AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Nenametljiva lepota. To je suština švedskog luksuza. I dok je Volvo oduvek bio poznat po proizvodnji sigurnih automobila vrhunskog kvaliteta, sada je konačno došao trenutak da se svrsta i u kategoriju proizvođača luksuznih automobila. Poznata dizajnerka i analitičarka trendova Mathilda Tham vozi Volvo S80 Executive kroz istoriju švedskog stila...

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Luksuz je oduvek označavao nešto dragoceno i retko. U zapadnom društvu koje je preplavljeno potrošačkim proizvodima, predmeti i doživljaji bez obavezne cenovne etikete danas su postali sinonim za novi luksuz (poput emocija kao što su jednostavnost, smirenost ili poverenje). Uz Volvo S80 Executive, renomirani švedski proizvođač automobila ulazi u luksuzni segment vozila. Ipak, ni ovde Volvo ne zaboravlja na svoje osnovne vrednosti: sigurnost i moderni dizajn. Ove vrednosti čvrsto su ukorenjene u švedsko nasleđe koje ceni nenametljivu lepotu i prirodni sklad, brigu za okolinu i veliku pažnju usmerenu na funkcionalnim detaljima. Švedski luksuz je diskretan i jednostavan, sa finim okom za detalje i inteligentnu funkcionalnost, a sve u skladu filozofije brenda koja nalaže: "istinska lepota dolazi iznutra". Švedska raskoš nudi alternativu razmetljivom blještavilu dominantne kulture koja je zavladala poslednjih godina, a suptilnost kojom se švedski luksuz obraća nudi automobile koji su ispunjeni inteligencijom i dobrim ukusom. Silvia Güllsdorf, Projektni direktor, zadužena za novi S80 Executive, objašnjava: "Šveđani nose diskretan i stilski pročišćen nakit kojeg odlikuje jednostavnost i prefinjena estetika, a uz to je neponovljivo funkcionalan. Edukovano i prefinjeno oko odmah će uočiti smisao za dizajn i kvalitet kao neodvojive komponente švedskog luksuza."

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

"Kako bismo bolje uočili dimenziju luksuza koji nudi Volvo S80 Executive, moramo podrobnije da istražimo švedsko nasleđe. U tom smislu najbolje je da usmerimo pogled na arhipelag Stockholma," tvrdi José L. Diaz de la Vega, glavni strateški dizajner u Volvo Cars korporaciji. On je u Volvou već 17 godina i ne skriva svoje oduševljenje jednostavnom lepotom švedske prirode. Kao i brojni drugi Šveđani i on može uživati u prelepim jezerima, širokim dolinama i u predivnoj obali. Priroda je vrlo važna inspiracija za dizajn novog Volvoa S80 Executive. Tanane, fine, a opet prepoznatljive linije iscrtavaju siluetu automobila, a nežno zakrivljena komandna ploča asocira na prekrasnu dolinu pokrivenu snežnim prekrivačem.

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Čista priroda i posebna svetlost nordijskog neba pretočeni su u originalna dizajnerska rešenja koja u unutrašnjosti automobila daju osećaj zaštićenosti i kućne topline – čak i ako ste daleko od doma. Ovakav pristup mirnoći, doživljaju prirode i prostora i vremenu rezervisanom za meditaciju, čini vrlo važan aspekt švedskog luksuza. Najviši nivo sigurnosti, prostornost i znalačko zanatstvo izrade kožnih materijala su karakteristike koje nedvosmisleno upućuju na to koliko je vremena i truda uloženo od strane dizajnerskog tima kako biste se u novom S80 Executive osećali vrhunski sigurno i udobno. Cilj je bio da se putnicima ponudi udobna, dinamična i sigurna vožnja sa potpunom kontrolom nad automobilom. Volvo S80 je prvi Volvo automobil sa ACC-om i CWBS sistemom upozorenja pred sudar sa podrškom pri kočenju. Sistem održava odabrani razmak sa vozilom koje se nalazi ispred. Ukoliko se razmak dramatično smanji sistem alarmira vozača, a kočnice stavlja u pripravnost. Šveđanima, ali i velikom broju ljudi je vrlo važno da luksuz u sebi sadrži brigu o sigurnosti, što novi S80 Executive nudi u izobilju. Šveđani se, uz to, ne vole razmetati pa su tradicionalno diskretniji i svoj status ne pokazuju nametljivo. I dok je Volvo oduvek poznat po tome što proizvodi sigurne automobile vrhunskog kvaliteta, sada je konačno došao trenutak da se percepira i svrsta u proizvođače automobila luksuzne kategorije. Glavni strateški dizajner Volva José L. Diaz de la Vega objašnjava: "Dolazeći iz druge kulture, odmah sam uočio kako Šveđani zaziru od raskoši i kako se stide od preterane razmetljivosti. Ipak, poslednjih nekoliko godina kultura luksuza nije ni njih zaobišla, a oni su odoleli svojim odmerenim i prefinjenim pristupom. Uz novi Volvo S80 Executive uspeli smo da stvorimo jedinstvenu definiciju švedskog luksuza. Naš novi automobil odiše prestižom i slavi jednostavnost modernog skandinavskog dizajna. Bez obzira u kojem delu sveta živite, sada možete uživati u švedskom luksuzu iza volana novog Volvo-a S80 Executive. Reč je o luksuzu koji donosi udobnost vožnje kombinovanu sa sigurnošću i izvanrednim stilom. Goran Sarić - Automagazin

Nova Lancia Delta stiže u Ženevu?

Nova Lancia Delta stiže u Ženevu?

Italijanska kompanija Lancia najavila je da za sajam automobila u Ženevi priprema veliko iznenađenje. Dugoočekivana nova generacija modela Delta na tržište će stići sledeće godine, a izgled nove Delte izveden je iz koncept verzije Delta HPE Concept, koji je predstavljen u Parizu prošle godine...
BOMBA!!! Mercedes GLK bez maske - prve fotke

BOMBA!!! Mercedes GLK bez maske - prve fotke

Posle špijunskih fotografija maskiranog modela Mercedes GLK, pred nama su prve fotke elitnog SUV-a bez maske. Podsetimo, Mercedes GLK je stuttgarska ulaznica u klub kompaktnih SUV modela premium klase. Oblik karoserije dugačke oko 465 cm, inspirisan dizajnom velikog terenca GL, sjajno dokazuje elitne potencijale ovog automobila. Zvanično predstavljanje zakazano je za sajam automobila u Ženevi...
Lamborghini Murcielago - 3000 proizvedenih primeraka

Lamborghini Murcielago - 3000 proizvedenih primeraka

3000 Lamborghini Murcielago automobila proizvedeno je za šest godina, koliko se ovaj supersportski model nalazi na tržištu. Ovim uspehom Murcielago je uspeo da nadmaši svog prethodnika, model Diablo, koji se za 11 godina prodao u 2903 primerka...
Toyota - još četiri održive fabrike

Toyota - još četiri održive fabrike

TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) danas je objavila da je nominovala četiri fabrike na različitim kontinentima koje će biti modeli fabrike za projekat formiranja „održivih fabrika“. Ove četiri fabrike su dodatak Fabrici Tsutsumi TMC u Japanu, u kojoj TMC ovaj projekat sprovodi od jula ove godine...
BMW otpušta radnike

BMW otpušta radnike

Lepa čestitka za Božić. Uprkos ostvarenim sjajnim rezultatima, bavarski proizvođač automobila planira u 2008. godini da otpusti čak 8.000 radnika. Iako su razlozi uvek opravdani i lako ih je pronaći, jedan je siguran: Profita nikad dosta!
Euro NCAP - pet zvezdca za Mercedes, Renault i Volvo

Euro NCAP - pet zvezdca za Mercedes, Renault i Volvo

Mercedes, Renault i Volvo automobili bili su tema testiranja bebednosti evropske asocijacije Euro NCAP, i prema potvrđenim rezultatima sve tri kompanije mogu biti zadovoljne. U klasi "large family cars" testirani su novi Mercedes-Benz C, Renault Laguna i Volvo V70...
Toyota Camry počinje da se proizvodi u Rusiji

Toyota Camry počinje da se proizvodi u Rusiji

TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) objavila je da se danas održala ceremonija puštanja u rad pogona za njen najprodavaniji model Camry u Toyota Motor Manufacturing Russia (TMMR), u oblasti Šušari u Sankt Petersburgu, u Rusiji...
GM u Kini prodao milion automobila u 2007. godini !

GM u Kini prodao milion automobila u 2007. godini !

Veliki General Motors u komunističkoj Kini ostvario je kapitalistički uspeh. GM je prvi koncern koji je uspeo u Kini za jednu godinu da proda više od 1 miliona putničkih automobila. Pre pet godina GM je u Kini prodao desetinu ove količine, a pre dve godine polovinu...
Toyota Srbija - rezultati poslovanja u 2007. godini

Toyota Srbija - rezultati poslovanja u 2007. godini

Kompanija Toyota Srbija objavila je rezultate poslovanja u 2007-oj godini. Od početka godine, prodato je ukupno 1931 vozilo što predstavlja porast od 39% u odnosu na isti period prošle godine. Lider prodaje je, već tradicionalno, Yaris, sa ukupnom prodajom od 660 vozila, odnosno povećanjem od 16% u odnosu na 2006-u.
AMG Experience 2025
Slika nedelje