Toyota brine o svojim klijentima - bez gubitka garancije tokom vanrednog stanja
Svesni da trenutna situacija čini sve zabrinutima iz mnogo razloga, u Toyoti Srbija odlučili su da vlasnicima vozila te japanske marke, kojima propisani servisni intervali dospevaju tokom vanrednog stanja, ponude olakšice oko važenja garancije. Istovremeno upućen je apel da se svi pridržavaju uputstava i mera koje je propisala Vlada Republike Srbije i da se ne napuštaju domovi bez preke potrebe. Zbog sigurnosti i zdravlja zaposlenih, ali i klijenata, ovlašćeni Toyotini servisi rade u skladu sa merama koje je propisala Vlada Republike Srbije ili su zatvoreni i na raspolaganju samo za hitne i neophodne popravke.
Imajući sve to u vidu, Toyota Srbija iskoristila je priliku da obavesti svoje klijente da neće izgubiti garanciju na vozilo, pod uslovom da:
- Na redovan servis dođu u roku od dva meseca nakon ukidanja vanrednih mera vezanih za virus korona, ukoliko je vozilo u redovnoj garanciji;
- Na redovan servis dođu do 31. maja 2020. godine (ovaj period će se po potrebi produžiti), ukoliko je vozilo u produženoj garanciji, a termin za redovan servis vozila između 1. marta i 30. aprila 2020. godine;
- Ne pređu više od 1500 kilometara dodatno na propisani servisni interval.
Datum početka standardnog rada servisa, kao i sva druga važna obaveštenja, biće objavljeni na zvaničnoj web stranici Toyote Srbija.
Ukoliko tokom trajanja vanrednog stanja dođe do kvara ili oštećenja na vozilu, vlasnicima se preporučuje da se obavezno jave ovlašćenom Toyota serviseru na dežurne brojeve telefona, kako bi dobili dodatna uputstva za postupanje u toj situaciji.
Brojevi za hitne slučajeve su:
Toyota Centar Beograd
011 3316 350
065 5956 587
MAG Centar Novi Beograd
065 9249 902
Toyota Novi Sad
062 680 035
Auto Turing Stanojević Beograd
060 3410 244
Toyota Čačak
063 684 926
Toyota Niš
064 8509 710
065/ 4411 311
Broker Bogatić
065/ 5335 334
Sanel Kragujevac
062/ 220 206
Vlasnici Toyotinih vozila mogu da se obrate i putem e-maila na adresu info@toyota.rs, postave pitanje na Live Chatu i društvenim mrežama ili direktno svom servisnom savetniku.
PR