajem meseca će organizovati manifestaciju "Mercedes-Benz Fashion Week" koja će od 27. do 31. januara biti održana u Berlinu. Svoju Nedelju mode Mercedes-Benz iskoristiće za predstavljanje potpuno novog modela automobila, Mercedes CLC kupe. Stručnjaci za marketing odlučili su da za ambasadora novog life-style modela angažuju poznatu Evu Padberg...
Mazda RX-8 RS - premijera redizajniranog modela

Mazda RX-8 RS - premijera redizajniranog modela

Iako Mazda RX8 već nekoliko godina beleži velike prodajne uspehe u neizmenjenom obliku, čelnici japanske kompanije odlučili su da, blagim faceliftom, ovom automobilu produže tržišni život. S obzirom da nova Mzada RX8 stiže tek 2010. godine, osveženi model dobio je oštriji i više sportski izraz lica...
Audi TT-S - prve fotografije

Audi TT-S - prve fotografije

Sa snažnijim motorom i agresivnijim dizajnom, za nekoliko dana u Detroitu biće predstavljen Audi TT-S, kao kupe i roadster verzija. Audi je i ovoga puta opravdao oznaku S na masci hladnjaka, koja u hijerarhiji Audija predstavlja exluzivan sportski proizvod...
Mercedes-Benz - prodajni rezultati

Mercedes-Benz - prodajni rezultati

Zahvaljujući odličnim prodajnim rezultatima nove C klase, kompanija Mercedes-Benz Cars je u 2007. godini uspela da ostvari međugodišnji rast prodaje od 2%. Pad prodaje na svetskom tržištu od 10% zabeležili su automobili marke Smart...
Predstavljen Tata Nano - najjeftiniji automobil na svetu

Predstavljen Tata Nano - najjeftiniji automobil na svetu

Indijski automobilski vizionar, Ratan N. Tata, predstavio je svoj najnoviji model, Nano. Model Tata Nano je automobil kojeg svaki Indijac može priuštiti za samo 100.000 Rupija, odnosno 1.735 Eura i koji će predstavljati okretnicu motorizacije u Indiji, ali i budućnosti kompanije Tata Group...
BMW - prodajni rezultati

BMW - prodajni rezultati

Grupacija BMW prodala je prošle godine 1,5 miliona automobila, što predstavlja rast u odnosu na 2006. godinu od 9,7%. Automobili marke BMW pronašli su put do 1,28 miliona vlasnika, što predstavlja međugodišni rast prodaje vozila BMW od 7,7%...
Hyundai - visoki ciljevi u 2008. godini

Hyundai - visoki ciljevi u 2008. godini

Prodajni rezultati kompanije Hyundai u 2008. godini mogli bi dostići brojku od 3,11 miliona prodatih automobila, što predstavlja povećanje prodaje u odnosu na prošlu godinu od velikih 19,6 %. Samo na tržištu Koreje očekuje se prodaja od 670.000 jedinica...
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje