Najnovije vesti iz auto industrije
Toyo ekspanzija u Srbiji
Objavljeno: 10.02.2007.
"Diferencijacija proizvoda prema zahtevima kupaca" jeste osnovni moto gumarske kompanije Toyo, koja je od januara 2007. odlučila da pojača aktivnosti na tržištu Srbije. Beogradska firma AP Sport postala je ekskluzivni uvoznik odličnih pneumatika srednjeg cenovnog ranga, koja će uskoro kupcima nuditi čak trogodišnju garanciju na ove svetski popularne gume...
Podsetimo, kompanija Toyo Tires osnovana je daleke 1945. godine i danas se nalazi na vodećem mestu među poznatim proizvođačima guma. Godišnja produkcija pneumatika Toyo iznosi 3.100.000 jedinica, što je svrstava među 10 najpopularnijih proizvođača u svetu. Važno je istaći da kompaniju Toyo karakteriše japanska ozbiljnost i sigurnost u kvalitet, što potvrđuje činjenica da je plan kompanije proširenje kapaciteta na 5 miliona proizvedenih primeraka, do 2008. godine.

Čelnici firme AP Sport istakli su da u širokoj paleti proizvoda kupac može izabrati gume iz grupe standardnih performansi, pa sve do vrlo visokih performansi, ali i vrlo retku trkačku gumu sa homologacijom za korišćenje u redovnom saobraćaju (model R888). Toyo gume, koje stižu na naše tržište, proizvedene su u Japanu, a još jedna važna prednost za kupce u našoj zemlji biće cena. Toyo pneumatici su izuzetno popularni na tržištima susednih zemalja. Hrvatska je dostigla prodaju od čak 70.000 Toyo pneumatika godišnje. Više informacija o modelima na oficijelnom portalu firme AP Sport.
Goran Sarić - Automagazin
Iako se mnogi proizvođači "kite" hibridnim tehnologijama i alternativnim pogonima, veoma malo je onih koji su u fazi serijske proizvodnje. Po mnogima, najzanimljiviji tehnološki novitet u Palexpo areni jeste Subaru R1e, koji nudi visoku tehnologiju elektro pogona, koja već sutra može biti dostupna evropskim kupcima po ceni od 19.000 do 22.000 eura...
Prošlo je deset godina od trenutka kada je model Renault Kangoo ugledao svetlost dana, a iz severnih predela Evrope stižu fotografije njegovog naslednika. U Renaultu tvrde da će naslednik modela Kangoo biti moderniji i uglađeniji od svog prethodnika koji je prodat u više od 2 miliona primeraka!
Kompanija BMW Group može biti prezadovoljna ostvarenim finansijskim rezultatima u 2006. godini, jer je ostvarila neoporezovan profit u vrednosti od 4,12 milijardi eura, što je za 25% bolji rezultat nego 2005. godine...
Ruski prozvođač automobila, Lada, predstavila je u Ženevi koncept C, koji konačno predstavlja proizvođača iz Rusije sa modernim dizajnom. Koncept C dokazuje da i automobil iz Rusije može izgledati privlačno, moderno i dinamično..
Toyota RAV4 proglašena je za najprodavaniji model u kategoriji SUV (Sport Utility Vehicle) u Evropi. Kompanija Toyota uspela je prošle godine da proda 126.000 automobila RAV4, što je za 26.000 jedinica više od planirane prodaje...
Volvo je sa modelom XC90 osigurao čvrstu poziciju u SUV segmentu, pa ne čudi što će sličnu formulu primeniti i u klasi kompaktnih SUV-a, trenutno najbrže rastućeg automobilskog segmenta u kome vladaju Toyota RAV4, Honda CR-V... Na sajmu automobila u Ženevi predstavljen je Volvo XC 60. "Žive" fotke iz Ženeve nalaze se u
galeriji.
Kompanija Lancia je veoma često u svojoj istoriji menjala izgled svog loga. Ovoga puta, Lancia je uspela sajam automobila u Ženevi da iskoristi kako bi privukla pažnju na sebe prezentacijom novog loga kompanije...
Predstavljanje BMW M3 Concepta u Ženevi u isto vreme me čini srećnim i tužnim. Srećnim, jer učvršćuje BMW-u mesto koje zaslužuje, među ekskluzivne objekte snova, a tužnim jer je ovo samo koncept, na koji ćemo morati čekati do sajma automobila u Frankfurtu, tekuće godine. Fotografije BMW M3 Concepta iz Ženeve, nalaze se u
galeriji....
Iako su mnogi pomislili da je u pitanju zetezanje bora, kompanija Nissan je u Ženevi predstavila drugu, potpuno novu generaciju X-Traila. Prodaja prve generacije prvog Nissanovog crossover-a premašila je sva očekivanja i bilo bi nepromišljeno eksperimentisati sa formulom koja donosi uspeh...